123planten.nl
Reviews:

8.852 reviews in totaal   922 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn over het algemeen tevreden over de kwaliteit en gezondheid van de planten, en waarderen de zorgvuldige en stevige verpakking. Ook wordt de klantenservice gewaardeerd om haar oplossingsgerichtheid. Daarnaast vinden klanten de website duidelijk en informatief. Er zijn echter regelmatig problemen met vertragingen, verkeerde bezorgmomenten en schade tijdens het transport, wat veelal aan de vervoerder wordt toegeschreven. Sommige klanten ontvangen onvolledige leveringen of missen producten, wat tot extra contact en frustratie leidt. Ondanks de oplossingsgerichte houding van de klantenservice wordt de reactietijd vaak als te traag ervaren en is er soms sprake van gebrekkige communicatie. Tot slot wensen klanten betere communicatie over leveringen of productinformatie.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviews123planten.nl

(97)
(46)
(61)
(192)
(526)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Vervoerders???

Via email werd mij bericht dat de zending tijdig werd verstuurd. Alleen de vervoerder besloot om de zending 6 dagen later te bezorgen. Hierdoor waren de plantjes uitgedroogd.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Prachtige plant binnen gekomen. Zal dit zeker vaker hier bestellen 👍
Community-lid 
22 Reviews
 Geverifieerd
De foto's op de website van de planten zijn prachtig , jammer dat de planten in werkelijkheid niet altijd zo zijn ! Laatst een crassula hobbit gekocht , deze was niet aan te zien bij aankomst , niet alleen van het vervoer , de crassula was op zicht verwaarloosd en zag er niet fris uit , bij contact was er een mooie oplossing , ik heb al meerdere keren planten gekocht bij 123 kamerplanten en altijd heel tevreden geweest , jammer van de laatste bestelling die minder was .
B C
B C.
2 Reviews
 Geverifieerd

Slechte levering

Bij bestellen stond dat het 25 mei geleverd zou worden. 27 mei werd de helft geleverd. Vandaag 5 juni wacht ik nog steeds op de rest van mijn bestelling. Wel alvast een track&trace gekregen maar pakket is nog niet eens onderweg. Geef 2 sterren omdat het product wat al wel geleverd is prima is, anders zou ik maar 1 ster geven.

Antwoord van 123planten.nl

Hi, Dankjewel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak 😔🌿 We willen je laten weten dat het ontbrekende deel van je bestelling helaas vermist is geraakt tijdens het transport. We hebben je hierover zojuist ook een e-mail gestuurd met alle details en de vervolgstappen. We begrijpen heel goed dat dit erg vervelend is en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan voor de vertraging en het ongemak.
Community-lid 
9 Reviews
 Geverifieerd
Prima planten, goede verpakking en correcte bezorging volgens afspraak
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Tevreden met haagplanten

Erg tevreden! Haagplanten (Ilex Crenata "Jenny") gekocht ter vervanging van buxus. De 24 six-packs waren keurig verpakt in plastic containers. Deze mini kasjes hebben de plantjes goed beschermd tijdens het transport. Plantjes werden een dag eerder afgeleverd dan de eerste indicatie aangaf. Alleen maar beter voor de planten geweest want het was erg warm. De plantjes zitten er nu 2 weken in en slaan goed aan. De plantjes zaten in 1 middelgrote doos en 1 hele grote doos 3 dozen was beter geweest omdat de onderste containers toch waren ingedeukt.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
30 potten en n plant besteld. Krijg 6 potten bezorgd, ook nog n dag later dan aangegeven. Ik stuur n mail, behandeling duurt 3 tot 4 dagen. Sturen ze de ontbrekende potten na maar geen plant. Meteen gemaild, weer 3 dagen voordat ik n reactie kreeg. Plant nagestuurd. Klachtafhandeling duurt te lang en echt erg dat het niet in 1x goed gaat, ook niet in 2x maar pas na 3x de bestelling compleet is. Heeft 2 weken geduurd

Antwoord van 123planten.nl

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat je bestelling niet meteen volledig en op tijd is geleverd en dat de afhandeling langer heeft geduurd dan je terecht had mogen verwachten. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn geweest. We waarderen je geduld enorm en zijn blij dat je bestelling uiteindelijk compleet is aangekomen. We nemen je feedback mee om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst soepeler verloopt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team 123
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Slecht bereikbaar en dan krijg je een Engels bandje dat is al verschrikkelijk voor een Nederlands bedrijf. Dan heb je eindelijk iemand aan de lijn die schuift het af op de klantenservice. Daar krijg je een standaard bericht dat ze binnen 72 uur je zullen beantwoorden. Je bestelling word niet geleverd op de dag dat je aangeeft dan gaan daar nog 3 dagen bijkomen plus het weekend. En dan zijn ook nog je planten beschadigd. Tot nu toe geen reactie dus hier nooit meer iets bestellen. Zo jammer dat klantvriendelijkheid niet in hun lijstje voorkomt.

Antwoord van 123planten.nl

Goedemiddag Patrick, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Ik zie dat we inmiddels in gesprek zijn per e-mail en samen met jou naar een passende oplossing aan het zoeken zijn. In ieder geval onze excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Team 123 Planten
Community-lid 
7 Reviews
 Geverifieerd
Een van de drie geleverde planten staat dood te gaan. Levering met courier is twijfelachtig maar in dit geval redelijk goed gegaan.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Veel keuze, goede prijzen, uitgebreide toelichting op de website en toen ik emailde met een vraag kreeg ik nuttige informatie van een vriendelijke medewerker die echt meedacht. De planten arriveerden vlot en waren keurig ingepakt, verkeerden ook in goede staat. 1 Ster af omdat de gemelde leverdatum niet overeen kwam met de datum die was aangegeven tijdens en na het bestelproces. De planten kwamen sneller en hoewel dat deze keer toevallig geen probleem was, zou het wel een probleem zijn geweest als ik op m´n werk was en de bezorger dus voor een dichte deur had gestaan. De planten waren bewust zo besteld dat de beloofde leverdatum viel op een dag dat ik thuis kon zijn.
Community-lid 
15 Reviews
 Geverifieerd
Mooie en gezonde planten. Steeds goede informatie voor verzorging.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Planten zijn prima, maar mijn bestelling was niet compleet en het duurt erg lang voor je een reactie krijgt.
Privéprofiel 
2 Reviews
 Geverifieerd

Netjes verzorgd

Plant was in goede conditie en goed verpakt alles was netjes verzorgd.,
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Prima en netjes gelevert....
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Een aantal plant toppen waren afgebroken, dus dit jaar helaas niet veel moois te zien. De levering is een ware ramp, DPD bezorgd niet op het afgesproken adres, belt niet aan, kortom een rommeltje, wat zijn uitwerking heeft op de verzender, die trouwens ook niet reageert op mail.

Antwoord van 123planten.nl

Goedemiddag, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring. Vervelend om te horen dat de levering en de staat van de planten niet naar wens zijn verlopen, dat begrijpen we goed. We hebben geprobeerd je mail te vinden op basis van je e-mailadres en het genoemde ordernummer, maar helaas kunnen we niets terugvinden in ons systeem. Zou je daarom opnieuw contact met ons willen opnemen via onze klantenservice en het ordernummer NB170548 doorgeven? Dan bekijken we de situatie graag direct en zoeken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team 123
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Bijna tevreden

De gatenpant is redelijk goed ontvangen. Het langdurig transport en de lage temperaturen hebben er voor gezorgd dat een paar bladen minder gezond zijn (geel). Ik wacht het een poosje af en beslis dan verder. Ik hoop dat de plant zich herstelt.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
netjes bezorgd en in goede staat.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Meerdere planten besteld. Zien er allemaal prachtig uit en hebben de reis goed overleefd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

verzenden planten

de planten waren goed verpakt de planten waren gezond
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
De oleander was mooi verpakt, ook snel geleverd en hij ziet er mooi uit

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.