unieketiket.nl

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131 beoordelingen in totaal

Altijd snel geleverd en perfecte kwaliteit wat onze producten een high-end uitstraling geeft. Dank je unieketiket voor jullie service.

10 nov 2023
voor 40 euro, 10 proefdrukken ontvangen die er uit zagen als goedkope kopieën. Bij mijn klacht gaven ze de schuld aan de opmaak, terwijl ik ze 30 euro extra heb betaald om het naar de juiste opmaak om te zetten. Ze raden aan mijn designer de juiste opmaak te laten doen en dat ik dan nog maar een keer de proefdrukken moet bestellen. Absoluut geen vakmensen, laden een bestand en drukken op print. Absolute afrader

Beoordelingen voor unieketiket.nl

Over het algemeen goede service voor een nette prijs. De laatste spoed bestelling duurde alleen wel een stuk langer als aangegeven bij het plaatsen van die bestelling. Na telefonisch contact toch net op tijd afgeleverd.

Lekker vlot

Goede behandeling van de aanvraag. Dit was geen gemakkelijke opdracht betreft wensen van het etiket. Toch gelukt en goed resultaat… service van Marlon was top!!!
CV
Cees v.
Barneveld
Uitstekende keuzes en goede opvolging via website-logon en e-mail. Zending was stipt op tijd. Kwaliteit erg goed. Goede vondst deze stickerleverancier.
3 jun 2024
De kwaliteit is geweldig, krijg op mijn producten complimenten over de etiketten. Super bedrijf ook m.b.t. communicatie.
4 jun 2024
Hallo! Wow dat is heel mooi om te horen! Fijn dat je zo tevreden bent, en dank voor de 5 sterren review! Hartelijke groeten van het team uniekletiket.nl
Duidelijk, overzichtelijk en een fijne begeleiding gehad van één van de medewerkers die meedenkt in het proces.
30 mei 2024
Super snelle en fijne services Daarnaast zien m’n labels er goed uit! Precies zoals het moest
4 jun 2024
Hai, Dat is super-mooi om te horen! Dankjewel weer voor de opdracht en de mooie beoordeling! groet, team unieketiket.nl
30 mei 2024

Goede kwaliteit en milieuvriendelijke materialen

Fijn om mee te werken, goede kwaliteit en werken met milieuvriendelijke materialen.
4 jun 2024
Hallo! Fijn te horen dat je tevreden bent met onze etiketten op rol, dank voor de 5 sterren. Groetjes team unieketiket.nl
Correcte opvolging van de bestelling en beloofde leveringstermijn verwezenlijkt.
4 jun 2024
Service gericht en altijd kwalitatief. Relatief snel geleverd.
4 jun 2024
Goedemiddag, dank dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn heel blij met de 5 sterren! Een fijne dag gewenst, groet, team unieketiket.nl
Snelle reacties van unieketiket en goede opvolging na overleg
Antwoord van unieketiket.nl
Dank voor de 5 sterren beoordeling! Fijn dat we hebben kunnen helpen. met vriendelijke groet, team unieketiket.nl
31 mei 2024
Goede snelle service, mooie resultaten.
4 jun 2024
Dank je wel voor de 5 sterren, goed te horen dat je zo tevreden bent! met groet, team unieketiket.nl
Snel en vriendelijk verder geholpen!
Antwoord van unieketiket.nl
Dank voor deze mooie beoordeling! Goed te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening. met vriendelijke groet, team unieketiket.nl
30 mei 2024
Goede kwaliteit en snel geleverd
4 jun 2024
Hallo! Wat een mooie beoordeling, Dank je wel daarvoor, daar zijn we blij mee :) groetjes team unieketiket.nl
Goede prijs en snelle levering.
Antwoord van unieketiket.nl
Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te boordelen! vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Antwoord van unieketiket.nl

Ik bestel al jaren etiketten voor mijn ketjap Semarang en Oma's sambals.

Ik bestel al jaren etiketten voor mijn ketjap en sambalfabriek. In het begin best wat vragen gehad en werd en word altijd vriendelijk te woord gestaan. In het verleden door Mirjam en tegenwoordig door Marlon. Ik laat mijn etiketten drukken bij dit bedrijf vanwege de goede prijs/kwaliteitverhouding en de goede service. Ik zou een eenieder aanbevelen om met unieketiket zaken te doen.
16 apr 2024
Dank je voor deze meer dan prachtige woorden! Hier gaan we erg van blozen :) En natuurlijk natuurlijk ook hartelijk dank dat je al jaren etiketten bij ons bestelt! vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Altijd persoonlijk contact en denken mee over een goede oplossing. Wij zijn nu bijna 2 jaar klant bij unieketiket en hebben al verschillende soorten labels laten drukken van goede kwaliteit. Soms gaat er wel is wat mis maar dit wordt altijd goed opgelost.
25 apr 2024
Hartelijk dank voor je positieve review! Fijn te horen dat ons persoonlijk contact en onze oplossingsgerichtheid gewaardeerd worden. Natuurlijk is voorkomen beter dan 'netjes oplossen' en daar steken we dan óók veel effort in! met vriendelijke groet, team unieketiket.nl

Top!

Het begon allemaal met het: ons materialen boekje, waarmee je geïnspireerd wordt. Vervolgens heeft het team een etiket op maat ontworpen waar wij zeer tevreden over zijn. Meedenkend, goede communicatie en zeer professioneel.
16 apr 2024
Dank je wel voor je beoordeling en de leuke opmerkingen over ons materialenboek en hoe het verder ging! We zijn heel blij met de 5 sterren! hartelijke groet, team uniketiket.nl