unieketiket.nl

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden115 beoordelingen in totaal

Altijd snel geleverd en perfecte kwaliteit wat onze producten een high-end uitstraling geeft. Dank je unieketiket voor jullie service.

10 nov 2023
voor 40 euro, 10 proefdrukken ontvangen die er uit zagen als goedkope kopieën. Bij mijn klacht gaven ze de schuld aan de opmaak, terwijl ik ze 30 euro extra heb betaald om het naar de juiste opmaak om te zetten. Ze raden aan mijn designer de juiste opmaak te laten doen en dat ik dan nog maar een keer de proefdrukken moet bestellen. Absoluut geen vakmensen, laden een bestand en drukken op print. Absolute afrader

Beoordelingen voor unieketiket.nl

Goede wervice

De goede bereikbaarheid via e-mail, het meedenken met het proces van het etiket, de snelle service.
22 nov 2023
Dank nog voor je beoordeling en dat je de moeite hebt genomen deze in te vullen. Dat helpt ons enorm! Vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Professioneel, snel en persoonlijk contact. Denken met je mee, en levering is altijd optimaal.
31 okt 2023
Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling en de mooie woorden. Super dat je even de tijd hebt genomen om de enquete in te vullen. groet, team unieketiket.nl
7 jul 2023
De order is volgens planning verlopen. De kwalitiet is zoals verwacht. Uitstekend.
5 sep 2023
Nog bedankt voor je beoordeling en de 5 sterren. We zijn blij te horen dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen! Hartelijke groet, team unieketiket.nl
30 jun 2023

Top service , goede kwaliteit

Uniek etiket levert een uitstekende service, denkt mee en levert goede kwaliteit
4 jul 2023
Hartelijk dank voor de super beoordeling, dit klinkt als muziek in onze oren! Vrindelijke groet, team unieketiket.nl
22 sep 2023
Zeer goede service zowel prepress als postpress! Altijd mooie etiketten
31 okt 2023
Heel fijn dat je ons zo goed beoordeeld, dank daarvoor. Wij gaan zo door!
5 sep 2023
Goede en snelle service. Duidelijke informatie en goede bereikbaarheid.
5 sep 2023
Dank voor je beoordeling! We doen ons best, fijn dat je het waardeert, dank daarvoor. Vriendelijke groet, team unieketiket.nl
20 jun 2023

Aanrader!

Heldere communicatie, zeer behulpzame klantendienst. Echt een aanrader!
22 jun 2023
Heel veel dank voor de mooie beoordeling en fijne woorden! Helemaal mooi die te horen van een klant die al langer bij ons bestelt :) Dank ook voor de foto, ziet er top uit! groeten van team unieketiket.nl
WS
W. S.
Leeuwarden
20 okt 2023
Goede kwaliteit, snelle levering en goed bereikbaar voor vragen.
31 okt 2023
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! met vriendelijke groet, team unieketiket.nl
AS
Ariel s.
Amstelveen
25 jul 2023

Een handig online bestelling systeem.

Een handig online bestelling systeem en een goede klantendienst.
5 sep 2023
Bedankt nog voor je beoordeling, daar hebben we veel aan! Fijn dat je onze calculator en ons online bestelsysteem waardeert! Groetjes, team unieketiket.nl
20 jun 2023
Erg behulpzaam, etiketten zagen er top uit + snelle verzending
22 jun 2023
Hartelijk dank voor de 5 sterren en super te horen dat je tevreden bent! groet, team unieketiket.nl
FW
Frank W.
Culemborg
21 aug 2023
Mooie kwaliteit etiketten en eerder geleverd dan aangegeven.
5 sep 2023
Fijn dat we je hebben kunnen verassen met onze lever-snelheid! Dank voor je mooie beoordeling en de 5 sterren. Hartelijke groet, team unieketiket.nl
20 okt 2023
snelle service en een gemakkelijk en duidelijk bestelproces.
31 okt 2023
Fijn te horen dat je onze service en ons proces kan waarderen. Dank voor je beoordeling!
19 mei 2023
Snelle service! goede producten. Betrouwbare partner.
7 jun 2023
Dank je voor de 5 sterren!! Dat betekent veel voor ons, vooral omdat jullie al jaren bij ons bestellen! Vriendelijke groet, team unieketiket.nl
17 mei 2023
Goede en behulpzame klantenservice, goede resultaten.
7 jun 2023
Dank dat je de moeite hebt genomen om de beoordeling in te vullen. Dat helpt ons echt! vriendelijke groet, team unieketiket.nl
1 sep 2023
Goed persoonlijk contact met, snelle terugkoppeling.
5 sep 2023
Hartelijk dank voor je 5 sterren beoordeling! Dat je onze service kunt waarderen, daar doen we het voor! Hartelijke groet, team unieketiket.nl
9 aug 2023
Goede kwaliteit, vlotte service en communicatie.
5 sep 2023
Dank je nog dat je de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. En natuurlijk dank voor de 5 sterren. Wij doen onze uiterste best om kwaliteit te leveren, mooi dat je bevestigt dat de etiketten kwalitatief goed zijn. Hartelijke groet, team unieketiket.nl
22 sep 2023
fijne communicatie goed meedenken snel antwoord
31 okt 2023
Dank voor je beoordeling! Goed te horen dat je onze service goed beoordeelt!
ondanks de drukte, goede communicatie en hulp.
21 aug 2023

top kwaliteit en snelle levering

snelle levering, goede prijs, goede kwaliteit
5 sep 2023
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Vooral met de onderbouwing zijn we erg blij, 'snelle levering, goede prijs, goede kwaliteit' zijn onze speerpunten. Dat je die zo ervaren hebt is voor ons heel fijn om te horen. Allervriendelijkste groet, team unieketiket.nl
15 sep 2023
Goede communicatie Prijs Kwaliteit Service