Certificaat voor lesara.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.076 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.501 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

ik vind de leveringstijd erg lang duren
3.33
Redelijk

lesara.nl antwoordt: 25-04-2017
Hallo, Het spijt ons erg dat de levering van je pakket op zich laat wachten. We gaan dit meteen nakijken en en bedenken dan een passende oplossing voor je. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

goed afgeleverd en het product voldoet goed.

Hartelijk dank voor je lieve woorden! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

goed ontvangen op de afgesproken tijd
jammer dat de stof niet naar mijn zin was van de broek
dat was zweet stof voor de zomer
verder was de bestelling goed
de broek terug gestuurd en netjes mijn geld terug gekregen

lesara.nl antwoordt: 25-04-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback Wat jammer dat je niet helemaal tevreden was over de kwaliteit van de artikelen die je hebt ontvangen. Wij hechten erg veel belang aan kwaliteit en stellen je feedback daarom erg op prijs. Neem alsjeblieft even contact op met onze Klantenservice via service@lesara.nl, dan vinden we samen ongetwijfeld wel een

ben zeer tevreden,ook erg leuke schoenen

lesara.nl antwoordt: 25-04-2017
Niets is fijner dan een tevreden klant. Hartelijk dank voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Tot 2x toe besteld (was uit voorraad leverbaar) Order zonder bericht door Lesara geannuleerd. Later bleek, (na telefonisch contact mijnerzijds) dat er geen voorraad was.

lesara.nl antwoordt: 25-04-2017
Hallo, Bedankt voor je eerlijke feedback! Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden was met je Lesara-ervaring. Met suggesties en kritiek kan je altijd bij onze Klantenservice terecht, via service@lesara.nl. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

lesara.nl antwoordt: 25-04-2017

Top bedrijf, alles is soepel verlopen.

lesara.nl antwoordt: 25-04-2017
Hartelijk dank voor je beoordeling! Ik hoop gauw weer wat van je te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Prima en vlug geleverd

mooie artikelen

Hartelijk dank voor je lieve woorden! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Er wordt uiterste leverdatum 10 tot 14 dagen opgegeven, maar dit is bijna een maand. Dit zonder maar een berichtje te sturen dat het langer duurt
2.00
Matig

lesara.nl antwoordt: 25-04-2017

je moet even geduld hebben want sommige producten hebben een lange levertijd, maar alles wordt netjes afgehandeld.

lesara.nl antwoordt: 24-04-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat de levering langer duurt dan verwacht. We kijken meteen na waar het aan ligt en zoeken een passende oplossing. Vriendelijke groeten, Rosanna van Lesara

Ik heb 3 keer contact gehad waarvan 1 keer gebeld dat mijn bestelling na 31 maart nog niet binnen is. Er werd eerst gezegd dat de levering later zou komen. Tweede mail snapte ze mijn vraag niet.
Derde keer gebeld en zou mn bestelling stop gezet worden.
Vindt het een hele slechte service. Voor mij geen 2e keer.

lesara.nl antwoordt: 24-04-2017
Hallo, Bedankt voor je eerlijke bijdrage. Wat jammer om te horen dat je ervaring met Lesara niet 100% tevredenstellend was. Met suggesties en kritiek kan je altijd bij onze Klantenservice terecht, via service@lesara.nl. Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Soms snelle levering

lesara.nl antwoordt: 24-04-2017
Heel leuk om te horen is dat. Bedankt voor je leuke review! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Ging vlot en goed.

Prima op tijd geleverd

Goed ontvangen en waren goed 8

Alles is goed gegaan

Hartelijk dank voor je lieve woorden! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Snelle levering, weliswaar in 2 delen, ring kapot en shirt een gaatje er in.
Jammer want van al het andere is de kwaliteit mooi.
Maar kan gebeuren, gewoon retour gestuurd en aangegeven.
De service van Lesara vind ik altijd prima

Kwaliteit valt iets tegen

lesara.nl antwoordt: 24-04-2017
Hallo, Bedankt voor je feedback! Wat jammer dat je niet helemaal tevreden was over de kwaliteit van de artikelen die je hebt ontvangen. Wij hechten erg veel belang aan kwaliteit en stellen je feedback daarom erg op prijs. Neem alsjeblieft even contact op met onze Klantenservice via service@lesara.nl, dan vinden we samen ongetwijfeld wel een

Top, snel en zit goed ben er blij mee

Goedemiddag
Het zou alleen is fijn zijn dat jullie het ook laten weten waneer je, je bestelling krijgt. Kijk je op een lijst dan blijft die staan. Is onderweg. En dan staan ze al voor je deur als je geluk hebt en je bent thuis. Je kunt je pakje niet volgen wants het klopt niet. Maar veder heel tevreden.

lesara.nl antwoordt: 24-04-2017

Ben zeer tevreden. De schoenen zitten en lopen echt heerlijk.

lesara.nl antwoordt: 24-04-2017

De artikelen waren niet geheel naar wens maar afhandeling prima.

Bedankt voor je leuke review! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Snel geleverd en prima in orde.

lesara.nl antwoordt: 24-04-2017
Erg fijn om te horen is dat. Bedankt voor je feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

alles uteindelijk goed

lesara.nl antwoordt: 24-04-2017
Hartelijk dank voor je positieve feedback! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Wat je ziet en leest krijg je Alles klopt gewoon

Bedankt voor je positieve beoordeling! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Perfekt. Meer kan ik niet zeggen.

Dat is erg fijn om te horen! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Snelle levering, geen rompslomp, goede kwaliteit en met de garantie alles ok.

Hartelijk dank voor je lieve woorden! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

Ondanks de negatieve feedbacks en klachten alles normaal en vlgs leveringsvoorwaarden positief ontvangen

prima
3.67

Tevreden.

Snelle en keurige levering

lesara.nl antwoordt: 21-04-2017

beetje wazig over het trackingnummer maar dat kwam wrl door alle feestdagen waar geen rekening mee was gehouden, voor de rest alles TOP
3.67

Alles verliep prima

lesara.nl antwoordt: 21-04-2017

Super snelle levering. De schoenen zitten perfect Thanks en tot de volgende bestelling......

lesara.nl antwoordt: 21-04-2017

De foto's zijn leuker dan in het echt
3.00
Redelijk

lesara.nl antwoordt: 21-04-2017

Mooie pannen, de prijs en service - top

lesara.nl antwoordt: 21-04-2017

Schoenen lopen heerlijk TOPPIE.. goede pasvorm

Bedankt voor je positieve beoordeling! Vriendelijke groet, Rosanna van Lesara

De bestelling is goed verlopen, allemaal volgens afspraak ook qua levering.
Helaas was de maat te groot.....dit allemaal retour gezonden op een woensdag en precies een week later is ook het bedrag op mijn rekening gestort...chapeau.

lesara.nl klantbeoordeling

lesara.nl

Heren-, dameskleding, schoenen, sieraden & wonen

lesara.nl werd op 24-02-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lesara.nl is dé onlineshop voor trendy mode en topactuele lifestyleproducten voor onverslaanbaar lage prijzen. Het in 2013 opgerichte en wereldwijd opererende start-upbedrijf staat voor kwaliteit, klantnabijheid en veelzijdigheid. De missie van de onderneming is om, met meer dan 50.000 voordelige producten op het gebied van heren- en dameskleding, sieraden, heren- en damesschoenen, techniek (gadgets) & woondecoratie alsook keukengerei, hun klanten een unieke shoppingbelevenis te bieden. Dagelijks wisselende aanbiedingen en wekelijkse thema-events nodigen uit tot regelmatig rondneuzen in de actuele topdeals. Met de beste prijzen, topkwaliteit en een eersteklas klantenservice belooft het bedrijf de hoogste klanttevredenheid en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Schwedter Straße 36a

Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 153148
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Roman Kirsch
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lesara.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen