Certificaat voor lesara.nl

No. X6D064042F1F4CB94264AE737C5B9D917
 

Geldig vanaf
24-02-2016
Geldig tot
23-02-2019
Bevestigd door
Jean-Marc Noël
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor lesara.nl



Goed

3.72/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 785 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft lesara.nl al 5.501 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
23-09-2018
Besteldatum
29-08-2018
23-09-2018
nog steeds niet geleverd
1.00
Slecht

Datum van publicatie
21-09-2018
Besteldatum
29-08-2018
21-09-2018
helemaal goed
4.00
Goed

Datum van publicatie
20-09-2018
Besteldatum
25-08-2018
20-09-2018
Snelle afhandeling en de retour snel verwerkr
4.33
Goed

Datum van publicatie
18-09-2018
Besteldatum
26-08-2018
18-09-2018
Ik heb een paar fitnesssneakers retour gestuurd. Deze heb ik nog niet terug betaald gekregen.
3.33
Redelijk

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Als je artikelen retourneert kan het tot 14 werkdagen duren alvorens we de retour volledig hebben ontvangen en verwerkt. Meer informatie over retourneren bij Lesara vind je op https://www.lesara.nl/hulp/retouren Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
13-09-2018
Besteldatum
14-08-2018
13-09-2018
Normaal stuurt men eerst een rekening voordat men iemand een aanmaning stuurt
2.00
Matig

lesara.nl antwoordt: 18-09-2018
Hallo, Hè, wat vervelend, zeg. Wij hebben helaas (of net gelukkig?) geen inzage in Klarna-rekeningen, maar voor meer informatie kun je ongetwijfeld wel bij Klarna terecht. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
13-09-2018
Besteldatum
21-08-2018
13-09-2018
heel mooi
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
10-09-2018
Besteldatum
11-08-2018
10-09-2018
De spullen zouden uiterlijk 31-8-18 binnen zijn maar nog steeds niets ontvangen
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 18-09-2018
Hallo, Wat jammer om te horen dat er vertraging zit op je bestelling. Zou je ons even een mailtje willen sturen op service@lesara.nl? Dan kijken we meteen voor je na wat er precies aan de hand is en wanneer je je artikelen mag verwachten. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
07-09-2018
Besteldatum
13-08-2018
07-09-2018
De schoenen eindelijk ontvangen heeft erg lang geduurd.
2.67
Redelijk

lesara.nl antwoordt: 18-09-2018
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging. Wij werken heel nauw samen met onze logistieke partners en zullen dit intern onderzoeken. Want natuurlijk willen we er alles aan doen dat je volgende Lesara-bestelling op tijd aankomt. Bedankt voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
06-09-2018
Besteldatum
08-08-2018
06-09-2018
Nog steeds niet ontvangen of gehoord. Zelfs na contactformulier en telefonisch contact
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 18-09-2018
Hallo, Het spijt me dat je bestelling nog niet bij je is aangekomen. Zou je ons even willen contacteren via service@lesara.nl? Dan kijken we dit meteen voor je na. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
03-09-2018
Besteldatum
12-07-2018
03-09-2018
Helft van levering werd niet geleverd en hier slechte communicatie over. Duurt lsng voordat er een antwoord kokmt
1.67
Matig

lesara.nl antwoordt: 18-09-2018
Hallo, Bedankt voor je feedback Blijkbaar is er hier iets misgelopen bij het verwerken van je bestelling. Dat spijt me erg. Zou je ons even een mailtje willen sturen via service@lesara.nl? Dan zoeken we samen naar een oplossing. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
03-09-2018
Besteldatum
11-08-2018
03-09-2018
Ik moest zelf bellen om er achter te komen dat de order niet geheel afgehandeld kon worden. 2 artikelen konden niet meer worden geleverd. Ik vind het een slechte zaak dat ik eerst zelf contact op moet nemen om te weten te komen dat de order niet in zijn geheel geleverd kan worden.
2.00
Matig

lesara.nl antwoordt: 18-09-2018
Hallo, Bedankt voor je eerlijke feedback! Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden was met je Lesara-ervaring. Met suggesties en kritiek kan je altijd bij onze Klantenservice (BENL: “klantendienst”) terecht, via service@lesara.nl. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
31-08-2018
Besteldatum
07-08-2018
31-08-2018
Van bestellen tot leveren alles ging goed
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
30-08-2018
Besteldatum
01-08-2018
30-08-2018
De order is niet volledig uitgeleverd. Er volgt alsnog een restitutie.
2.67
Redelijk

lesara.nl antwoordt: 18-09-2018
Hallo, Bedankt voor je feedback! Als je nog verdere suggesties voor ons hebt, stuur ons dan gerust een mailtje via service@lesara.nl. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
30-08-2018
Besteldatum
07-08-2018
30-08-2018
ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 18-09-2018
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging. Wij werken heel nauw samen met onze logistieke partners en zullen dit intern onderzoeken. Want natuurlijk willen we er alles aan doen dat je volgende Lesara-bestelling op tijd aankomt. Bedankt voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
26-08-2018
Besteldatum
30-07-2018
26-08-2018
Ik heb twee paar sandalen besteld maar een paar gekregen.
Wanneer nu?
3.00
Redelijk

lesara.nl antwoordt: 18-09-2018
Hallo, Het spijt me dat je bestelling nog niet bij je is aangekomen. Zou je ons even willen contacteren via service@lesara.nl? Dan kijken we dit meteen voor je na. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
26-08-2018
Besteldatum
21-07-2018
26-08-2018
Na een maand nog steeds geen levering
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 18-09-2018
Hallo, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat de levering langer duurt dan verwacht. We kijken meteen na waar het aan ligt en zoeken een passende oplossing. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
25-08-2018
Besteldatum
02-08-2018
25-08-2018
Ik heb de bestelling nog niet ontvangen.
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Wat vervelend dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. We gaan meteen voor je op zoek naar een oplossing. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
24-08-2018
Besteldatum
20-07-2018
24-08-2018
Buitengewoon triest bedrijf. 2-6 werkdagen bezorging beloofd, we zijn nu een maand verder met al klachten ingediend en heb nog niks binnen. Gewoon ongelofelijk hoe slecht de service is bij dit bedrijf
1.00
Slecht

Datum van publicatie
23-08-2018
Besteldatum
31-07-2018
23-08-2018
Na een maand nog steeds geen spullen binnen elke keer word er een anders smoes gebruikt ben het spuug zat
1.00
Slecht

Datum van publicatie
23-08-2018
Besteldatum
31-07-2018
23-08-2018
heel mooi en goedkoop
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
23-08-2018
Besteldatum
16-08-2018
23-08-2018
primaproduct
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
22-08-2018
Besteldatum
30-07-2018
22-08-2018
bestelling ontvangen en te klein. afgeleverd om terug te sturen bij een dhl servicepunt op 4 augustus 2018. 8 aug. mail gestuurd met de vraag hoe het stond met retourzending. konden ze niet zien vanwege IT storing, wat wel vaker wordt gebruikt als excuus. tot nu toe nog steeds mijn geld niet terug, beveel lesara niet aan en zal hier ook niks meer bestellen
2.00
Matig

Datum van publicatie
21-08-2018
Besteldatum
30-06-2018
21-08-2018
Na het bestellen van de sandalen bleken deze niet fijn te zitten, dus terug gestuurd, retour zending was zoek, maar na enige tijd toch het bericht dat het geld terug gestort wordt.
4.33
Goed

Datum van publicatie
21-08-2018
Besteldatum
14-07-2018
21-08-2018
Heb het terug gezonden beviel niet viel tegen en moest ook betalen voor de retour zending. Vond het jammer dat ik nu weer een rekening van de retour kosten krijg 4,99 terwijl ik die al betaald had bij de retour zending hen ik ook bewijs van. De bank die ik belde heeft mij onbeschoft behandelend en wilde mij niet begrijpen en ze verbraken de verbinding. Schandalig
2.33
Matig

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Als je artikelen retourneert kan het tot 14 werkdagen duren alvorens we de retour volledig hebben ontvangen en verwerkt. Meer informatie over retourneren bij Lesara vind je op https://www.lesara.nl/hulp/retouren Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
21-08-2018
Besteldatum
22-07-2018
21-08-2018
Heb alles terug gezonden maar niets meer gehoord van lesara .
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Ik heb goed nieuws voor je! We hebben je retour verwerkt en de terugbetaling zopas uitgevoerd. Het kan nu wel nog tot 7 werkdagen duren alvorens het bedrag weer op je rekening staat. Heb je je bestelling met een creditcard betaald, dan kan het zijn dat je nog wat langer moet wachten. Als je nog vragen hebt, stuur ons dan gerust een mailtje Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
20-08-2018
Besteldatum
28-07-2018
20-08-2018
Ik heb heel andere schoenen ontvangen dan die ik besteld had en qua feedback hoor ik nu niks meer.
1.33
Slecht

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Bedankt voor je feedback! Blijkbaar is er hier iets misgelopen bij het verwerken van je bestelling. Dat spijt me erg. Zou je ons even een mailtje willen sturen via service@lesara.nl ? Dan zoeken we samen naar een oplossing. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
20-08-2018
Besteldatum
27-07-2018
20-08-2018
Nog steeds niet ontvangen.
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Het spijt ons erg dat de levering van je pakket op zich laat wachten. We gaan dit meteen nakijken en en bedenken dan een passende oplossing voor je. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
20-08-2018
Besteldatum
30-06-2018
20-08-2018
Producten netjes geleverd gekregen echter anderhalve maand na retour zending nog geen geld terug gekregen...
2.67
Redelijk

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Bedankt voor je feedback! Het spijt me erg dat er iets is misgelopen met je bestelling. Als je ons een mailtje stuurt via service@lesara.nl, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
19-08-2018
Besteldatum
27-07-2018
19-08-2018
K heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen. Waardeloos bedrijf
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Bedankt voor je feedback! Het spijt me erg dat er iets is misgelopen met je bestelling. Als je ons een mailtje stuurt via service@lesara.nl, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
17-08-2018
Besteldatum
25-07-2018
17-08-2018
prima geregeld.
4.33
Goed

Datum van publicatie
17-08-2018
Besteldatum
10-07-2018
17-08-2018
Levering mag wel sneller t.o.v. de concurrentie.
4.00
Goed

Datum van publicatie
17-08-2018
Besteldatum
23-07-2018
17-08-2018
Levering was vrij lang onderweg. Producten goedgekeurd, alleen een paar laarsjes teruggestuurd i.v.m. te krappe ingang.
4.00
Goed

Datum van publicatie
17-08-2018
Besteldatum
25-07-2018
17-08-2018
Na het pakket te hebben ontvangen, had ik een vraag over het retour sturen , ik belde tijdens kantooruren kreeg ee n bandje te horen, met de tekst u belt buiten kantoor uren.
Toen gemailt, met mijn vraag ik kreeg een mail terug, maar niet het antwoord waar ik om gevraagt had.
Nu heb ik al enige weken geleden pakket terug gestuurt, nog geen bevestiging gehad.
Erg jammer.
2.67
Redelijk

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Bedankt voor je eerlijke feedback! Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden was met je Lesara-ervaring. Met suggesties en kritiek kan je altijd bij onze Klantenservice (BENL: “klantendienst”) terecht, via service@lesara.nl Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
17-08-2018
Besteldatum
24-07-2018
17-08-2018
Product teruggestuurd, te groot. Nog steeds GEEN bevestiging ontvangen retour. Levering duurt lang. Bij navraag levertijd 2 keer dezelfde standaard email ( interne fout) Dus geen persoonlijk bericht.
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
16-08-2018
Besteldatum
18-07-2018
16-08-2018
Geld nog steeds niet teruggestort
1.67
Matig

Datum van publicatie
16-08-2018
Besteldatum
24-07-2018
16-08-2018
ik had een bestelling geplaatst. daar kreeg ik geen bericht van via de mail, normaal gesproken krijg je een bevestiging van de bestelling. bestelling binnengekregen, gepast en retour gestuurd. betaling zou via klarna gaan. bestelling is bij klarna ook niet afgemeld, maar ook geen bevestiging gehad dat bestelling weer is aangekomen bij lesara. moet overal zelf achteraan.
2.67
Redelijk

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Bedankt voor je feedback! Het spijt me erg dat er iets is misgelopen met je bestelling. Als je ons een mailtje stuurt via service@lesara.nl, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
14-08-2018
Besteldatum
14-07-2018
14-08-2018
slechte service, reageren niet op klachten, bezorging was uitbesteed aan DHL die na 1 mislukte bezorgpoging daarna steeds niet bezorgden ivm 'overmacht' al met al duurde dat langer dan 1 week De producten vielen zwaar tegen in kwaliteit
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Bedankt voor je eerlijke bijdrage. Wat jammer om te horen dat je ervaring met Lesara niet 100% tevredenstellend was. Met suggesties en kritiek kan je altijd bij onze Klantenservice terecht, via service@lesara.nl. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
13-08-2018
Besteldatum
19-07-2018
13-08-2018
Bestelling geanuleerd wegens te lange levertijd.
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging. Wij werken heel nauw samen met onze logistieke partners en zullen dit intern onderzoeken. Want natuurlijk willen we er alles aan doen dat je volgende Lesara-bestelling op tijd aankomt. Bedankt voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
13-08-2018
Besteldatum
03-08-2018
13-08-2018
De bestelling van 03-08-2018 die ik gedaan heb is nog niet ontvangen en daar ook geen bevestiging van gekregen Erg slechte service
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 20-09-2018
Hallo, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat de levering langer duurt dan verwacht. We kijken meteen na waar het aan ligt en zoeken een passende oplossing. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Datum van publicatie
13-08-2018
Besteldatum
15-07-2018
13-08-2018
Op 19-07-2018 heb ik de meeste bestellingen retour gestuurd via DHL waarvan ik een bevestiging heb maar tot nu toe van Lezers niets vernomen Ik vind het een zeer slechte service Gelukkig heb ik nog niets betaald
1.67
Matig

lesara.nl klantbeoordeling

lesara.nl

Heren- & Damesmode, Tech, Wonen & Lifestyle

lesara.nl werd op 24-02-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lesara.nl is dé onlineshop voor trendy mode en topactuele lifestyleproducten voor onverslaanbaar lage prijzen. Het in 2013 opgerichte en wereldwijd opererende start-upbedrijf staat voor kwaliteit, klantnabijheid en veelzijdigheid. De missie van de onderneming is om, met meer dan 50.000 voordelige producten op het gebied van heren- en dameskleding, sieraden, heren- en damesschoenen, techniek (gadgets) & woondecoratie alsook keukengerei, hun klanten een unieke shoppingbelevenis te bieden. Dagelijks wisselende aanbiedingen en wekelijkse thema-events nodigen uit tot regelmatig rondneuzen in de actuele topdeals. Met de beste prijzen, topkwaliteit en een eersteklas klantenservice belooft het bedrijf de hoogste klanttevredenheid en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Contact
Schicklerstraße 5 - 7
10179 Berlin
Duitsland
service@lesara.nl
lesara.nl
Winkel-exploitant
Lesara AG
Schicklerstraße 5 - 7
10179 Berlin
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 194316
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Roman Kirsch
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lesara.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.