unieketiket.nl

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden115 beoordelingen in totaal

Altijd snel geleverd en perfecte kwaliteit wat onze producten een high-end uitstraling geeft. Dank je unieketiket voor jullie service.

10 nov 2023
voor 40 euro, 10 proefdrukken ontvangen die er uit zagen als goedkope kopieën. Bij mijn klacht gaven ze de schuld aan de opmaak, terwijl ik ze 30 euro extra heb betaald om het naar de juiste opmaak om te zetten. Ze raden aan mijn designer de juiste opmaak te laten doen en dat ik dan nog maar een keer de proefdrukken moet bestellen. Absoluut geen vakmensen, laden een bestand en drukken op print. Absolute afrader

Beoordelingen voor unieketiket.nl

Top Etiketten!

Super! Snel reageren, meedenken, snelle levering en top prijs kwaliteit verhouding!
Antwoord van unieketiket.nl
Dank je voor de 5 sterren beoordeling! Heel mooi te horen dat je onze dienstverlening op prijs stelt en dat je weer tevreden bent over onze etiketten. vriendelijke groet, team unieketiket.nl
AS
Ariel s.
Amstelveen
Goed kwaliteit, snel geproduceerd en geleverd. Uitstekend customer service.
Antwoord van unieketiket.nl
Dank je wel voor deze mooie beoordeling. En helemaal mooi om te horen dat onze customer service gewaardeerd wordt! vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Vriendelijkheid aan de telefoon, snelle service, kwaliteits etiketten
Antwoord van unieketiket.nl
Dank je voor je mooie beoordeling. De 3 dingen die je noemt zijn voor ons erg belangrijk, dus fijn dat het gewaardeerd wordt! hartelijke groet, team unieketiket.nl
vlotte levering goede kwaliteit en prima prijs.
Antwoord van unieketiket.nl
Dank voor uw beoordeling met 5 sterren! Erg fijn dat u tevreden bent over prijs, kwaliteit en levering! met vriendelijke groet, team unieketiket.nl

Great work on a tricky assignment.

We were able to work together for a tight deadline. We ended up with multiple email chains which was not useful for either party. Perhaps if there was a checklist or something would be handy? this was a tricky assignment as we were working with both a new designer and a new producer, so I was impressed with Marlon's ability to come through.
31 okt 2023
Thanks for your very nice review and suggestion! kind regards, team unieketiket.nl
31 aug 2023

Aanrader

Goed contact met mensen die weten waar ze het over hebben. Ze zijn in staat met advies de kwaliteit of de efficiency te verhogen. Dit komt het eindproduct ten goede. UE is een prima oplossing voor zowel tijdelijke als definitieve etiketten. In prijs goed concurrerend met locale oplossingen. Aanrader!
5 sep 2023
Mooie woorden! Dat maakt ons wel een beetje verlegen.. wel heel prettig te horen dat onze inzet wordt gewaardeerd. Heel erg bedankt dus voor je beoordeling! Warme groet, team unieketiket.nl
Goede services klantvriendelijkheid alles was gewoon top ik raad iedereen aan om bij unieketiket te bestellen want ik had een vriendelijke medewerker genaamd Marlon en hij hielp me niet alleen maar dacht ook met mij mee dus ik ben helemaal blij er mee als ik 10 sterren kon geven had ik het gedaan
4 jul 2023
Ontzettend bedankt voor deze wel heel mooie woorden! Die 10 sterren hangen we hier aan de muur! Dank ook voor de foto van je producten met de etiketten, ziet er inderdaad top uit! Succes met de verkoop! hartelijke groet, team unieketiket.nl

Eerste hulp bij improvisatie

Bij food-productie heb je nog wel eens te maken met onverwachte situaties die je razendsnel moet oplossen. Dan is het erg fijn als je kunt schakelen met de mensen van UniekEtiket. Zo hebben we laatst nog een bijna onmogelijke deadline weten te halen. Wel netjes aanleveren natuurlijk!
Antwoord van unieketiket.nl
Dank voor je mooie woorden en super beoordeling, daar doen we het voor! Hartelijke groet, team unieketiket.nl

Complexe etiketten uitstekend gedrukt

Onze etiketten zijn perfect gedrukt! Met èn een foliepreeg èn een reliëfpreeg waren ze best complex. Voor de zekerheid eerst een proefdruk uitgevoerd die al heel goed was, nog iets aangepast en daarna in grotere aantallen gedrukt. Prima begeleiding en mooi resultaat!
Antwoord van unieketiket.nl
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling, heel fijn te horen dat jullie tevreden zijn met het resultaat! Vriendelijke groet, team unieketiket.nl
28 jun 2023

Persoonlijk advies en prachtige etiketten

Persoonlijk advies, goede service, geweldige etiketten. Uniek etiket helpt je bij het zo nodig aanpassen van je ontwerp. Ze denken mee en maken van je etiket nog een beter product. Het contact is heel prettig en persoonlijk. Zo heb je echt een uniek etiket!
29 jun 2023
Bedankt voor je geweldige review! Heel mooi om te lezen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit, hartelijke groet van team unieketiket.nl
1 jul 2023
Wij bestellen nu regelmatig stickers en de service is fantastisch. Ook als er tussen bestellen en afleveren iets onverhoopt mis gaat neemt Uniek etiket even de tijd om telefonisch contact te onderhouden. Dat is pas service.
4 jul 2023
Dank dat je onze inzet kan waarderen en natuurlijk dank voor de 5 sterren! Zijn we heeel blij mee! Groetjes van team unieketiket.nl
8 mei 2023

Goede prijs/kwaliteit

We vonden het best lastig om onze etiketten correct aan te leveren, maar zijn heel goed geholpen door zeer geduldige en vriendelijke medewerkers. Met als eindresultaat een serie prachtige etiketten van goede kwaliteit.
17 mei 2023
Fijn dat jullie weer zeer tevreden zijn met de etiketten! En natuurlijk hartelijk dank voor de prachtige beoordeling! vriendelijke groet, team unieketiket.nl
23 aug 2023

Positive experience

Nice follow up, good quality of the prints, plenty of options to chose from. All the automatic communications as well the documentation is in Dutch. It could help a lot if it could be available in other languages
5 sep 2023
Thank you very much for your positive review! Good to hear you are happy with the labels. Also: good feedback! We definitely will look into this. Thanks again, warm regards, team unieketiket.nl
6 jun 2023

Erg goed geholpen!

Fijn bedrijf om cosmetica labels te bestellen! Ik ben super goed geholpen door Marlon! Alle vragen die ik had zijn duidelijk beantwoord en er werd echt meegedacht met mij! Ik ben heel blij met mijn labels!
7 jun 2023
Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de mooie woorden! Dat je blij bent en goed werd geholpen horen we heel graag! Dat maakt ons ook blij :) Veel succes met je nieuwe product en je mooie website, Groetjes team unieketiket.nl
8 mei 2023
Prettige communicatie. Wel hadden de aangeleverde etiketten (waar alleen een randje weggesneden hoefde te worden) wat mij betreft gewoon binnen de prijs aangepast mogen worden; kleine service.
17 mei 2023
Dank voor uw beoordeling! Voor de volgende keer geven we graag uitleg over hoe de bestanden correct op te maken! Vriendelijke groet, team unieketiket.nl
2 nov 2023

Heuse aanrader

Vlotte, transparante service. Het hele team 'denkt mee' met je project, opdat het naar wens afgeleverd worden kan: ontwerp, papierkeuze, ongelooflijke prijs/kwaliteit. Een heuse aanrader.
26 sep 2023
Super easy to use website with a no-nonsense what you order is what you get service. They are fast and the quality of the labels is excellent. I highly recommend using Unieketiket.
31 okt 2023
Great to hear you're happy with our calculator, our speed and the quality of our labels. Thank you for the 5-star review!
15 jun 2023

Behulpzaam

Er is een goede opvolging van het order en bij vragen zijn de mensen van unieketiket zeer behulpzaam om tot een oplossing te komen.
22 jun 2023
Dank voor de beoordeling! We vinden het leuk om te horen dat je ook de inzet van ons team kunt waarderen :) hartelijke groet, team unieketiket.nl
20 jun 2023
Snelle levering, mooi gedrukt precies zoals afgesproken. Tussendoor nog telefonisch contact gehad. Ook prettig contact.
22 jun 2023
Hartelijk dank voor deze hele mooie beoordeling! Altijd fijn te horen dat we het op belangrijke punten goed doen! Met vriendelijke groet, team unieketiket.nl

Snelle service en uitstekende prijzen!

Hebben nu al een aantal keer in verschillende oplagen etiketten laten drukken en zijn erg tevreden.
22 jun 2023
Dank voor de uitstekende beoordeling en dat je laat weten dat jullie tevreden zijn! Wij gaan zo dóór! vriendelijke groet, team unieketiket.nl