justbrands.nl

438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.811 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jan 2021
justbrands.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Zoals ik gewend ben wordt de bestelling snel geleverd. Wat verbeterd kan worden is de onduidelijkheid over het gebruik van een PME-Legend giftcard. Mijn vrouw had deze in de Mall of the Netherlands PME shop gekocht en gevraagd of deze ook bij Just Brand ingeleverd kon worden. Dit kon. Via website werd de code van de giftcard niet herkend en later wel. De medewerker zei echter dat online de kaart alleen via de website van PME-Legend gebruikt kan worden. Dit is niet juist want ik kom er ook mee betalen via de Just Brands website en afhandeling.

24 dec 2023
Voor de tweede keer is een bestelling zonder duidelijke reden door DHL naar verzender teruggestuurd. Waar het de eerste keer heel makkelijk was om contact te krijgen met Just Brands, gaat het nu heel erg moeizaam. Trage reacties op WhatsApp berichten. Bij mij is er nu onduidelijkheid wanneer ik mijn bestelling krijg, waar het is, etc. Komt onbetrouwbaar over. Tot op heden nog gevoel dat het wel goed zal komen.

Beoordelingen voor justbrands.nl

CV
Cees V.
Noordwijk
9 mrt 2024
Alkmaar shop = Top Goede ervaring met winkelpersoneel in de fysieke Alkmaar shop. Prima afhandeling en thuisbezorging van de bestelling via internet.
30 mrt 2024
Altijd een goede sfeer in de winkels met een drankje. Ik kom er graag en natuurlijk de mooiste kleding. Ik ben blij met jullie.
BB
B B.
Hilversum
31 mrt 2024

T shirts

Artikelen zoals beschreven. Snelle levering . Ook in de winkel Hilversum goed advies en vriendelijk geholpen.
Volgens bestelling en afspraak snel geleverd ook bij retour volgens afspraak
De bestelling werd de volgende dag al geleverd, dit is heel snel en fijn