pch-shop.nl

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2023
pch-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Al enkele jaren koop ik bij PCH mijn Elten veiligheidsschoenen. Ik krijg een perfect advies en weet dat ik kwaliteit koop bij een betrouwbare partij!

Bijna 2 weken teug de creditnota ontvangen via de mail, maar het bedrag is nog steeds niet teruggestort op mijn rekening….

Beoordelingen voor pch-shop.nl

13 apr 2024
Antwoord van pch-shop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Uw PCH Team
Antwoord van pch-shop.nl
Dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aangekochte artikel. Met vriendelijke groet, Team PCH Benelux BV
JL
Jan L.
Helmond
20 mrt 2024
Prima mondmaskers, nette prijs, vlotte lvering
Antwoord van pch-shop.nl
Dank voor uw mooie beoordeling. Het is fijn om te lezen dat u tevreden bent en dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Vriendelijke groeten van uw PCH-Team 🤗
👍

Geld terug ontvangen

Antwoord van pch-shop.nl
Beste Karen, het blijkt inderdaad dat de terugbetaling niet correct verwerkt is. De terugbetaling van het bedrag is zojuist opnieuw gedaan. Sorry voor het misverstand en de ontstane vertraging! Ik hoop dat hiermee je klacht naar tevredenheid is opgelost. Bij vragen help ik je graag verder. Met vriendelijke groet, PCH-team.
10 okt 2023
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te lezen dat PCH goed aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Veel plezier met uw nieuwe Elten veiligheidsschoenen. Met vriendelijke groet, Uw PCH Team 🤗
IM

Stootpet

Goede werkpet en redelijk snel geleverd
Antwoord van pch-shop.nl
Beste, Dank voor uw nuttige feedback. Wij wensen uw fijne feestdagen en een goede start van het nieuwe jaar! Team PCH Benelux BV
25 okt 2023
Alles is fantastisch verlopen
25 okt 2023
25 jul 2023
Snelle afhandeling
26 jul 2023
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Uw PCH Team
1 jul 2023