Certificaat voor lesara.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.550 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4.847 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Op tijd geleverd ben tevreden
3.33
Redelijk

Supersnel en goed geleverd en het is zoals je het op het plaatje ziet...
5.00

In principe ben ik niet geheel ontevreden over deze shopwinkel, echter de laatste bestelling van ruim 100euro is nog steeds niet geleverd Ik wacht nu al bijna 3 weken, maar niets te horen of te zien.
2.33
Matig

Verkeerd tijd getikt
4.33

Sehr gut

gute qualität weiter so
5.00

Zeer tevreden echt een aanrader

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Ik hoop gauw weer wat van je te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

retourzendig zeer goed afgehandeld

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017
Hallo, Erg fijn om te horen is dat. Bedankt voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

mooi badpakje goede leveing

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017
Hallo, Niets is fijner dan een tevreden klant. Hartelijk dank voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

snelle service en levering

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017
Hallo, Heel leuk om te horen is dat. Bedankt voor je leuke review! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Eenvoudig te bestellen en een snelle levering

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

fijn klaar

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017
Hallo, Hartelijk dank voor je lieve woorden! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Producten zijn in goede staat en netjes ingepakt en bezorgd.

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017
Hallo, Bedankt voor je positieve beoordeling! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Alles goed en op tijd aangekomen . Goeie zaak.

Hallo, Dat is erg fijn om te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Slechte verpakking,beker had paar deukjes jammer

perfect

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017

mooie laarsjes zien er o leuk uit, de maat precies goed

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017

Alles is netjes geleverd en sneller dan gedacht. Zou er zo weer wat bestellen indien ik iets er nodig hebt.

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017

item as it is stated, good quality and fast shipment.. Will buy again

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017
Hello, Thank you very much for your positive feedback! Best regards, Rosanna from Lesara

Goede producten en kwaliteit en snelle verzending

prima

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017

Ik was laat met bestellen vooor kleinzonen. die uit Zwitserland kwamen. Prima op tijd en ze waren er blij mee.
4.33

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017

Absoluut geen klachten of onenigheid. Heel duidelijk en goede communicatie. Bedankt

Top

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017

Lange levertijd maar blij met de producten
3.00

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017
Hallo, Bedankt voor je geduld. Fijn dat de artikelen wel bevallen. Groeten, Rosanna van Lesara

De goederen zijn altijd netjes verzorgd.
Ik koop graag bij Lesara

perfect

Prima webwinkel

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017

Ik heb een retour zending gedaan ik ik krijg alleen de boxershorts geld €19.99 terug terwijl ik 110.95 totaal terug moet krijgen. ik had alles in een doos gedaan en krijg alleen dit terug.
1.00

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017
Hallo, Tot op heden hebben we je geretourneerde artikelen nog niet ontvangen. De terugbetaling kan pas gebeuren wanneer we je pakket hebben ontvangen en de retour hebben verwerkt. Zou je even contact met ons willen opnemen via service@lesara.nl? Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Geen klantenservice
1.00

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017
Hallo, Onze klantenservice is van ma-vrij tussen 9 en 18 bereikbaar via telefoon en voor de rest per email of Facebook. Groeten, Rosanna van Lesara

Alles op tijd

Niet echt tevreden.
3.00

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017
Hallo, Bedankt voor uw feedback, vervelend dat we u niet helemaal tevreden hebben kunnen stellen. Groeten, Rosanna van Lesara

uitstekend

lesara.nl antwoordt: 17-11-2017

Altijd goed. Nooit problemen.

Altijd goed

prima

Dat is erg fijn om te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Heb lesara al een mail gestuurd dat de brstelling. Niet. Compleet is. En dat via DHL de betreffende trackcode niet bekend is nog steeds geen antwoord
2.67

lesara.nl antwoordt: 07-11-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback Het spijt me erg dat er iets is misgelopen met je bestelling. Als je ons een mailtje stuurt via service@lesara.nl, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Levering duurt iedere keer weken. Kwaliteit kleding divers. Meestal goede prijs kwaliteit verhouding.
1.33

lesara.nl antwoordt: 07-11-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat de levering langer duurt dan verwacht. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

ik heb al 3 weken geleden en bestelling gemaakt maar nog niks gehoord de status heb ik zelfs gevraagd en nog niks ontvangen. Ik denk dat ik nog enkele dagen wachten en dan volledig deze annuleren en niet meer via deze website te bestellen.
1.33

lesara.nl antwoordt: 07-11-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback! Blijkbaar is er hier iets misgelopen bij het verwerken van je bestelling. Dat spijt me erg. Zou je ons even een mailtje willen sturen via service@lesara.nl? Dan zoeken we samen naar een oplossing. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Redelijk snelle levering. Producten zijn zoals beloofd. Goede kwaliteit voor een mooie prijs

lesara.nl klantbeoordeling

lesara.nl

Heren- & Damesmode, Tech, Wonen & Lifestyle

lesara.nl werd op 24-02-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lesara.nl is dé onlineshop voor trendy mode en topactuele lifestyleproducten voor onverslaanbaar lage prijzen. Het in 2013 opgerichte en wereldwijd opererende start-upbedrijf staat voor kwaliteit, klantnabijheid en veelzijdigheid. De missie van de onderneming is om, met meer dan 50.000 voordelige producten op het gebied van heren- en dameskleding, sieraden, heren- en damesschoenen, techniek (gadgets) & woondecoratie alsook keukengerei, hun klanten een unieke shoppingbelevenis te bieden. Dagelijks wisselende aanbiedingen en wekelijkse thema-events nodigen uit tot regelmatig rondneuzen in de actuele topdeals. Met de beste prijzen, topkwaliteit en een eersteklas klantenservice belooft het bedrijf de hoogste klanttevredenheid en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Schicklerstraße 5 - 7

Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153148
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Roman Kirsch
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lesara.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen