Voipshop.nl- Logo - Beoordelingen

Voipshop.nlReviews

: 533Goed

Gecertificeerd sinds: 7-11-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Voipshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Voipshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7-11-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Voipshop.nl

50 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Na telefonisch een vraag over de aankoop van een artikel, werden wij netjes teruggebeld door iemand die meer informatie kon geven. De informatie was duidelijk. Spullen besteld en de volgende dag in huis.

De webshop gaf aan (groen:) dat het produkt uit voorraad geleverd zou gaan worden. Betaald, maar kwam steeds geen bericht van verzending! Uiteindelijk na een paar dagen gebeld: produkt was niet aanwezig en het was ook niet duidelijk of en wanneer het ooit geleverd zou gaan worden! Dus gelijk aan de telefoon de order afgezegd. Het betaalde zou retour naar mijn bank overgemaakt worden. Maar wanneer? Zonde van de tijd... (was een goede shop voorheen.)

Beoordelingen voor Voipshop.nl

snelle leveringen, goed contact
Antwoord van Voipshop.nl
Geachte heer/mevrouw, Ik zie dat er volgens ons systeem 1 product op voorraad had moeten zijn. Echter bleek dit bij het klaarzetten van de order in het magazijn niet het geval. Wij hadden u hierover direct moeten informeren maar hebben dit niet gedaan. Onze excuses voor dit ongemak. We hopen dat de volgende bestelling wel verloopt zoals het hoort. Met vriendelijke groet, het Voipshop team
Bestelde product was niet meer op voorraad, snel alternatief gevonden via hulp chat, Prima
Netjes geleverd volgens afspraak. Goed verpakt. Niks mis mee.
tijdens de chat is er gevraagd naar een toestel wat paste als uitbreiding op ons huidige toestel. Dit is netjes doorgegeven en door ons besteld. Helaas bleek deze keuze niet geheel goed te zijn en hebben wij teveel besteld. Wel is daarna een zeer goede afhandeling geweest en heb ik mijn geld netjes terug ontvangen.
Prima uitleg gehad en keus gemaakt. Vervolgens bleek een item niet op voorraad. In overleg prima opgelost. Beveel aan.
Bestelproces dik in orde, de aftersales perfect. Na wat instellingsprobleempjes uitermate vakkundig geholpen, TOP
Snel het juiste product. Service kan ik natuurlijk na enkele dagen nog niet beoordelen.
Alles website, klantenservice, bestel procedure zeer goed voor elkaar
Vlotte levering, de volgende dag al ontvangen !
Snelle levering, correcte productinfo, top !
Netjes op tijd geleverd. Geen opmerkingen