VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.995 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.344 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Solide en compleet produkt

Heggeschaar kwam met alle accessoires voor een mooie prijs en werkt uitstekend. Ziet er solide uit en voelt ook zo. Het pakket was goed te volgen. Ben er heel blij mee
22 mei 2024

Accu's zijn goed uitwisselbaar.

Ik heb de uitwisselbaarheid met de accu's op andere Vonroc apparatuur als zeer prettig ervaren. Heggenschaar doet het uitstekend en voldoende lang met de 4ah accu
25 mei 2024
Blij verrast met de hoge kwaliteit en goede prestaties!! Ook de service is uitstekend, direct reactie en follow-up. Wat mij betreft is Vonroc helemaal super!
MB
Marcel B.
Rotterdam
27 mei 2024
Geweldige klopboormachine. Mijn collega heeft deze al 3 jaar en werk net als een dure klopboormachine. Werd de volgende dag al bezorgd. Super service!!
1 jun 2024
Nu al een paar keer bij Vonroc een bestelling gedaan. Wordt altijd keurig geleverd en de kwaliteit is prima (hoge drukreiniger beter als Karcher).
Beetje moeilijk instellen band loopt er steeds af vooral bij hogere snelheid verder waar voor je geld heb meerdere producten van dit merk super
Bestelling werd vrij snel geleverd en de sleuvenfrees doet goed zijn werk. Ook in een betonnen plafond kom je er met de diamantschijven in.
De kwaliteit van het gereedschap laat te wensen over. 3 producten nu inmiddels stuk binnen de garantie. De service is echter top!
Het was helemaal goed wat de levering betreft. Of het product goed is weet ik niet, want deze vraag om review komt veel te snel.
2 jun 2024
Product voldoet aan de verwachting en werd geleverd op het afgesproken tijdstip. Zou zo niet weten wat er nog te verbeteren is.
4 jun 2024
Mooie trap voor als je huis niet te hoog is. En neemt weinig ruimte in om op te slaan. En belangrijkste,erg handig in gebruik.
Alles klasse bij deze webshop, verzending, verpakking, maar ook het uitgebreide aanbod, en het kwalitatief prima gereedschap.
DL
Dirk L.
RIJSWIJK
Het assortiment prijs en kwaliteit is prima. Helaas wel eens manco leveringen. Dit wordt overigens gewoon in orde gemaakt.
27 mei 2024
Supersnelle levering😃 ‘s avonds besteld ochtends vroeg voor 9 geleverd top als je het apparaat nodig hebt voor je klus.

Snelle levering, fijne heggenschaar

Snelle levering, goed werkend apparaat. Snel opladen van de accu en sterk genoege accu voor de hele haag. Erg blij mee
28 mei 2024

Klantenservice is goed.

Als je een vraag stel aan de klantenservice dan krijg je per ommegaande antwoord. Levering is optijd zoals aangegeven.
23 mei 2024
Zeer goede producten, vlotte leveringen en een Topservice in vergelijking met andere gekende en veel duurdere merken.
CS
C.G.M. S.
Swalmen
5 jun 2024
Alles is prima verlopen, ik had alleen het verkeerde type pomp besteld en ik kon hem terugleveren zonder problemen
4 jun 2024
Snelle levering, robuust toestel. Kleine bijstelling nodig voor de 90 en 45° hoeken maar simpel bij te stellen
24 mei 2024
Super snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding!! Als ik weer wat nodig heb koop ik het zeker hier!