VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.008 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.299 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

30 mei 2024

Buitengewone ervaring

Voor thuis van het accu platform een heggenschaar gekocht, kon het merk niet maar ben verbaasd over de machine, doet wat het moet doen, had een extra accu erbij gekocht maar niet nodig gehad maar altijd handig. Ben werkzaam op een school als conciërge en in overleg met de directie een zestal apparaten gekocht met extra accu's, wat ik tot nu toe ervaren heb is buitengewoon. Snel geleverd ook en normale prijzen. Volgen waarschijnlijk meer aankopen voor zowel privé als werk.

Nog geen moment spijt

Lang getwijfeld tussen een VONROC hogedrukreiniger en een vergelijkbaar geel-zwart model van de bekende concurrent. Het werd de VONROC V18-2, want hier kreeg ik meer waar voor mijn geld. Ik gebruik het pittige apparaat inmiddels een tijdje en ik heb nog geen moment spijt gehad. Werkt uitmuntend en zeg nou zelf, de kleurstelling is toch stukken beter dan dat 'bouwplaats-geel'. Zelfs de verpakking is, naast duurzaam vervaardigd, dusdanig stijlvol dat weggooien zonde is.

Service ervaring

Ik kreeg een gebruikt apparaat. Daar was ik niet blij mee. Korting op de aankooppprijs krijgen was geen optie bij Vonroc, en de aangeboden korting op een volgend product vond ik niet ok. Dus het moest het retour en opnieuw besteld. Toen bleek het product ineens uitverkocht. De medewerker van Vonroc heeft mij toen goed geholpen op zoek naar een eveneens voldoende geschikt en nog beter geprijsd product, waardoor ik alsnog tevreden ben.
28 mei 2024
De snelle levering en de uitstekende service. €5,- welkoms korting ging teniet omdat het aankoop bedrag daardoor onder de €50,- kwam en ik alsnog € 4,95 verzend kosten zou moeten betalen. Een kort simpel mailtjes was voldoende om het te regelen zonder gedoe. Dat noem ik nog eens naar een klant luisteren. Dat geeft een goed gevoel. Uitstekende service. Ga zo door
31 mei 2024
Goed advies gekregen over tuinslang die past bij de dompelpomp voor de regenton. Helaas is mijn bestelling verzonden met dpd, een ongelofelijk slechte vervoerder. Ze hebben mijn bestelling niet aangeboden en zelfs retour gestuurd, zo slecht! Vonroc heeft dit direct goed opgelost door mijn bestelling opnieuw te verzenden. Een dikke 10 voor het oplossen!
16 mei 2024

De prijs-pret verhouding :)

De prijs-pret verhouding van de producten die ik heb (veel hand gereedschap op 20V accu’s) is heel erg fijn voor mij als thuis klusser die niet onhandig is. Vooral de communicatie is sterk. Ik had een probleempje, zelf veroorzaakt, vroeg om hulp en werd zeer prettig en vrij snel geholpen. After sales is net zo belangrijk als het product.
24 mei 2024
Vonroc is steeds verrassend compleet, als je net denkt hoe moet ik dit in elkaar zetten zie je het antwoord.Idem met de bediening, alles is goed doordacht. Het enige wat m.i. ontbreekt is een QR code op de leverbon om de registratie gemakkelijker te voltooien. p.s. de hogedrukspuit staat er niet op, maar die ook niet op accu :)

Mooie betaalbare machines

Mooie goede machines met een puike accu. Heb al enkele machines, met goede service en snelle bezorging. Ik heb op accu een kruimeldief, een boormachine met een slagschroevendraaier machine, Decoupeerzaag, cirkel zaag, klopboormachine, slijptol, alleszins terrasverwarming, en afstandsonderwijs, dik tevreden.

Gewoon goed

Ik ben inmiddels terugkerende klant voor dingen die je niet perse vaak nodig hebt (mortelmixer, muurfrees) en dus ook niet te veel aan wilt uitgeven. De apparaten doen het goed, de service als er iets niet klopt is bijzonder snel en ik zou geen moment twijfelen om hier nog wat te bestellen.
31 mei 2024
Snelle levering en goede garantie. Alleen is er tot twee keer toe door het postbedrijf een groot pakket over de poort gedropt waardoor 1 keer schade is ontstaan aan het product en de 2 e keer wel schade aan de verpakking maar wonder boven wonder niet aan het bestelde artikel.
26 mei 2024
Zeer snelle levering van de hogedrukspuit. Tijdens gebruik bleek er iets niet goed te werken en dit is zeer goed opgelost door meteen een nieuw onderdeel op te sturen na contact met een heel vriendelijke medewerker van de klantenservice. Dankjewel Ivan. Ik ben zeer tevreden.
Netjes verpakt en bezorgd. Materiaal (ondanks nog niet alles getest) lijkt prima. Het werk met de telescopische heggeschaar is wat zwaar en de schakelaar zou wat hoger moeten zodat het zwaartepunt lager komt te liggen met de accu.
25 mei 2024
Mijn accu heggeschaar gekocht in 2020 en weinig gebruikt, werkte helaas niet meer. De garantie was op maar ik kreeg wel een tegemoetkoming van 15% bij de bestelling van een nieuwe heggeschaar. Nu maar hopen dat die langer meegaat!
Super goede klantenservice. Jammer dat ze DPD gebruiken als bezorgdienst. Bij DPD gaat er op de route van het dorp waar ik woon zeer vaak iets mis zoals verkeerd be,organisatie, zending kwijt of lukraak ergens buiten neergezet.
25 mei 2024
Snelle levering, goed verpakt. Een duidelijke handleiding. Het product ligt goed in de hand en werkt gemakkelijk, vooral niet te zwaar. Kleurstelling is oké, helemaal blij mee, eindelijk verlost van de stroomkabel, bedankt.
Great product quality, great pricing and great service. Have just purchase a number of new power tools from them. Mitersaw Drilling Machine Pressure washer Hand Saw And as I need more I will go back to them
20 mei 2024

Overzichtelijke website, goede service.

Overzichtelijke website, goede service, snelle verzending, snel antwoord op vragen, goede producten, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, heb alleen maar positieve ervaringen.

Perfecte service!

Goede, vriendelijke en persoonlijke service. Verkeerd gezonden batterij wordt onmiddellijk vervangen, kosten van retourneren nemen ze keurig voor hun rekening. Echt niets dan lof.
RB
Robert b.
Heiligerlee
25 mei 2024

Het is mooi stukje gereedschap voor weinig geld

Het is mooi stukje gereedschap voelt fijn in de hand en je kan op 1 accu lading genoeg zagen deze zaag is echt een aanrader ik heb zelf altijd parkside maar dit is ook super goed

Solide en compleet produkt

Heggeschaar kwam met alle accessoires voor een mooie prijs en werkt uitstekend. Ziet er solide uit en voelt ook zo. Het pakket was goed te volgen. Ben er heel blij mee