VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.872 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.735 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 sep 2022
VONROC Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Ik ben zeer tevreden met mijn muurfrees

Ik ben zeer tevreden met mijn muurfrees, het is een degelijk apparaat, voor een kleine prijs, De levering was ook heel snel, en goed verpakt.
17 apr 2024
Makkelijk te bestellen en scherpe prijzen, zeker geschikt voor gereedschap wat je 1-2 keer per jaar gebruikt. Goed verpakt en snelle levering.
Vonroc heeft op tijd geleverd , dus goed , maar het bedrijf DPD is slecht, order lag al 2 dagen in het magazijn maar kwamen het niet leveren
PK
Paul K.
Valkenburg aan de Geul
16 apr 2024

hele goede kwaliteit voor geweldig apparaat

hele goede kwaliteit voor een medium prijs. de apparaten van Vonroy werken prima. Liggen lekker in de hand en hebben meer dan genoeg kracht

De service van vonroc

De service van is gewoon top. Had een defect aan een machine. Zonder enige twijfel binnen een dag een nieuwe machine op de deurmat.
Jammer genoeg was de kleur van de parasol niet antraciet zwart, maar echt zwart. Verder ziet de parasol er goed uit. Nu de zon nog.

Snelle verzending goede wasborstel!

Snelle verzending en een prima wasborstel. Was even een dingetje om de kleine slang door de buizen te krijgen maar dat is gelukt!
E-
Ed -.
Limburg
Goede producten tegen een schappelijke prijs. Klantenservice is goed bereikbaar en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.
16 apr 2024

Zeer tevreden!

Ik kan niets zeggen dat ik zeer tevreden ben met de producten als de service van VONROC. Ik koop er graag mijn gereedschap.

Goede service

Na melding van een kapotte levering, kregen we snel antwoord en een week later hadden we een nieuwe in huis. Goede service!

Zeer content

Inmiddels een aardig assortiment aan gereedschap van Vonroc in mijn bezit. Zeer content mee en de service is ook erg goed.

I.v.m retourzending betaling terug ontvangen

I.v.m. foutief bestellen heb ik een apparaat retour gezonden. Retourbon en terugbetaling binnen no time geregeld. Klasse.
Zeer degelijke producten voor goede prijs. Heb een parasol en recipeerzaag gekocht en deze bevallen uitstekend
We hebben hem nu een keer gebruikt voor de tuin en zijn zeer tevreden. Vooral de roterende borstel was ideaal.
De klantenservice is goed. Snel afgehandeld en zonder moeilijk te doen. Jammer dat het product zelf tegenviel.
JV
Hele goede producten en een super service en garantie. Ik bestel tegenwoordig bijna alleen maar bij Vonroc.
Snelle levering. Defect onderdeel in de bestelde set (wat kan gebeuren) snel een nieuwe nageleverd.
Duidelijke uitleg en hulp bij maken van keuzes. Vriendelijke medewerker. Correcte bezorging
Beste koop voor de beste prijs. Accu uitstekend en mini kettingzaag perfect en praktisch.
degelijk apparaat aangeschaft , snelle levering, duidelijke communicatie omtrent levering