Voipshop.nlBeoordelingen

J.M. Foudraine

Beoordelingen voor Voipshop.nl

4.61/5.00

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Voipshop.nl

voor zo doorgaan met leveren en de service
Snel en transparant advies over product. Vervolgens prima levering.
goede service, prima uitleg, geweldige klachtenafhandeling en we moeten zeggen dat we zeer zeker niet ontevreden zijn met deze shop. Dus... vijf sterren voor Voipshop van E-cig4u BV!
Perfecte service 's avonds besteld en volgende dag in huis. TOP
Voipshop.nl n'a pas livré la marchandise...
Antwoord van Voipshop.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Uw bestelling is nog niet verzonden omdat wij de betaling hiervan nog niet hebben ontvangen. Wij nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Voipshop.nl
Ik heb vooraf advies ingewonnen. Ik wilde een product met een PoE voorziening. Mij werd verzekerd dat het geadviseerde product deze optie had. Maar na de levering bleek dit helemaal niet waar te zijn. Ik heb gemaild hierover, maar geen reactie. Ik baal er flink van.
Antwoord van Voipshop.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Wij nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Voipshop.nl
Overzichtelijke website , snelle levering , vriendelijke en deskundige helpdesk
Had eerst wat bang omdat ik er nog nooit van gehoord had maar was heel snel hier, goed verpakt - netjes geïnformeerd per mail - aanrader!
Schnelle Lieferung.
Snelle levering en vragen inzake installatie en gebruik werden snel en correct beantwoord.
Geen bijkomende informatie voor installatie in BE/NL bij het product.
Er tevreden met de hulp die ik kreeg met een technische uitdaging!
Cisco telefoon besteld. "levertijd 1 tot 3 dagen". Nu 8 dagen verder en bestelling is nog steeds "in behandeling". Twee dagen geleden telefonisch contact gehad, "ja meneer, we weten dat deze leverancier problemen heeft dus kan iets langer duren. Ik ga op zoek naar een andere leverancier, bel u vanmiddag terug". Niet gebeld en geen verandering in de status. Na tel. contact nu wel snel opgelost.
Bij twijfel over de order even met de klant bellen: een aangename verrassing.
Wilde graag technisch geholpen worden, maar moest meer dan 2 1/2 uur wachten op respons.
Helaas was het product nét niet meer op voorraad en moest het product geleverd worden vanuit de leverancier. Toch kwam het product netjes in 2 werkdagen binnen. Service is top, ook achteraf werd ik goed geholpen!
Fijne bestelprocedure, optimale klantenservice met een belletje of het wel klopt, snelle levering. Ik ben zeer tevreden!
Alles naar wens
Geweldige service, meerdere apparaten besteld en telkens volgende dag al geleverd. Ook telefonisch contact zeer snel, accuraat en kundig afgehandeld. Kortom, volgende voip apparatuur hier zeker weer bestellen.
Alles meteen goed