NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.572 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Snelle levering van 2 sets kuipspiegels, die ik nergens anders meer kon kopen. Reeds bij 2 andere firma's geïnformeerd, maar niet meer leverbaar. Ik had vroeger deze set spiegels gekocht omdat ze verstelbaar zijn, waardoor het makkelijker werd om dagelijks tussen het drukke verkeer te rijden, zonder andere voertuigen te raken. Ik had één van de spiegels verloren op de autosnelweg ( was losgekomen ? ), vermoedelijk kwaad opzet. Maar nu is alles weer prima en kan ik terug veilig de weg op, hartelijk dank.

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

Ik had een knipperlicht besteld voor mijn suzuki 650 dl. De dag erna al geleverd... keurig op tijd. Bestelling te volgen met track and trace.
17 apr 2024
Artikel voldoet aan omschrijving. Ook vooraf duidelijk welke maten het artikel heeft. Degelijk materiaal wat ook goed verpakt is aangekomen.
16 apr 2024
Nieuwe knipperlicht voor m’n motor werk goed. Fijn dat ze er al een lampje in hadden gedaan! Verzenden had wel iets sneller gemogen haha ;)
13 apr 2024
snelle levering. Het stukje werkt niet , maar kan ook aan mijn motor liggen. Ik weet niet of ik verbinding heb op mijn sigaretaansteker.

Prima product

Past precies, keurig nete verzending. Goed op de hoogte gehouden. (enige dingen de bouten zouden iets beter van kwaliteit kunnen zijn)
snelle levering .Vraag gesteld over het product via de mail, vrij snel beantwoord door medewerker. kwaliteit,prijsverhouding is prima.
de juiste onderdelen zijn gemakkelijk te vinden bij jullie en snel geleverd. voor mij alleen maar positieve commentaar. mvg werner
Knipperlichten braken na voorzichtig monteren, was geen probleem, mocht retour en werd retourlabel aangemaakt. Zeer goede service !
24 apr 2024

what goes in, must come out

Dankzij de snelle levering van NR1 motor, kan ik nu sneller motorolie toevoegen aan mijn oude motor dan dat die olie verliest. Top!
Kies je motor, je bouwjaar en type, en de artikelen geschikt voor jouw motor worden vermeld. Makkelijke manier van bestellen
Niets aan veranderen, prima zo! Je wordt op de hoogte gehouden over de verzending van je pakket, en super snelle levering!

Remschoenen oude Kawasaki 🙂👍🏼

Remschoenen ouwe Kawasaki Had nog een klein vraagje waarover ik heb gebeld en ben super goed en vriendelijk geholpen🙂👍🏼
23 apr 2024

Bijzonder snel geleverd

Zeer makkelijk het juiste onderdeel te vinden. Erg prettig dat deze ook op voorraad was. De levering was ook zeer snel.
Nette en zeer snelle levering! Pakket was binnen 24uur in huis.. en dat met de plaatsing van de bestelling op zondag..
Snelle verzending , enkel de bezorging was twee keer uitgesteld door Post NL maar voor de rest een goede service 😉
FV
Frans v.
Den Haag
Heel fijn dat je op je motor de meeste onderdelen direct kan benaderen dat maakt het zoeken ook heel makkelijk
MB
Alles past en klopt. Maar ja jullie zijn ook afhankelijk van wat de klanten jullie aan informatie aanbieden.
Onderdelen passen altijd, en voor mijn type motor (yamaha fzs 600 2002) hebben ze nog genoeg Onderdelen.

Supersnelle levering.

Tochtje gepland. Accu overleden. 's Avonds 9 uur besteld en volgende ochtend 10 uur binnen. Petje af. :-)
snelle verzending. volgende dag kon ik mijnn spullen ophalen. juiste accu , paste precies. top geregeld.