Luxevloerkleden.nl- Logo - Beoordelingen

Luxevloerkleden.nl

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2022
Luxevloerkleden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Luxevloerkleden.nl

9 mrt 2024

Vijf sterren

Vlotte bestelling, prima prijs, netjes op de hoogte gehouden van bestelling en levering, perfect op tijd geleverd en het kleed zelf is 100% naar wens. Vijf sterren!
Goed bereikbaar per mail, reageren direct, klantgericht. En prachtig product. Mooi kleed :)
Snelle reactietijd en levering, vloerkleed was prima in orde.
Hele snelle bezorging! De aankondiging over wanneer bezorging zou plaatsvinden was niet duidelijk.
fijne communicatie en snelle levering
Prettige prijs en snel geleverd. Communicatie rond de levering was wat minder. Na navraag zouden we direct vanuit de leverancier het kleed krijgen. Alleen dit was zonder Track en Trace dus we moesten even zoeken waar het kleed was gebleven. Maar anders zouden ze direct voor ons oplossen. Dus zou zeker nog eens terug komen mocht ik nogmaals een kleed nodig hebben.

Vloerkleed naar verwachting

Vloerkleed is prima. Zoals verwacht en netjes bezorgd. De communicatie over de verzending kan beter. Pas een track en trace sturen als het kleed ook daadwerkelijk verzonden wordt.
14 nov 2023
Het was goed van kleur. De af meting was alleen ander we hadden 230 bij 330 het was 226 bij 330
3 dec 2023
Bijzonder goede service en kwaliteit. Zeer goede communicatie, en uiterst vriendelijk.
26 nov 2023
Fijne communicatie, houdt zich aan afspraken.
Tip top
Top
9 mei 2023
Lange levertijd
Antwoord van Luxevloerkleden.nl
9 mei 2023
Beste Roy, Onze meest oprechte excuses voor de langere dan verwachte levertijd van uw nieuwe vloerkleed, dit als gevolg van een vertraging bij de aanlevering door de fabrikant waardoor enkele dagen zijn verloren gegaan... Ik hoop dat u ondanks de vertraging toch helemaal tevreden bent met uw keuze voor het vloerkleed en ik wens u nog heel veel plezier van uw aankoop de komende jaren! Frederic Happiness Manager @ Carpetstore LX