Lucardi Juwelier Lisse

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126 beoordelingen in totaal

26 apr 2024
Vanmiddag, ongeveer rond 12:00 naar een lucardi winkel in Lisse gegaan. Ik had een nieuwe neuspiercing nodig, sinds die van mij best oud was, dus Ik liep naar binnen en vroeg waar ik de neuspiercings kon vinden. Meteen pakte de cassiere, die enorm beleefd en heel erg aardig was, een bakje vanonder de balie met verschillende neuspiercings erin. Ze liet me ze allemaal zien, en gaf me, nadat ik een keuze had gemaakt, alle info die ik nodig had, (bvb, na aankoop kan deze niet teruggebracht worden, etc). Helę fijne belevenis gehad en ik kom zeker terug! Echt een Enorm fijne juwelier met enorm aardig personeel!!

Ik heb een zilveren armbandje gekocht. Er zat een rood stickertje op het prijskaartje met 50% korting. De kassa gaf deze korting echter niet aan. De actie was niet meer geldig vertelde de verkoopmedewerkster. Zij kon er niets aan veranderen. Ik zei dat ik dit niet een hele nette afhandeling vond. Dit was nalatigheid van de medewerksters en daardoor foute informatie voor de mij (de klant).

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Lisse

26 apr 2024

Neuspiercingw

Goede service

Snelle levering bij online bestellen. Leuke aanbiedingen. Houden zich netjes aan garantie en zochten samen met mij naar een oplossing voor het gebroken ketting van mijn zoon. Fijn personeel, nemen de tijd en geven advies.

5 stars

De sieraden die ik bij lucardi koop blijven altijd voor lange tijd goed! Ik ben er zeker fan van, en als ik sieraden nodig heb zijn jullie de eerste waar ik een kijkje neem! Zeker vijf sterren dus! Groetjes, WA
20 apr 2024

Prachtige winkel en fijn personeel

De sieraden staan mooi tentoon gesteld. Er waren leuke aanbieding. De dame die er stond was aller aardigst en bereidt om mee te denken en te zoeken. Ik ben goed geslaagd.

Service aankoop horloge

Bij aankoop van een horloge werd een goede service geleverd, waarbij deze direct op maat werd gesteld en dezelfde dag nog opgehaald kon worden.
Ik vind heel goed kwaliteit en ook een goede prijs, ik ben heel erg tevreden. Dit is al 2de keer wij bij jullie geweest.
snel en netjes geholpen, duidelijke uitleg over voordelen van het membership...
25 apr 2024
De medewerkster nam alle tijd voor je en was zeer vriendelijk en behulpzaam👍🏻

Fijne winkel

Eerst rustig rond gekeken en daarna heel vriendelijk geholpen!
25 apr 2024
Het was een top aanbiedingen en dichtbij locatie dus tevreden.
Persoonlijk advies, nam de tijd, heel fijn
22 apr 2024
Mooie sieraden voor ieders portemonnee.
25 apr 2024
Op een prettige manier goed geholpen .
Veel keuze en vriendelijk geholpen
Vriendelijk geholpen, genoeg keus
24 apr 2024
Goed geholpen , heel blij mee
Netjes en snel geholpen.
Vriendelijk medewerker