Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.912 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.396 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

12 aug 2023
Mooi bandje, hoop alleen dat de kunstof sluiting aan het horloge het volhoud en niet uit de sluiting schiet.
24 jul 2023
Leuke bandjes, goede prijs/kwaliteit verhouding, makkelijk te bestellen en super snel geleverd. Helemaal top!
22 jul 2023

Geweldig

Mijn bandje van mijn horloge sprong kapot. Snel een nieuwe besteld. Keuze is reuze. Volgende werkdag in huis.
18 jul 2023

Vlug besteld nog vlugger geleverd

Handige website, vlug besteld en nog vlugger geleverd. Voor elke smartwatch de nodige bandjes, en toebehoren
8 jul 2023
Spullen snel in huis de tweede keer de eerste keer duurde wat langer maar dat lag aan postnl niet aan jullie

Smartwatch band voor Samsung

Krijg mijn bestelde items altijd in een record tempo bezorgd. Mooi verpakt ook nog, dus kortom fantastisch!!

kwaliteit van de bandjes is top

kwaliteit van de bandjes is goed - zeer goed heb er nu drie gekocht en het ziet er allemaal heel netjes uit!

Gewoon besteld en geleverd.

Geen bijzonderheden, besteld wat ik wou en dat is geleverd binnen 2 dagen. Daar kan je niets aan verbeteren.
21 okt 2023
Service rondom bestellen prima. Smarthwatch band eenvoudig te bevestigen en goede prijskwaliteit verhouding.
24 aug 2023
Meerdere malen besteld, levering is altijd snel (volgende dag) en voor de prijzen leveren ze goeie kwaliteit
27 jul 2023
Ben voor veel allergisch voor deze band niet...makkelijk om te doen , blijft voor zitten en ziet er leuk uit

Bandje paste niet helemaal.

Bandje was niet het juiste, maar ik heb het aangepast. Waarschijnlijk heb ik zelf gewoon het foute besteld.
24 jul 2023

Top service!

Beschermhoes voor suunto horloge besteld 4 min voor sluitingstijd toch volgende dag gewoon netjes geleverd.
27 jun 2023

Metalen schakelband en tool

Bestel je een metalen schakelband bestel dan een tool mee. Met een paperclip gaat het inkorten niet lukken.
Snelle levering en precies wat ik besteld heb. Blij met extra horlogepinnetjes die wel eens verloren gaan.
Was mijn eerste bestelling, maar alles verliep goed, netjes en snel geleverd! Alles was zoals op de foto
20 okt 2023
Great! Great price and charming bandje. This one size fits all worked for me even though my wrist is thin.
13 jan 2024
Prima horlogeband, simpele montage. Snelle levering, 's avonds om 21:00 uur besteld volgende dag be,orgd.
31 dec 2023

Snel reageren en handelen

Snelle bezorging en toen bleek dat het bandje stuk was, hebben zij binnen een dag een nieuwe toegestuurd.
HT
4 sep 2023

Topbandjes voor een Topprijs

We hebben de bandjes heel goed ontvangen. Het zijn bandjes van zeer goede kwaliteit en dat voor die prijs