Ferrobed.com- Logo - Beoordelingen

Ferrobed.com

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Ferrobed.com

Er is werkelijk niets negatiefs aan te meeken. Niet op het prachtige bed, niet op het contact. Niet op de creatieve, toegewijde bezorging en het opbouwen. We zijn heeel blij met ons heerlijke bed!
Antwoord van Ferrobed.com
Dank je wel voor de heel fijne feedback!
Bestellen liep zeer vlot. Bijkomende informatie kreeg ik onmiddellijk. Levering moet nog gebeuren, dus nog geen beoordeling hierover.
GF
G F.
Utrecht
4 feb 2024

Prachtig !

Prachtig bed. Makkelijk in mekaar te zetten en super stevig. Ik heb gekozen voor antiek wit en het ziet er inderdaad uit als een antiek bed. Ik moest er even op wachten, maar levering was duidelijk en zeer vriendelijk. Aanrader.
17 feb 2024
Dank u voor de erg fijne feedback!

Aanrader voor een prachtig metalen bed!

Het bestelproces, de levering en vooral de kwaliteit van het bed
17 feb 2024
Bedankt voor je feedback! Het bed staat erg mooi in je slaapkamer.
1 mei 2023

Overheerlijk slaapcomfort

Levering sneller dan verwacht, vriendelijke support, vlotte montage en echt heeeeerlijk slapen 😊 (bed, lattenbodem en matrassen van ferro)
5 mei 2023
Bedankt voor de leuke feedback. Veel succes met uw prachtige GENK designbed!
25 nov 2023
op tijd geleverd, ziet er keurig uit
Antwoord van Ferrobed.com
Bedankt voor de fijne feedback. Veel succes met je Charleroi bed!