Certificaat voor lesara.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.938 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4.714 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

heerlijk bloes lekker warm en de levering was ook prima. ben super blij
5.00

dit was mijn 1ste bestelling bij Lesara en was ook meteen heel negatief.
Er word een levertijd van 2-5 dagen aangegeven, maar dat is veeeeelllll langer weken
Dan zijn ze er eindelijk, en valt het artikel met wat aangegeven is op de site....zwaar tegen en moet teruggestuurd worden.
Ook een heel gedoe om uit te vinden waar en hoe of wat over de retourzending.
1.33

Super

Super
5.00

Niet alle bestelde producten zijn geleverd. De producten waren van inferieure kwaliteit. Na terugsturing van de producten is niet het gehele aankoopbedrag vergoed.
1.00

lesara.nl antwoordt: 22-09-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback! Wat jammer dat je niet helemaal tevreden was over de kwaliteit van de artikelen die je hebt ontvangen. Wij hechten erg veel belang aan kwaliteit en stellen je feedback daarom erg op prijs. Neem alsjeblieft even contact op met onze Klantenservice via service@lesara.nl, dan vinden we samen ongetwijfeld wel een oplossing. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Producten nooit ontvangen.
1.00

lesara.nl antwoordt: 22-09-2017
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging. Wij werken heel nauw samen met onze logistieke partners en zullen dit intern onderzoeken. Want natuurlijk willen we er alles aan doen dat je volgende Lesara-bestelling op tijd aankomt. Bedankt voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Zeer tevreden en zeer snelle levering.

lesara.nl antwoordt: 20-09-2017
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Ik hoop gauw weer wat van je te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

correcte afhandeling
4.67

Hallo, Dat is erg fijn om te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Snelle levering, alles tip top in orde

lesara.nl antwoordt: 20-09-2017
Hallo, Hartelijk dank voor je lieve woorden! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Mooie spullen maar moet je ze wel binnen krijgen
2.00

Snel en goed geleverd

lesara.nl antwoordt: 20-09-2017
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

lesara.nl antwoordt: 20-09-2017
Hallo, Bedankt voor je positieve beoordeling! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Ik heb schoenen besteld en kreeg een tas.
Nog geen retour melding ontvangen,jammer
1.67

lesara.nl antwoordt: 19-09-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback. Ik heb dit doorgestuurd aan de desbetreffende afdeling zodat dit nagekeken kan worden. Groeten, Rosanna van Lesara

Krijg veel leuke opmerkingen over mijn kleding levering is goed maar mag van mij sneller in huis zijn naar bestellen wat overigens wel goed aangegeven wordt wanneer het in huis is en anders info via mail.
4.33

lesara.nl antwoordt: 19-09-2017
Hallo, Heel leuk om te horen is dat. Bedankt voor je leuke review! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Schoenen besteld. Maat was precies goed.
3.67

lesara.nl antwoordt: 19-09-2017
Hallo, Niets is fijner dan een tevreden klant. Hartelijk dank voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Vond het lang durenvoordat mijn pakketje binnen was. Met het weekend ertussen bijna een week.
Er zijn shops die sneller zijn.
3.00

lesara.nl antwoordt: 19-09-2017

Het was gewoon goed.Bedankt voor de snelle levering .

lesara.nl antwoordt: 19-09-2017

Ik heb geen levering ontvangen omdat een van de 2 bestelde artikelen iet voorradig is.
Ik ga ervan uit dat de producten goed zijn.
De service was in eerste instantie moeizaam
2.67

...

Zeer tevreden

Zo door gaan

lesara.nl antwoordt: 19-09-2017

Bestelling werd pas 29 aug geleverd de avond voor we op vakantie gingen terwijl 21 aug uiterste lever datum zou zijn vind ik niet zo netjes zet dan geen uiterste lever datum d'r bij
2.00

Good delivery
4.67

good
4.33

lesara.nl antwoordt: 19-09-2017
Hallo, Erg fijn om te horen is dat. Bedankt voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Klasse site

Klasse site

Snelle levering. Top

Snelle levering. Top

Product viel erg tegen
3.67

lesara.nl antwoordt: 19-09-2017
Hallo, Bedankt voor de feedback. Vervelend dat het allemaal zo tegengevallen is. Groeten, Rosanna van Lesara

TOP

lesara.nl antwoordt: 19-09-2017

Prima service levering en producten

netjes

nee

Goede service

Schoenen lopen heerlijk

Hallo, Dat is erg fijn om te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

het is tekoud om te dragen,maar oogt prima
3.33

Hallo, Bedankt voor uw feedback. Groeten, Rosanna van Lesara

lesara.nl klantbeoordeling

lesara.nl

Heren- & Damesmode, Tech, Wonen & Lifestyle

lesara.nl werd op 24-02-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lesara.nl is dé onlineshop voor trendy mode en topactuele lifestyleproducten voor onverslaanbaar lage prijzen. Het in 2013 opgerichte en wereldwijd opererende start-upbedrijf staat voor kwaliteit, klantnabijheid en veelzijdigheid. De missie van de onderneming is om, met meer dan 50.000 voordelige producten op het gebied van heren- en dameskleding, sieraden, heren- en damesschoenen, techniek (gadgets) & woondecoratie alsook keukengerei, hun klanten een unieke shoppingbelevenis te bieden. Dagelijks wisselende aanbiedingen en wekelijkse thema-events nodigen uit tot regelmatig rondneuzen in de actuele topdeals. Met de beste prijzen, topkwaliteit en een eersteklas klantenservice belooft het bedrijf de hoogste klanttevredenheid en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Schicklerstraße 5 - 7

Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153148
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Roman Kirsch
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lesara.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen