nuudcare.nl- Logo - Beoordelingen

nuudcare.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden348 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2023
nuudcare.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
Het product zelf bevalt heel goed. Het opdringerige in de website in het koop proces om nog meer te kopen komt heel Amsterdammerig over.

2 jul 2023
Werkt niet voor mij Ik vind het een prachtig product, zou willen dat het zou werken maar helaas werkt het niet voor mij. Ik heb 12 dagen geen deodorant gebruikt om te ontgiften, kleding gewassen en gestreken. Een 'gewone' dag werkt prima maar een uurtje stevig sporten of een hele zonnige dag zorgt toch voor een (milde) zweetgeur. Doordat ik veel sport, moest ik mijn oksels dus ook goed wassen waardoor ik het elke dag moest gebruiken. Verder was niet altijd de substantie goed gemengd waardoor er soms alleen olie uit de tube kwam. Nogmaals, voor normale dagen werkt het prima maar ik sport veel en werkt dus niet voor mij.

Beoordelingen voor nuudcare.nl

18 apr 2024
18 apr 2024
17 apr 2024
Onder stress werkte Nuud helemaal niet voor mij. En dat is is precies wanneer je een deo het hardst nodig hebt. Na een week gebruik, kreeg ik geen nare geuren, totdat ik een bod deed op een huis en dat kon Nuud niet aan. Daarnaast vind ik het ook niet prettig om slechts elke twee dagen te smeren zoals in de instructies staat. Er ontstaat toch een soort onfrisse situatie en dat was reden voor mij om gewoon elke dag te wassen en maar elke dag te smeren. Met als gevolg dat de kosten van Nuud hoog worden. Na een paar weken heb ik het opgegeven.
Antwoord van nuudcare.nl
We zouden je heel graag helpen! Als je een mailtje stuurt naar info@nuud.care, dan zorgen wij dat het helemaal goed komt :)
25 apr 2024
Voor mij werkte nuud niet. Ik heb dit meerdere weken gebruikt (dus effectief tijd gegeven om te werken) , ik heb alle mogelijke tips gelezen (douchen op voorhand, propere kledij,...) maar dit had geen enkele invloed. De zweetgeur bleef ontstaan. Voor mij dus geen verschil met een andere deo. Jammer.
25 apr 2024
Hoi! Voor de meeste mensen werkt nuud onmiddellijk en dagenlang. Anderen hebben wat meer pogingen nodig. En sommige mensen hebben wat meer tijd nodig. Maar iedereen ervaart dat nuud beter werkt als je het langer gebruikt. De reden: microben 🦠 Nuud is totaal anders dan elke andere natuurlijke deodorant: het neutraliseert deze microben/bacteriën. Maar de ene huid moet daar meer aan wennen dan de andere. Ik heb je net een e-mail gestuurd, we hebben tips om je te helpen 🙏
21 apr 2024
Very bad shipment and follow up process. I ordered pack of nuud tubes and it is not processed for 1 month and then re-ordered and again not shipped. Total of communication and waiting in between I lost 3 months just to end up cancelling the order again. Bad bad follow up
2 mei 2024
Zeer lange levertijd en onduidelijke status. Na contact met de klantenservice werd gedaan alsof mijn pakket al verstuurd was en bijna afgeleverd. Maar het was overduidelijk dat ie op dat moment pas verstuurd werd.

Nieuwe formule niet fijn!

Sinds er een nieuwe formule is, ben ik niet meer tevreden. Het is te vloeibaar en naar mijn idee werkt het daardoor ook minder goed tegen geurtjes. Smeert niet meer fijn en gaat veel minder lang mee.

Bestelling niet ontvangen.

Na meerdere malen contact, bestelling nog steeds niet ontvangen. Twee sterren ipv een, omdat ik normaliter beter gewend ben van Nuud.
Antwoord van nuudcare.nl
Hoi Jenny, Ik zie dat je een stick besteld hebt, wat een preorder is. Hierdoor is de levering veel later dan wat je van ons gewend bent. Ik zie dat jouw bestelling 6 dagen geleden verzonden is en, gegeven dat bestellingen naar Nederland binnen 7 dagen bezorgd worden, zal dit uiterlijk morgen in de brievenbus liggen! Laat het ons gerust weten wanneer dit niet het geval is :)

Bezorging duurt lang en raakt kwijt

Nuud zal er zelf niet veel aan kunnen doen maar bestelling komen soms niet aam en blijven steken bij de bezorger.
Antwoord van nuudcare.nl
"wat kunnen we verbeteren ?" jullie kunnen mij mijn bestelling van 15 maart leveren bijvoorbeeld ..
Antwoord van nuudcare.nl
Beter communiceren over vertraging in de levering. Ik wacht nu al twee maanden.
Antwoord van nuudcare.nl
Hoi Marielle, jouw bestelling is al verzonden en we hebben zojuist een mailtje naar je gestuurd!
Bestelling van 9 maart nog steeds niet binnen. Ik koop hier nooit meer iets.
Antwoord van nuudcare.nl
Wij helpen je graag Jane! Kun je een e-mail sturen naar info@nuud.care? Dat zou helpen om deze kwestie zo snel mogelijk opgelost te krijgen 🤞
Nog steeds geen stick ontvangen. Besteld op 15-03-24
Antwoord van nuudcare.nl
Wij helpen je graag! Kunt u een e-mail sturen naar info@nuud.care? Dat zou helpen om deze kwestie zo snel mogelijk opgelost te krijgen 🤞