nuudcare.nl- Logo - Beoordelingen

nuudcare.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden348 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2023
nuudcare.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
Het product zelf bevalt heel goed. Het opdringerige in de website in het koop proces om nog meer te kopen komt heel Amsterdammerig over.

2 jul 2023
Werkt niet voor mij Ik vind het een prachtig product, zou willen dat het zou werken maar helaas werkt het niet voor mij. Ik heb 12 dagen geen deodorant gebruikt om te ontgiften, kleding gewassen en gestreken. Een 'gewone' dag werkt prima maar een uurtje stevig sporten of een hele zonnige dag zorgt toch voor een (milde) zweetgeur. Doordat ik veel sport, moest ik mijn oksels dus ook goed wassen waardoor ik het elke dag moest gebruiken. Verder was niet altijd de substantie goed gemengd waardoor er soms alleen olie uit de tube kwam. Nogmaals, voor normale dagen werkt het prima maar ik sport veel en werkt dus niet voor mij.

Beoordelingen voor nuudcare.nl

Volledig natuurlijke deo!
Alles top.
10 feb 2024
De huidige nuud is veels te vloeibaar. Leuk idee misschien met de nieuwe kop erop, maar als je voor een soort rolbare nuud gaat is dit ook een kut design. Als je wilt dat je gebruikers nuud niet eerst op je vingers moeten doen zorg dan voor een goede roller. Maar dan wel eentje die je goed kan wassen. Ik heb nog meer feedback maar dan bel maar een keer voor uitleg: 0643145863
10 feb 2024
Hi! We hebben je mening over de nieuwe formule gehoord en het spijt ons echt dat het niet goed is bevallen. Je feedback betekent echt heel veel! We zijn hard bezig met aanpassingen om de formule precies goed te krijgen. Jullie tevredenheid is superbelangrijk en we doen er alles aan om het goed te maken. Oh, en trouwens, we streven ernaar om de bijgewerkte versie snel klaar te hebben :)
4 feb 2024
Niet tevreden . Ik heb het gevoel dat de zweetgeur meer in je oksel blijft hangen zelfs na het wassen met neutrale zeep 😢
4 feb 2024
Hi Chris, we hebben je een mailtje gestuurd om hopelijk dit probleem te verhelpen!
11 feb 2024
De nieuwe formule werkt helaas lang zo goed niet als de oude. Erg jammer want ik was al jaren fan.
11 feb 2024
We hebben je mening over de nieuwe formule gehoord en het spijt ons echt dat het niet goed is bevallen. Je feedback betekent echt heel veel! We zijn hard bezig met aanpassingen om de formule precies goed te krijgen. We streven ernaar om de bijgewerkte versie begin dit jaar klaar te hebben :)
10 feb 2024
het product irriteert de huid
10 feb 2024
Wij helpen je graag! Kunt u een e-mail sturen naar info@nuud.care? Dat zou helpen om deze kwestie zo snel mogelijk opgelost te krijgen 🤞
17 jun 2023
8 jul 2023

Het duurde lang maar toch heel tevreden.

Nuud werkt bij mij niet helemaal zoals omschreven en belooft maar het is nog steeds de beste deodorant die ik geprobeerd heb. Het duurde ten eerste heel erg lang voordat het bij mij ging werken en wilde eigenlijk opgeven. Ik was al aan mijn 2e tube bezig voordat de zweetgeur wat af begon te nemen. Ik moet het ook iedere dag aanbrengen na het douchen… ik kan geen dag overslaan. Ik moet wel zeggen dat ik bij normale deo iedere ochtend en avond mijn oksels moest wassen en deo aanbrengen en dan rook ik mezelf nog op warme dagen. Dit is nu helemaal voorbij en ruik ik nooit meer naar zweet dus ik ben heel tevreden.
28 jun 2023
Schoon en veilig gevoel Zelfs met de hormoon toestanden geen vervelende geuren meer Ik gebruik het wel bijna dagelijks en het werkt beter als je maar een klein stipje gebruikt dus niet te veel (minder dan een erwtje voor beide kanten) Wat ik me kan herinneren is wel dat het even tijd nodig had dus werkte niet direct de eerste paar dagen maar al snel erg makkelijk klein (handig voor op reis) en werkt prima
7 jun 2023
Ik gebruik inmiddels al jaren Nuud en wil voorlopig niets anders. Geen chemicaliën, geen allergische reactie, geen nare geurtjes…het werkt echt goed. Ook de service is top, toen een pakketje niet aankwam werd er direct een nieuwe verzonden. Fantastisch op alle fronten dus.
Goed product, duurzaam verpakt en verzonden zonder plastic. Het is even wennen op het begin maar ik wil nu nooit meer anders. Het werkt zelfs zo goed dat ik soms vergeet om te smeren dan merk ik door de lucht dat ik weer moet haha.
6 jul 2023

Product vind ik geweldig

Levering is snel en goed, product vind ik geweldig. Doet wat het belooft. Ik gebruik het wel om de dag ipv om de paar dagen. Misschien is dat meer een gevoel van zekerheid :) Top product, ik raad het ook altijd iedereen aan.
19 mei 2023
Absoluut een top product. Het voelt goed dat je alleen natuurlijke producten op je huid smeert. En een heel klein doperwtje is bij mij genoeg voor zeker drie dagen. Ik kan het iedereen aanbevelen.
18 jun 2023
De Nuud werkt erg goed, ze zijn ook eerlijk over de tijd die het duurt voor je het in huis hebt. Om het duurzaam te versturen is het niet bestellen en volgende dag in huis
In eerste instantie deed Nuud wat het beloofd maar nu met de warmere dagen, moet ik toch iedere dag smeren. Een lekker fris luchtje er aan zou t helemaal af maken
Antwoord van nuudcare.nl
Hoi! Voor de meeste mensen is nuud direct dagenlang werkzaam. Anderen hebben nog een paar pogingen nodig. En sommige mensen hebben wat meer tijd nodig. Maar iedereen ervaart nuud werkt beter als ze het langer gebruiken. De reden: microben 🦠 Nuud is totaal anders dan elke andere natuurlijke deodorant: het neutraliseert deze microben/bacteriën. Maar sommige skins moeten zich daar meer aan aanpassen dan andere. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, we hebben tips om je te helpen 🙏
4 jun 2023

Perfect: je doet er echt lang mee

Je doet er echt lang mee! Het smeert goed uit, je hebt er maar weinig van nodig, en ik hoef maar eens in vier dagen te smeren. Perfect dus
WE
Wies E.
Lelystad
20 mei 2023
Topproduct! Eindelijk iets dat werkt én lief is voor de huid. Zuinig in gebruik. Duurzame verpakking en klantvriendelijke serviceafdeling.
7 jul 2023
Super product werkt als een tierelier!!! Ook voor zweet voeten!!! zonder al nadelige gevolgen die je bij andere middelen soms hebt!
21 mei 2023

Beste deo ever

Al jaren fan van deze smeerbare deo. Topkwaliteit en ik doe heel lang met een tube. Goed voor je huid en het milieu: TOP!