Voipshop.nl- Logo - Beoordelingen

Voipshop.nl

46 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden639 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 nov 2019
Voipshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jan 2024
Het email contact met Rafik, proberen een oplossing te bedenken voor een probleem wat achteraf een hardware fout bleek te zijn. na vervanging van de hardware probleem opgelost. nadien nog een mail, mochten er problemen zijn, neem gerust contact op. GROTE PLUIM voor Rafik en de Voipshop.

15 aug 2023
De levering was goed en de communicatie over de levering was helder. Maar voor ik ging bestellen heb ik telefonisch contact gehad om te vragen of mijn huidige dect telefoons compatible zouden zijn. Dit was niet het geval. Daarom meer handsets aangeschaft. Nu blijken de oude handsets wel te werken en ben ik dus feitelijk niet goed voorgelicht.

Beoordelingen voor Voipshop.nl

Na problemen met aanmaken account verliep alles goed. Interessant is dat de website van yealink een oude firmware versie toont. Waar kan ik nu de meest recente firmware downloaden?
27 jan 2024
Snelle levering. Product werkt prima
3 feb 2024
Adequate ondersteuning en snelle levering.
1 van de 2 toegestuurde handsets was reeds gebruikt of was een toonzaalmodel. Dit zonder voorafgaande verwittiging...
Antwoord van Voipshop.nl
Onze excuses voor de situatie met de handsets; dit had niet mogen gebeuren. We gaan direct uitzoeken wat er mis is gegaan en nemen snel contact met je op om alles op te lossen.
21 nov 2023
Prima, goede prijs, stevig verpakt. Alleen PostNL was 2 dagen later dan voorzien.
Prima snel geleverd 👍😀
12 sep 2023
vlotte afhandeling van mijn bestelling en meneer adviseerde zelfs een goedkopere betere oplossing voor mijn situatie. Bij dit bedrijf gaat de fijne ervaring van de klant boven hun eigen portemonnee. Ik kan dit bedrijf met een gerust hart aan iedereen aanbevelen.
23 mrt 2023
Makkelijke bestel ervaring. Informatie over het produkt was snel en zeer gedailleerd te vinden met goede fotos om zeker te zijn dat het juist was.
26 okt 2023
Perfecte en helder webshop en snelle goed verpakte levering. Precies wat ik nodig had. Thanx fo top service
6 sep 2023

Bestelde Grandstream telefoon was keurig op tijd…

Bestelde telefoon was keurig op tijd geleverd en voldoet aan mijn verwachting.
9 mei 2023
Uitgekiend assortiment, prima prijzen en fijne klantenservice.
17 nov 2023
Doen wat ze moeten doen supersnel geleverd!!
2 mei 2023
Keurig netjes. Niets op aan te merken.
25 apr 2023

Great service and very professonal

Great service and very professional
7 apr 2023
Scherpe prijzen en vlotte levering!
6 jul 2023
snelle en correcte levering