Certificaat voor lesara.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.158 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.798 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

alles is goed gegaan .
4.00

Levering en bestelde artikelen prima in orde.
5.00

Ik heb de goederen in goede en zeer snelle levering ontvangen

goed verpakt
op tijd binnen

supersnel Fijn
5.00

alles was netjes op tijd en prima geregeld
5.00

levering duurt wat lang vergeleken met andere webshops. kwaliteit van de kleding valt tegen
Redelijk

Zeer tevreden over het artikel, de service en bezorging. Een echte aanrader
5.00

De bestelling en de levering zijn prima gegaan. Ik ben tevreden.

ALLES GING PRIMA
4.00

Vlot ontvangen in een goede staat.
Zeker goed voor een volgende bestelling
Cijfer 9.

Hallo, Dat is erg fijn om te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

ben zeer tevreden hoe het gegaan is bedankt

lesara.nl antwoordt: 26-05-2017
Hallo, Bedankt voor je positieve beoordeling! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Snelle levering...Goede info

lesara.nl antwoordt: 26-05-2017
Hallo, Hartelijk dank voor je lieve woorden! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Ik wacht nog steeds op mijn levering eindelijk de bestelling ontvangen heb wel heel lang moeten wachten zeker 6 weken
2.67

lesara.nl antwoordt: 26-05-2017
Hallo, Wat jammer om te horen dat er vertraging zit op je bestelling. Zou je ons even een mailtje willen sturen op service@lesara.nl? Dan kijken we meteen voor je na wat er precies aan de hand is en wanneer je je artikelen mag verwachten. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Schoen doet pijn aan de tenen
4.67

lesara.nl antwoordt: 26-05-2017
Hallo, Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met de artikelen die je bij ons hebt besteld. Bij Lesara heb je sowieso 30 dagen retourrecht, en bij bestellingen vanaf €50 is retourneren bovendien helemaal gratis. Neem gerust even contact op als je hierover nog vragen hebt. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

alles ging goed.
3.33

lesara.nl antwoordt: 26-05-2017
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Ik heb de jas retour gestuurd en geen enkele reactie ontvangen van lesara.

lesara.nl antwoordt: 26-05-2017
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Ik heb dit doorgestuurd aan de desbetreffende afdeling zodat dit nagekeken kan worden. Groeten, Rosanna

Apart van dat ik het artikel moet strijken is het perfect afgeleverd

lesara.nl antwoordt: 25-05-2017
Hallo, Niets is fijner dan een tevreden klant. Hartelijk dank voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Heb contact gezocht met leverancier per email. Kreeg geen concreet antwoord op mijn vraag.

lesara.nl antwoordt: 25-05-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback. Wij zullen dit meenemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Groeten, Rosanna van Lesara

Produkt niet geheel hetzelfde als op foto.

Goede levering goede producten

lesara.nl antwoordt: 25-05-2017
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Ik hoop gauw weer wat van je te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Nvt

lesara.nl antwoordt: 25-05-2017

Bestelling geplaatst op 19 april jl., 3 x gebeld, vandaag 24 mei geleverd. Ik ga voorlopig niets meer bestellen bij Lesara. Weet nog niet of de schoenen passen.
2.00

lesara.nl antwoordt: 25-05-2017
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging. Wij werken heel nauw samen met onze logistieke partners en zullen dit intern onderzoeken. Want natuurlijk willen we er alles aan doen dat je volgende Lesara-bestelling op tijd aankomt. Bedankt voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Alles verliep goed

lesara.nl antwoordt: 25-05-2017
Hallo, Bedankt voor je positieve beoordeling Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

ALLES ZAG ER PRIMA UIT.

lesara.nl antwoordt: 25-05-2017

Was snel en goed afgeleverd

lesara.nl antwoordt: 25-05-2017

Gewoon goed en de schoenen lopen heerlijk.

lesara.nl antwoordt: 24-05-2017
Hallo, Erg fijn om te horen is dat. Bedankt voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Yutu

Hallo, Dat is erg fijn om te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Vind de service prima...en een snelle afhandeling..

lesara.nl antwoordt: 24-05-2017

deze mail waarin er van alles moet worden ingevuld is heel naar. ik heb iets besteld, paste niet, teruggestuurd, wel betaald en het geld moet gewoon worden teruggestort.
2.67

lesara.nl antwoordt: 24-05-2017
Hallo, Als je artikelen retourneert kan het tot 14 werkdagen duren alvorens we de retour volledig hebben ontvangen en verwerkt. Meer informatie over retourneren bij Lesara vind je op https://www.lesara.nl/hulp/retouren. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Ik vind het te lang om bijna 3 wk op mijn product te moeten wachten. Ook alle mails begint te vervelen, ik zal daarom niet (te) vaak bij u gaan bestellen, en hou op met de mails te sturen naar p.tebroke@gmail.com
Mvg.
2.33

lesara.nl antwoordt: 24-05-2017
Hallo, Vervelend te horen dat je ervaring bij ons zo tegengevallen is. Wij gaan dit intern onderzoeken. Ik heb er voor gezorgd dat je geen nieuwsbrieven meer gaat ontvangen. Groeten, Rosanna

Geleverd binnen de afgesproken levertijd.
Netjes verpakt

lesara.nl antwoordt: 24-05-2017

Twee van de producten waren niet goed. Het sweatshirt werkte de rits niet van. De schoenen konden niet opgeladen worden en ledjes waren stuk.
Mail gestuurd dat is de instructie. Van de schoenen na weken nog geen antwoord.
2.33

lesara.nl antwoordt: 24-05-2017
Hallo, Vervelend te horen dat uw bestelling zo tegengevallen is en dat u nog geen antwoord ontvangen heeft. Ik heb dit doorgestuurd aan de desbetreffende afdeling om het te laten onderzoeken. Excuses voor het ongemak, Rosanna

Ging volgens beloften op de site.

Snelle levering Prima product

Leuke kleding.
De maten en de kwaliteit is prima.
Het bestellen en verzenden gaat ook uitstekend

lesara.nl antwoordt: 23-05-2017

Schoen van jeans na een keer dragen laat de lijm al los.
3.33

lesara.nl antwoordt: 23-05-2017
Hallo, Wat jammer om dit te horen. Wij onderwerpen onze producten aan een strenge kwaliteitscontrole, en daarom stellen we feedback zoals deze erg op prijs. Zou je ons even willen mailen op service@lesara.nl? Dan zoeken we samen naar een oplossing. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Deze keer wel goede en snelle levering.
Geen klachten meer.

lesara.nl klantbeoordeling

lesara.nl

Heren- & Damesmode, Tech, Wonen & Lifestyle

lesara.nl werd op 24-02-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lesara.nl is dé onlineshop voor trendy mode en topactuele lifestyleproducten voor onverslaanbaar lage prijzen. Het in 2013 opgerichte en wereldwijd opererende start-upbedrijf staat voor kwaliteit, klantnabijheid en veelzijdigheid. De missie van de onderneming is om, met meer dan 50.000 voordelige producten op het gebied van heren- en dameskleding, sieraden, heren- en damesschoenen, techniek (gadgets) & woondecoratie alsook keukengerei, hun klanten een unieke shoppingbelevenis te bieden. Dagelijks wisselende aanbiedingen en wekelijkse thema-events nodigen uit tot regelmatig rondneuzen in de actuele topdeals. Met de beste prijzen, topkwaliteit en een eersteklas klantenservice belooft het bedrijf de hoogste klanttevredenheid en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Schwedter Straße 36a

Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153148
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Roman Kirsch
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lesara.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen