VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.651 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.435 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

27 mei 2024
Supersnelle levering😃 ‘s avonds besteld ochtends vroeg voor 9 geleverd top als je het apparaat nodig hebt voor je klus.

Snelle levering, fijne heggenschaar

Snelle levering, goed werkend apparaat. Snel opladen van de accu en sterk genoege accu voor de hele haag. Erg blij mee
28 mei 2024

Klantenservice is goed.

Als je een vraag stel aan de klantenservice dan krijg je per ommegaande antwoord. Levering is optijd zoals aangegeven.
CS
C.G.M. S.
Swalmen
5 jun 2024
Alles is prima verlopen, ik had alleen het verkeerde type pomp besteld en ik kon hem terugleveren zonder problemen
4 jun 2024
Snelle levering, robuust toestel. Kleine bijstelling nodig voor de 90 en 45° hoeken maar simpel bij te stellen
20 jun 2024
Super spullen we hebben een hakselaar, accuboormachine en een dompelpomp werkt geweldig super service.
16 jun 2024
Degelijk materiaal. degelijk materiaal aan een scherpe prijs. Ben heel tevreden over VONROC toestellen
30 mei 2024
Prima klantenservice, prettig aanbod . Verbetering zijn gewenst op de accu’s en accu kwaliteit/ duur
12 jun 2024

Topmateriaal, verzending en service!!!

Het materiaal is voor een klusser van betere kwaliteit dan andere gekende en duurdere merken .
14 jun 2024

Prima product, supersnel geleverd

Makkelijk besteld, supersel geleverd en een prima product. 1e bestelling, aangenäm verast!
29 mei 2024
Mooie producten, goede communicatie, snelle levering, heel nette prijs. Ik ben fan.
31 mei 2024
Snelheid van levering en als er een probleem is met een apparaat, wordt gelijk opgelost
21 jun 2024

Subliem

Fijne kleine machine die je het resultaat geeft wat je er mag van verwachten.
HW
H W.
Warns
7 jun 2024
Uitstekend product geleverd. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering.
MH
28 mei 2024

Zeer tevreden

Een goed en betrouwbaar bedrijf. Snelle levering. Product in geweldige staat.
14 jun 2024
Geweldig apparaat, alleen jammer dat het 6 dagen duurde dat hij bezorgd werd
NT
Nathan t.
Groesbeek
18 jun 2024
fijne producten en dit prijzen. retouren zijn ook goed geregeld. ga zo door
12 jun 2024
Perfect. Supermooi en van zeer goede kwaliteit parasol. Heel erg blij mee.
7 jun 2024
Echt goede kwaliteit en niet duur.. zeer snelle verzending. Heel tevreden
27 mei 2024
Goed product, scherp aan de prijs. Doet niet onder voor de grote merken