e-werkbroeken.nl

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden56 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jul 2023
e-werkbroeken.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
De beste en meest logische manier om een niet voorraadig artikelen te vervangen. Zonder extra administratieve verplichting, met 1 telefoontje is geregeld. De artikelen zijn op goede kwaliteit en goede pasvorm en betaalbaar. Alleen moet je idd 2-maten groter bestellen zoals hier al eerder vermeldt door de andere klanten. Graag meer kleuren in jullie collectie K549 in de voorraad hebben, all-year-round.

verzending. dinsdag bericht wordt woensdag geleverd. woensdag bericht wordt donderdag. donderdag bericht wordt vrijdag. En vrijdag om 17.00 uur ze zijn er. Ik zou toch eens nadenken over een andere bezorger.

Beoordelingen voor e-werkbroeken.nl

LS
Lex S.
Almere
20 jan 2024
20 aug 2023

Beste oplossing voor niet voorraadig artikelen, 1 telefoontje is geregeld

19 okt 2023
Ik kon kiezen door wie de bezorging zou uitvoeren. Ik koos voor postnl. Zij hebben geen enekele moeite gedaan om te bezorgen ik was continue aanwezig. Toen ik aan het einde van de dag nog eens ging kijken bij Postnl stond er dat het in de brievenbus was gestopt. men bedoelde gefrommeld. Het product voldoet dus wil ik er z.s.m. meer van hebben. Maar dan de zekerheid dat het als een pakket bezorgd wordt.
RA
R.H.W. A.
Dwingeloo
10 okt 2023

Werkbroeken en riem

Dit is de derde bestelling in 4 jaar voor werkbroeken en een riem. Snelle en overzichtelijk website. Bestelling kan snel en betaling met PayPal is ook een voordeel. De levering was binnen 4 dagen met GLS. Via email netjes op de hoogte gehouden wanneer het ongeveer geleverd zou worden. Via T&T goed te volgen. Is een aanrader
Antwoord van e-werkbroeken.nl
12 okt 2023
Wat een leuke beoordeling, hartelijk dank!
3 sep 2023

Snelle en goede service!

Hartelijk dank voor de goede en snelle service! De 2 dames pilotenoverhemden zien er TOP uit. Ik ga ze met plezier dragen!!! Kom zeker bij jullie terug als ik iets nodig heb.
29 sep 2023

De website is heel duidelijk !

De website is heel duidelijk, de prijzen zijn aantrekkelijk en de bestelling was binnen de standaard levertijd aangekomen.
30 aug 2023
Prima overhemden, snelle levering. Maatvoering kan beter, etiketten kwamen niet altijd overeen met bestelling.
25 okt 2023
prima advies, gunstig geprijsd.levering stuk later dan verwacht, maar dat kan aan bezorgdienst liggen
Geleverd volgens afspraak. Maat is precies goed. Mooie prijs kwaliteitsverhouding.
9 nov 2023
Degelijke overal zeker voor die prijs binnen de opgegeven termijn geleverd
5 okt 2023
De bestelde werkbroeken waren snel in huis en netjes ingepakt, bedankt.
5 nov 2023
Alles correct. Ook de kwaliteit van de poloshirts.
16 nov 2023

Prima service, lange levertijd

Prima service, levertijd mag wat korter.
22 nov 2023
Goede service en optijd afgeleverd
6 okt 2023
netjes bezorgd wat er besteld is.
21 okt 2023
duidelijk en de kwaliteit is goed
24 nov 2023
Snel duidelijk en betrouwbaar.
24 okt 2023
snelle levering en goed product