Certificaat voor lesara.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.234 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4.347 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

prima

lesara.nl antwoordt: 26-07-2017
Hallo, Bedankt voor je positieve beoordeling! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

geen

lesara.nl antwoordt: 26-07-2017
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Materiaal viel tegen
2.67

lesara.nl antwoordt: 26-07-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback! Wat jammer dat je niet helemaal tevreden was over de kwaliteit van de artikelen die je hebt ontvangen. Wij hechten erg veel belang aan kwaliteit en stellen je feedback daarom erg op prijs. Neem alsjeblieft even contact op met onze Klantenservice via service@lesara.nl, dan vinden we samen ongetwijfeld wel een oplossing. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Helemaal tevreden Dit is mijn tweede bestelling bij Lesara.
Wellicht komen er nog meer.
Prettige dag.

nog steeds niet ontvangen, de bestelling van 30-6-2017

lesara.nl antwoordt: 26-07-2017
Hallo, Het spijt me dat je bestelling nog niet bij je is aangekomen. Zou je ons even willen contacteren via service@lesara.nl? Dan kijken we dit meteen voor je na. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

lesara.nl antwoordt: 26-07-2017
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Ik hoop gauw weer wat van je te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Het jurkje was wel heel kreukeleg,of iemand het al gedragen had.

Levering was perfect bestelling was perfect alles top een 10

lesara.nl antwoordt: 26-07-2017
Hallo, Hartelijk dank voor je lieve woorden! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Alles is prima verlopen

lesara.nl antwoordt: 26-07-2017

Op 1 juli 2017 bestelling gedaan en voldaan. Tot heden 25 juli 2017 nog steeds NIETS ontvangen.

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

Het product was goed aan gekomen jammer dat ik kleding stukken terug moet sturen omdat de maat niet overeen komt met de bestelde maat

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

redelijke kwaliteit voor kleine prijzen.
3.33

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

Goede levering, en ook goede servive.
Bij retour sturen ook bericht van teruggestuurde goederen

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

De bestelling was prima maar de schoenen paste niet 'teruggestuurd maar nog steeds geen geld ontvangen.

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017
Hallo, Als je artikelen retourneert kan het tot 14 werkdagen duren alvorens we de retour volledig hebben ontvangen en verwerkt. Meer informatie over retourneren bij Lesara vind je op https://www.lesara.nl/hulp/retouren Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

alles goed

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017
Hallo, Erg fijn om te horen is dat. Bedankt voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

De bestelling is al afgeleverd en in goede staat paste goed dus hoeft niet terug gestuurd worden

Hallo, Dat is erg fijn om te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

goede prijs redelijk snelle levering en het product was ook prima in orde

Alles ging goed

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

Wederom prima verzorgd, prima levering

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

prima levering en ben tevreden.

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

Schandalig dat de rest nog steeds niet binnen is VERDWAALD????

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging. Wij werken heel nauw samen met onze logistieke partners en zullen dit intern onderzoeken. Want natuurlijk willen we er alles aan doen dat je volgende Lesara-bestelling op tijd aankomt. Bedankt voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

volgens verwachting, dus ...... goed

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

de bestelling is in goede orde aangekomen, maar meer dan een week wachten is wel lang.

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017
Hallo, Heel leuk om te horen is dat. Bedankt voor je leuke review! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Mooi horloge. Mijn man is er hardstikke blij mee.

Heel goed.

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

Snelle levering en prijs-kwaliteit verhouding is goed.

alles was goed

Alles prima in orde

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

Levering had sneller gemogen. Het toch wel een aantal dagen geduurd. Een goed bedrijf.

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

Mijn gehele bestelling is prima verlopen, tevreden klant

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017
Hallo, Niets is fijner dan een tevreden klant. Hartelijk dank voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Prima, zeker het aanbevelen waard.

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

Zeer slechte kwaliteit ....mijn vrouw had de etiketten reeds verwijderd uit de onderbroeken...maar ze zaten echt hopeloos.......zeer slechte kwaliteit. Gebeld maar helaas.
2.33
Matig

1 broek zou iets langer over knie zijn dit is helaas niet maar verder tevreden

enkele stukken retour gestuurd
3.33

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

de kleding viel kleiner uit en ik zal het dan ook Retour sturen

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

Wat voor commentaar blijft over naast zoveel sterren? Geen

Hallo, Dat is erg fijn om te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Ik wacht al meer dan een maand op mijn bestelling van drie T-shirts en nog niet geleverd. Ook krijg ik niet te horen waarom niet.
2.00
Matig

lesara.nl antwoordt: 25-07-2017

de zend is goed gegaan en het product was in orde

lesara.nl klantbeoordeling

lesara.nl

Heren- & Damesmode, Tech, Wonen & Lifestyle

lesara.nl werd op 24-02-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lesara.nl is dé onlineshop voor trendy mode en topactuele lifestyleproducten voor onverslaanbaar lage prijzen. Het in 2013 opgerichte en wereldwijd opererende start-upbedrijf staat voor kwaliteit, klantnabijheid en veelzijdigheid. De missie van de onderneming is om, met meer dan 50.000 voordelige producten op het gebied van heren- en dameskleding, sieraden, heren- en damesschoenen, techniek (gadgets) & woondecoratie alsook keukengerei, hun klanten een unieke shoppingbelevenis te bieden. Dagelijks wisselende aanbiedingen en wekelijkse thema-events nodigen uit tot regelmatig rondneuzen in de actuele topdeals. Met de beste prijzen, topkwaliteit en een eersteklas klantenservice belooft het bedrijf de hoogste klanttevredenheid en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Schwedter Straße 36a

Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153148
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Roman Kirsch
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lesara.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen