splashvision.tv

8 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden98 beoordelingen in totaal

30 jun 2024
Erg prettig contact/goed communicatie met de klantenservice, meedenken en goede info/foto's verstrekken om probleem plaatsing badkamer TV op een goede manier op te lossen (opbouw ipv inbouw), perfecte afhandeling retourgestuurde verkeerd bestelde badkamer TV. Kortom, prima geregeld allemaal..!

19 aug 2024

19 aug 2024
ik heb nog steeds mijn product niet ontvangen we zijn een week verder
Antwoord van splashvision.tv
20 aug 2024
Zoals op de website staat vermeld worden losse onderdelen na 23-8 verzonden, dit ivm de vakantesluiting van ons kantoor.
30 jun 2024

Top geregeld!

14 mei 2024
Hele snelle levering, goed verpakt. Hele mooie tv voor de badkamer, erg tevreden met de service en prijs kwaliteit verhouding is top.
14 jun 2024
9 mei 2024