Certificaat voor lesara.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.969 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.970 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

ben te vrede met de verloop van alles.
4.00

geheel na het zin ,bestel vaker

Ik ben er tevreden over cijfer 9

Ik ben er tevreden over. cijfer 9
5.00

De levering heeft 2 maal plaats gevonden terwijl ik niet thuis was DHL had het ook bij de buren kunnen afgeven en dat ik zo lang moet wachten totdat het geld terug gestort is
1.33
Slecht

Vice verse overhemd is wat minder van kwaliteit. De anderen zijn subliem
4.33

2keer overhemden besteld maat xxl en 3X XxxL en 2 keer retour gestuurd.
XxxL past altijd van uit de winkel maar beide maten van lesara passen niet.
Maar moet wel 4 keer verzendkosten en retourneren betalen, totaal €20 en heb daarmee nog geen passend overhemd in huis.
Alleen maar kosten betaald buiten mijn schuld omdat zei andere maten leveren dan standaard winkels.
Ik wil mijn gemaakte kosten
1.67
Matig

goede gegaan met levering
4.00

Jammer want ik had meer besteld maar was niet op voorraad
3.33

Heb bestelling netjes ontvangen
5.00

De schoenen die ik had besteld wat

4.00

Heb alles terug gestuurd omdat niet paste en ook niet mooi stond

De product ,is niet OKey
3.67

Wij hebben de leverantie ontvangen
We zijn zeer tevreden
Hartelijk dank
Gr Joop van Harn
23/02/2017

lesara.nl antwoordt: 24-02-2017
Hallo, Hartstikke fijn dat uw bestelling zo naar tevredenheid is. Groeten, Rosanna

Tijdig en goede kwaliteit. Maat conform maattabel.

lesara.nl antwoordt: 24-02-2017
Goedendag, Fijn te horen dat alles naar wens is! Bedankt voor de feedback. Groeten, Rosanna

Bestelling in goede orde ontvangen

lesara.nl antwoordt: 24-02-2017
Hallo, Hartstikke bedankt voor uw positieve feedback en waardering! Groeten, Rosanna

Levering duurde lang, en de producten waren op de site allemaal op voor raad maar tog bleek het niet zo te zijn dus ik kreeg maar 2 dingen toe gestuurd en na enkele weken de rest.
3.00

lesara.nl antwoordt: 24-02-2017
Hallo, Vervelend te horen dat uw bestelling zo lang op zich heeft laten wachten. Wij gaan dit onderzoeken zodat het in de toekomst voorkomen kan worden. Excuses voor het ongemak, Rosanna

Levering van vest/jas duurde erg lang en de kleur viel tegen.

De gordijnen waren ook niet volgens verwachting erg gekreukt.
Vandaar alles retour gestuurd
2.67

lesara.nl antwoordt: 24-02-2017
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Vervelend te horen dat uw bestelling niet naar wens was. Ik heb dit doorgestuurd aan de desbetreffende afdeling zodat dit nagekeken kan worden. Groeten, Rosanna

alles is gegaan zoals het moet gaan dus ik heb geen klachten .
alleen service heb ik niet ingevuld, heb verder geen gebruik hoeven maken van terugsturen oid.
En ik ben nog steeds blij met de schoenen.

lesara.nl antwoordt: 24-02-2017
Goedendag, Hartstikke bedankt voor uw feedback. Fijn dat alles goed gegaan is! Groeten, Rosanna

beetje lang wachten 5 dagen maar voor de rest goed

lesara.nl antwoordt: 24-02-2017
Hallo, Bedankt voor uw positieve waardering en feedback. Fijn dat alles naar wens is! Groeten, Rosanna

Wel ik moet het nog naar Bonaire sturen dan kan ik zeggen of ze goed zijn

Hallo, Bedankt voor uw positieve waardering! Groeten, Rosanna

vlotte afhandeling, het product was precies zoals ik verwacht had en een snelle levering super

lesara.nl antwoordt: 24-02-2017
Goedendag, Hartstikke bedankt voor uw positieve waardering en feedback! Groeten, Rosanna

Eerste bestelling. Snel en goed bezorgd. Kwaliteit product voldoet aan verwachting al week het product iets af van de illustraties van de fabrikant

lesara.nl antwoordt: 24-02-2017
Goedendag, Bedankt voor uw feedback. Ik heb dit doorgestuurd aan de desbetreffende afdeling zodat dit nagekeken kan worden. Excuses voor het ongemak, Rosanna

Goed verpakt. Snelle levering

Hallo, Hartstikke fijn te horen dat alles zo bevalt! Groeten, Rosanna

zeer tevreden

Hallo, Hartstikke bedankt voor uw positieve waardering. Groeten, Rosanna

Ik enkel overhemden retour gezonden, omdat 'op afstand' de maat wat lastig te bepalen is. Nu weet ik dat ik bij dit bedrijf uit moet gaan van maat XXL. Retour- zendingen werden correct verwerkt.

lesara.nl antwoordt: 23-02-2017
Goedendag, Hartstikke bedankt voor uw feedback Vervelend dat de maat niet helemaal goed was, maar fijn te horen dat de retourzending correct verwerkt is Groeten, Rosanna

goed

Hallo, Fijn dat alles naar wens is! Groeten, Rosanna

uw leren armband stinkt geweldig Ik word er duizelig van, Met wat voor troep werd dat leer behandeld?
3.00

lesara.nl antwoordt: 23-02-2017
Goedendag, Vervelend te horen dat uw bestelling zo tegenvalt. Ik heb dit doorgestuurd aan de desbetreffende afdeling om het na te laten kijken. Groeten, Rosanna

De kleding rook enorm muf en de levering mag van mij ook wel iets rapper.
3.33

lesara.nl antwoordt: 23-02-2017
Hallo, Vervelend te horen dat uw bestelling zo tegenvalt. Ik heb dit doorgestuurd aan de desbetreffende afdeling om dit na te laten kijken. Excuses voor het ongemak, Rosanna

Alles is prima verlopen en in de termijn aan mij geleverd wat op de website stond.

lesara.nl antwoordt: 23-02-2017
Hallo, Hartstikke bedankt voor uw feedback. Fijn dat alles naar wens is! Groeten, Rosanna

dik tevreden ,

Goedendag, Fijn te horen dat alles naar wens is! Groeten, Rosanna

everything was smooth and without problem. even sending back 2 artikel was smooth and simple like cup of tea.

lesara.nl antwoordt: 22-02-2017
Hello, Thank you for your review and your feedback. I'm glad to hear everything has been processed correctly. Kind regards, Rosanna

Nette levering. product in orde.

Goedendag, Hartstikke bedankt voor uw positieve feedback! Groeten, Rosanna

Moest wat retour sturen kreeg netjes een mail
Geld werd snel terug gestort

lesara.nl antwoordt: 22-02-2017
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat alles correct afgehandeld en verwerkt is! Groeten, Rosanna

Ik ben zeer tevreden.

Goedendag, Fijn te horen dat uw bestelling u zo bevallen is. Groeten, Rosanna

geen

Hallo, Bedankt voor uw waardering! Groeten, Rosanna

HELEMAAL TOP

lesara.nl antwoordt: 22-02-2017
Hallo, Hartstikke fijn te horen dat uw bestelling u zo bevallen is! Groeten, Rosanna

9 voor het bewaken van mijn bestelling.

Hallo, Bedankt voor uw positieve feedback en waardering! Groeten, Rosanna

Alles goed en op tijd ontvangen.

lesara.nl antwoordt: 22-02-2017
Goedendag, Hartstikke fijn te horen dat uw bestelling correct verwerkt is! Groeten, Rosanna

lesara.nl klantbeoordeling

lesara.nl

Heren-, dameskleding, schoenen, sieraden & wonen

lesara.nl werd op 24-02-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lesara.nl is dé onlineshop voor trendy mode en topactuele lifestyleproducten voor onverslaanbaar lage prijzen. Het in 2013 opgerichte en wereldwijd opererende start-upbedrijf staat voor kwaliteit, klantnabijheid en veelzijdigheid. De missie van de onderneming is om, met meer dan 50.000 voordelige producten op het gebied van heren- en dameskleding, sieraden, heren- en damesschoenen, techniek (gadgets) & woondecoratie alsook keukengerei, hun klanten een unieke shoppingbelevenis te bieden. Dagelijks wisselende aanbiedingen en wekelijkse thema-events nodigen uit tot regelmatig rondneuzen in de actuele topdeals. Met de beste prijzen, topkwaliteit en een eersteklas klantenservice belooft het bedrijf de hoogste klanttevredenheid en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Schwedter Straße 36a

Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153148
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Roman Kirsch
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lesara.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen