splashvision.tv

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden95 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor splashvision.tv

30 jun 2024

Top geregeld!

Erg prettig contact/goed communicatie met de klantenservice, meedenken en goede info/foto's verstrekken om probleem plaatsing badkamer TV op een goede manier op te lossen (opbouw ipv inbouw), perfecte afhandeling retourgestuurde verkeerd bestelde badkamer TV. Kortom, prima geregeld allemaal..!
14 jun 2024
14 mei 2024
Hele snelle levering, goed verpakt. Hele mooie tv voor de badkamer, erg tevreden met de service en prijs kwaliteit verhouding is top.
9 mei 2024
22 jul 2023
Fantastische service! Ik had een verkeerde maat tv besteld, maar ik had direct een andere nodig. Zonder dat ik hem eerst had teruggestuurd, stuurden ze al een nieuw formaat op. De verkeerde mag ik later terugsturen. Alles op goed vertrouwen. Erg goede service.
19 mrt 2024