VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.995 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.344 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Degelijk materiaal. degelijk materiaal aan een scherpe prijs. Ben heel tevreden over VONROC toestellen
30 mei 2024
Prima klantenservice, prettig aanbod . Verbetering zijn gewenst op de accu’s en accu kwaliteit/ duur
26 mei 2024
Op tijd geleverd zoals beloofd , goede en mooie machines , goede informatie na bestelling echt super
24 mei 2024
Een goede gereedschapstofzuiger voor een schappelijke prijs. Makkelijk bestellen en snelle levering.
IV
Ineke v.
Ruinen
23 mei 2024

vonroc goed

vonroc levert snel en komt afspraken na als er wat is, gereedschap dat ik van hun heb is perfect

Topmateriaal, verzending en service!!!

Het materiaal is voor een klusser van betere kwaliteit dan andere gekende en duurdere merken .
24 mei 2024
Alles was correct en het werkt prima ben er blij mee en lekker snel binnen gekregen bedankt

Prima product, supersnel geleverd

Makkelijk besteld, supersel geleverd en een prima product. 1e bestelling, aangenäm verast!
24 mei 2024
snelle levering en super blij met de waterpomp voor de moestuin. Een fantastisch product.
29 mei 2024
Mooie producten, goede communicatie, snelle levering, heel nette prijs. Ik ben fan.
31 mei 2024
Snelheid van levering en als er een probleem is met een apparaat, wordt gelijk opgelost
24 mei 2024

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering, product bevalt goed, goede prijs en prima kwaliteit, ben erg tevreden!
22 mei 2024
Goede producten voor een fijne prijs. Aftersale ook goed in orde . Snelle verzending
MB
Mona B.
Leiden
25 mei 2024
Mooi compact. De snelheden zijn super goed. Voelt heel prettig en heerlijk stil.
HW
H W.
Warns
Uitstekend product geleverd. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering.
MH
28 mei 2024

Zeer tevreden

Een goed en betrouwbaar bedrijf. Snelle levering. Product in geweldige staat.
Geweldig apparaat, alleen jammer dat het 6 dagen duurde dat hij bezorgd werd
NT
Nathan t.
Groesbeek
fijne producten en dit prijzen. retouren zijn ook goed geregeld. ga zo door
Perfect. Supermooi en van zeer goede kwaliteit parasol. Heel erg blij mee.
26 mei 2024
Ik heb een goede ervaring met Vonroc. Goede service en een promte levering.