Certificaat voor lesara.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.570 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.570 beoordelingen verzameld.

• Levering

2.33

Geen
3.33
Redelijk

Prima produkt en vlotte levering.

super
5.00

De bestelling kwam binnen de afgesproken tijd

Jasje iets te kort
4.67

N.v.t.

Top
5.00

Een mooie,handige rugzak voor naar mijn werk.Niet te groot,lekker opvallende kleur.een 9 waard.

lesara.nl antwoordt: 16-01-2017
Hallo, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn dat alles bevallen is! Groeten, Rosanna

Prima product.Mooi op tijd afgeleverd.
Een 8 waard.

lesara.nl antwoordt: 16-01-2017
Hallo, Hartstikke fijn te horen dat uw bestelling u zo bevallen is! Groeten, Rosanna

Schilderij (Vuurbloem) is leuk. Op foto is de kleur mooier dan in het echt. Foto is enigszins mat hetgeen afdoet aan de kleur.
Service bij Lesara is prima.
3.67

lesara.nl antwoordt: 16-01-2017
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Ik heb dit doorgestuurd aan de desbetreffende afdeling om het te laten controleren. Excuses voor het ongemak, Rosanna

Ik vond het product niet lijken als op de foto En materiaal beviel mij ook niet. Heb het terug gezonden en kreeg binnen 2 weken mijn geld terug.
3.67

lesara.nl antwoordt: 16-01-2017
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Vervelend te horen dat de artikelen tegen vielen. Wij zullen dit meenemen om onszelf te verbeteren in de toekomst! Groeten, Rosanna

Hallo, Fijn te horen dat uw bestelling bevallen is! Groeten, Rosanna

Gekregen wat ik wilde.
Goede kwaliteit.
Volgende keer weer

lesara.nl antwoordt: 16-01-2017
Hallo, Hartstikke bedankt voor uw positieve feedback en waardering! Groeten, Rosanna

Volgens aangegeven datum binnen gekregen.....7
3.00

lesara.nl antwoordt: 16-01-2017
Hallo, Fijn te horen dat alles volgens de afspraken verlopen is! Groeten, Rosanna

snelle levering, 4 van de 5 producten terug gestuurd. voldeden niet wat het moest zijn. terugbetaling was snel

lesara.nl antwoordt: 16-01-2017
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Vervelend te horen dat het tegenviel. Ik ben echter wel blij te horen dat het uiteindelijk goed gekomen is. Groeten, Rosanna

Wel goed maar de kwaliteit van het product laat te wensen over? Shirt met opdruk het wit is verkleurd de sweater pluist na het wassen? 6
4.33

lesara.nl antwoordt: 16-01-2017
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Vervelend te horen dat de kwaliteit tegenvalt. Ik heb dit doorgestuurd aan de desbetreffende afdeling om het na te laten kijken. Excuses voor het ongemak, Rosanna

4.33

Hallo, Bedankt voor uw positieve waardering! Groeten, Rosanna

prima levering, ben heel erg tevreden

lesara.nl antwoordt: 16-01-2017
Hallo, Bedankt voor uw positieve waardering! Fijn te horen dat alles goed gegaan is. Groeten, Rosanna

Super snel geleverd
Zeer tevreden :)

lesara.nl antwoordt: 16-01-2017

Helemaal geen problemen gehad, alles verliep heel goed.
4.67

lesara.nl antwoordt: 16-01-2017
Hallo, Bedankt voor uw positieve waardering. Fijn te horen dat alles bevallen is. Groeten, Rosanna

bestelling wel ontvangen ,maar de verkeerde kleur wil het ruilen voor de goede kleur dan komt het artikel nog duur uit . maar moet wel verzendkosten betalen .
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 16-01-2017
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Ik heb dit doorgestuurd aan de desbetreffende om het na te laten kijken. Excuses voor het ongemak, Rosanna

De producten waren prima en zagen er goed uit. Alleen had ik alles een maat te groot besteld.

Hallo, Bedankt voor uw feedback. Groeten, Rosanna

ik heb niks te klagen

Hallo, Fijn te horen dat uw bestelling u zo bevallen is! Groeten, Rosanna

prima comform afspraak geleverd
2.67

Hallo, Bedankt voor uw feedback. Groeten, Rosanna

Alles goed gegaan

Hallo, Hartstikke bedankt voor uw positieve waardering. Groeten, Rosanna

Er goede snelle duidelijke service.

Alleen lastig om op de site internet bankieren terug te vinden.
Bij achteraf betalen.

Verder top

lesara.nl antwoordt: 13-01-2017
Hallo, Bedankt voor uw positieve waardering en uw feedback. Wij zullen dit meenemen om onze service nog meer te verbeteren. Groeten, Rosanna

Alles volgens regels, prima

Hallo, Fijn te horen dat alles correct afgehandeld is! Groeten, Rosanna

Prima in orde en goed verzorgd

Hallo, Hartstikke bedankt voor uw positieve waardering Groeten, Rosanna

levering was iets later ivm kerst

lesara.nl antwoordt: 13-01-2017
Hallo, Hartstikke bedankt voor uw positieve waardering. Ik vind het vervelend te horen dat uw bestelling langer op zich heeft laten wachten. Ik wil u onze excuses aanbieden voor het ongemak en de vertraging, Rosanna

super snelle levering en alles zat erbij .

Hallo, Fijn te horen dat uw bestelling goed verwerkt is! Groeten, Rosanna

Hallo, Fijn te horen dat uw bestelling u zo bevallen is! Groeten, Rosanna

Handige site met veel keuze Echter na aanschaf kom je er vrij snel achter dat levering nog al een tijdje gaat duren Tevens maken ze vaak eerder de verzendbon klaar waardoor het lijkt dat het pakketje al onderweg is, terwijl dat juist niet het geval is. Om er vervolgens achter te komen dat de distro centrum op loopafstand ligt.. Dat kan anno 2017 gewoon niet meer "vandaag besteld, morgen in huis
2.00

lesara.nl antwoordt: 13-01-2017
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit meenemen voor in de toekomst. Groeten, Rosanna

Helaas zijn de bestelde spullen na de feestdagen geleverd
2.00

lesara.nl antwoordt: 13-01-2017
Hallo, Vervelend te horen dat uw spullen te laat bezorgd zijn. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb dit doorgestuurd aan de desbetreffende afdeling zodat dit nagekeken kan worden. Excuses voor het ongemak, Rosanna

Alles prima dus een 10.

alles prima

lesara.nl antwoordt: 13-01-2017
Hallo, Fijn te horen dat uw bestelling zo bevalt! Bedankt voor uw waardering. Groeten, Rosanna

Alles was prima in orde en op tijd geleverd 10

Ik was heel tevreden

lesara.nl antwoordt: 13-01-2017
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Fijn te horen dat uw bestelling bevallen is! Groeten, Rosanna

Levering had iets sneller gemogen, 5 dagen is wel erg lang. Voor de rest zeer tevreden

lesara.nl antwoordt: 12-01-2017
Hallo, Hartstikke bedankt voor uw feedback! Groeten, Rosanna

lesara.nl klantbeoordeling

lesara.nl

Heren-, dameskleding, schoenen, sieraden & wonen

lesara.nl werd op 24-02-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lesara.nl is dé onlineshop voor trendy mode en topactuele lifestyleproducten voor onverslaanbaar lage prijzen. Het in 2013 opgerichte en wereldwijd opererende start-upbedrijf staat voor kwaliteit, klantnabijheid en veelzijdigheid. De missie van de onderneming is om, met meer dan 50.000 voordelige producten op het gebied van heren- en dameskleding, sieraden, heren- en damesschoenen, techniek (gadgets) & woondecoratie alsook keukengerei, hun klanten een unieke shoppingbelevenis te bieden. Dagelijks wisselende aanbiedingen en wekelijkse thema-events nodigen uit tot regelmatig rondneuzen in de actuele topdeals. Met de beste prijzen, topkwaliteit en een eersteklas klantenservice belooft het bedrijf de hoogste klanttevredenheid en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Schwedter Straße 36a

Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153148
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Roman Kirsch
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lesara.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen