Certificaat voor lesara.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.074 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.235 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Duurde lang voor mijn bestelling binnen was. 6
2.67

lesara.nl antwoordt: 24-03-2017
Hallo, Het spijt ons erg dat de levering van je pakket op zich laat wachten. We gaan dit meteen nakijken en en bedenken dan een passende oplossing voor je. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

prima product, geheel naar verwachting geleverd

lesara.nl antwoordt: 24-03-2017
Hartelijk dank voor je beoordeling! Ik hoop gauw weer wat van je te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Alles is prima verlopen zoals het eigenlijk altijd zou moeten horen

lesara.nl antwoordt: 24-03-2017
Erg fijn om te horen is dat. Bedankt voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

De spullen zijn goed verpakt aangekomen en dat al de volgende dag.Echt super service,ik geef een dikke 9

lesara.nl antwoordt: 24-03-2017
Niets is fijner dan een tevreden klant. Hartelijk dank voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Bestelling, levering, retourEndingretourzending en terugbetaling prima voor elkaar. Zou zeker nog eens bestellen . Toppie

lesara.nl antwoordt: 24-03-2017
Heel leuk om te horen is dat. Bedankt voor je leuke review! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Prbleem met maten 6

Probleem met maat 6
4.67

Het ene polo shirt met de maat 2XL past goed en van een ander merk lijkt maat 2XL een M of S te zijn.

Bestelling nooit gekregen
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 24-03-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback! Het spijt me erg dat er iets is misgelopen met je bestelling. Als je ons een mailtje stuurt via service@lesara.nl, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Hallo Lesara,helaas was de jas net een ietsje pietsje te klein, er was geen maat groter wat ik heel erg jammer vond. Was de eerste keer dat ik wat bij jullie gekocht heb, en kan niet anders zegge, klasse , bedankt. Christl Nijhuis-Eggermont

lesara.nl antwoordt: 24-03-2017
Hallo, Heel leuk om te horen is dat. Bedankt voor je leuke review! Met suggesties en kritiek kan je altijd bij onze Klantenservice terecht, via service@lesara.nl. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Nvt

lesara.nl antwoordt: 24-03-2017

Het leek allemaal zo mooi. Mooie foto s etc.
Maar helaas als iets te mooi is om waar te zijn is dat ook zo.
De kwaliteit van de artikelen is slecht, de levering slecht, een deel bestelling kun je niet terug sturen . Ik wacht al een maand op de rest van mn bestelling. Alles gaat terug dat weet ik nu al en een volgende bestelling komt er niet.
Nog nooit te maken gehad met zo n slechte online wink
1.00
Slecht

lesara.nl antwoordt: 24-03-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback! Het spijt me dat je niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van de artikelen die je bij ons hebt besteld. Wij werken voortdurend aan kwaliteitsverbetering en stellen je feedback daarom erg op prijs. Neem alsjeblieft even contact op met onze Klantenservice via service@lesara.nl, dan vinden we samen vast

snel en netjes geleverd

Hartelijk dank voor je lieve woorden! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Alles was goed gegaan, geen klachten alleen niet echt tevreden over twee producten. Mijn cijfer is een 6.

lesara.nl antwoordt: 24-03-2017
Hartelijk dank voor je positieve feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Is alles prima verlopen, top service

lesara.nl antwoordt: 23-03-2017

Ik heb 2 x hetzelfde product ontvangen, bij jullie staan 2 broeken 1 met een kleine ruit en 1 met een grote ruit, ik heb 2 x de grote ruit ontvangen. Op de site staan dus de verdchillende ruiten. Ik zou graag de kleine ruit ontvangen.

lesara.nl antwoordt: 23-03-2017
Hallo, Het spijt me dat je bestelling nog niet bij je is aangekomen. Zou je ons even willen contacteren via service@lesara.nl? Dan kijken we dit meteen voor je na. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

viel wel wat tegen maar snelle levering

lesara.nl antwoordt: 23-03-2017
Hallo, Wat jammer dat je niet helemaal tevreden was met je Lesara-ervaring. Met suggesties en kritiek kan je altijd bij onze Klantenservice terecht, via service@lesara.nl. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Alles is goed verlopen. Ik heb geen enkele opmerkingen meer. Ik ben tevreden van het service.

lesara.nl antwoordt: 23-03-2017

Snelle levering. Keurig verpakt.

Bedankt voor je positieve beoordeling! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Zeer handig artikel ben er erg blij mee de kruidenpotjes passen er precies in. Fijn

Dat is erg fijn om te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Producten zijn zoals verwacht - dik tevreden.

lesara.nl antwoordt: 23-03-2017

Alles goed en mooi dank u wel

lesara.nl antwoordt: 23-03-2017

Alles goed ontvangen ben zeer tevreden met het product .

lesara.nl antwoordt: 23-03-2017

Product viel tegen levering en service waren heel goed.
4.33

lesara.nl antwoordt: 23-03-2017

Netjes en volgens afspraak geleverd. Prima dus.

Levering duurde erg lang
2.67

Retourzending netjes afgehandeld

lesara.nl antwoordt: 23-03-2017

geen problemen gehad met levering, retourzending en teruggave van geld. Ben tevreden.

Gewoon goed

Dat is erg fijn om te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Erg tevreden

alles oke

ik ben tevreden.

lesara.nl antwoordt: 22-03-2017

terugbetaling duurde lang; men geeft geen melding van ontvangen retour; moet met barcode toch goed te regelen zijn.
3.33

lesara.nl antwoordt: 22-03-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback! Als je nog verdere suggesties voor ons hebt, stuur ons dan gerust een mailtje via service@lesara.nl. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

1/ Ik had oa 2 overhemden besteld van dezelfde maat maar bij passen was de één goed op maat en de ander veel te klein.
2/ Wachten op retour geld duurt lang
3.33

lesara.nl antwoordt: 22-03-2017
Hallo, Bedankt voor je eerlijke bijdrage. Wat jammer om te horen dat je ervaring met Lesara niet 100% tevredenstellend was. Met suggesties en kritiek kan je altijd bij onze Klantenservice terecht, via service@lesara.nl. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Totaal een 7

Bedankt voor je positieve beoordeling! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Ik geniet nog steeds van mijn bestelling.

Hartelijk dank voor je lieve woorden! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Wassnel geleverd en juiste artikel en formaat

Redelijke

prima

lesara.nl antwoordt: 21-03-2017

Geen commentaar
4.33

lesara.nl antwoordt: 21-03-2017

lesara.nl klantbeoordeling

lesara.nl

Heren-, dameskleding, schoenen, sieraden & wonen

lesara.nl werd op 24-02-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lesara.nl is dé onlineshop voor trendy mode en topactuele lifestyleproducten voor onverslaanbaar lage prijzen. Het in 2013 opgerichte en wereldwijd opererende start-upbedrijf staat voor kwaliteit, klantnabijheid en veelzijdigheid. De missie van de onderneming is om, met meer dan 50.000 voordelige producten op het gebied van heren- en dameskleding, sieraden, heren- en damesschoenen, techniek (gadgets) & woondecoratie alsook keukengerei, hun klanten een unieke shoppingbelevenis te bieden. Dagelijks wisselende aanbiedingen en wekelijkse thema-events nodigen uit tot regelmatig rondneuzen in de actuele topdeals. Met de beste prijzen, topkwaliteit en een eersteklas klantenservice belooft het bedrijf de hoogste klanttevredenheid en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Schwedter Straße 36a

Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153148
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Roman Kirsch
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lesara.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen