VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.651 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.435 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

13 jun 2024
Netjes verpakt en bezorgd. Materiaal (ondanks nog niet alles getest) lijkt prima. Het werk met de telescopische heggeschaar is wat zwaar en de schakelaar zou wat hoger moeten zodat het zwaartepunt lager komt te liggen met de accu.
4 jun 2024
Super goede klantenservice. Jammer dat ze DPD gebruiken als bezorgdienst. Bij DPD gaat er op de route van het dorp waar ik woon zeer vaak iets mis zoals verkeerd be,organisatie, zending kwijt of lukraak ergens buiten neergezet.
16 jun 2024
Ze doen wat ze zeggen, heb het artikel helaas terug moeten sturen, maar dat lag aan mij. De retour procedure zou wel iets beter kunnen, zoals een retour etiket of sticker meesturen. Voor de mensen zonder printer zoals ik
11 jun 2024
Great product quality, great pricing and great service. Have just purchase a number of new power tools from them. Mitersaw Drilling Machine Pressure washer Hand Saw And as I need more I will go back to them
24 jun 2024
Jullie hebben product erg snel Verzonden en netjes verpakt top Dpd bezorgen waardeloos ze zijn niet bij ons aan de deur geweest met het pakket ook geen mail waar het pakket wordt bezorgd
24 jun 2024
De vervoeder is niet echt duidelijk in de verzenddatum in de mail. Er staat, later vandaag bezorg. Niet dus. Jullie hebben de keuze in bezorgdienst. Doet afbreuk van jullie dienstverlening
6 jun 2024

Perfecte service!

Goede, vriendelijke en persoonlijke service. Verkeerd gezonden batterij wordt onmiddellijk vervangen, kosten van retourneren nemen ze keurig voor hun rekening. Echt niets dan lof.
12 jun 2024

Solide en compleet produkt

Heggeschaar kwam met alle accessoires voor een mooie prijs en werkt uitstekend. Ziet er solide uit en voelt ook zo. Het pakket was goed te volgen. Ben er heel blij mee
MB
Marcel B.
Rotterdam
27 mei 2024
Geweldige klopboormachine. Mijn collega heeft deze al 3 jaar en werk net als een dure klopboormachine. Werd de volgende dag al bezorgd. Super service!!
1 jun 2024
Nu al een paar keer bij Vonroc een bestelling gedaan. Wordt altijd keurig geleverd en de kwaliteit is prima (hoge drukreiniger beter als Karcher).
23 jun 2024
Mooie producten met zorg bedacht voor eindgebruiker. Beter een video hoe je producten uit de verpakking haalt en gebruikt in duidelijke stappen.
15 jun 2024
Beetje moeilijk instellen band loopt er steeds af vooral bij hogere snelheid verder waar voor je geld heb meerdere producten van dit merk super
22 jun 2024
Voor dit product een redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Iets meer en duidelijke technische specificatie maakt de juiste keus makkelijker
14 jun 2024
Bestelling werd vrij snel geleverd en de sleuvenfrees doet goed zijn werk. Ook in een betonnen plafond kom je er met de diamantschijven in.
17 jun 2024
De kwaliteit van het gereedschap laat te wensen over. 3 producten nu inmiddels stuk binnen de garantie. De service is echter top!
16 jun 2024
Het was helemaal goed wat de levering betreft. Of het product goed is weet ik niet, want deze vraag om review komt veel te snel.
2 jun 2024
Product voldoet aan de verwachting en werd geleverd op het afgesproken tijdstip. Zou zo niet weten wat er nog te verbeteren is.
4 jun 2024
Mooie trap voor als je huis niet te hoog is. En neemt weinig ruimte in om op te slaan. En belangrijkste,erg handig in gebruik.
17 jun 2024
Alles klasse bij deze webshop, verzending, verpakking, maar ook het uitgebreide aanbod, en het kwalitatief prima gereedschap.
DL
Dirk L.
RIJSWIJK
8 jun 2024
Het assortiment prijs en kwaliteit is prima. Helaas wel eens manco leveringen. Dit wordt overigens gewoon in orde gemaakt.