Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.928 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Volgende dag in huis zoals beloofd. Is ook echt zo. 2 x besteld en alles top. Echter was beetje jammer dat bij de omruiling ik zelf moest bellen waarom mijn bestelling nog niet geleverd was. Na 1 belletje was mijn bestelling alweer bezorgd.
GS
Ge S.
Roosendaal

Retourzending lukte niet direct.

Retourzending lukte niet , omdat ik ermee naar het postkantoor ging. Volgens servicelijn gewoon zonder postzegel op de bus doen, mijn advies is om dit te vermelden in jullie retourverhaal. Verder prima geholpen door de dame aan de telefoon.

Stalen band

Een mooie stalen band gekocht. Helaas ging die al snel stuk. Een mail gestuurd met de vraag wat te doen. Na het sturen van foto’s van de band en mijn verhaal heb ik een nieuwe band opgestuurd gekregen. Heel blij met deze goede service

Horlogebandjes

De levering van de producten was erg snel! En voor een leuke prijs heb je verschillende horlogebandjes waardoor je ze kan stylen met je kleding! Ik heb al veel positieve reacties gekregen op de bandjes! Ik ga zeker nog meer bestellen!

zwart metalen bandje en pinverwijderaaar en siliconen bandje

Na 1 zwart metalen bandje en darna pinverwijderaar - vlgs de klantenservice - en daarna een siliconen bandje kon ik m'n watch weer dragen. Ik ben niet happy maar nu kan ik voor een 59 euro mel een siliconen bandje weer even vooruit.
Dealer is precies zoals beschreven! Ik weet niet hoelang de magneet goed blijft werken, maar na een week doet hij het nog goed ;) met sporten, omkleden etcetera blijft het bandje goed zitten. Om mijn smalle polsen past hij precies.

Super service!

Bandje snel in huis, deze kon ik helaas aan 1 kant niet vastklikken aan mijn horloge. Per mail contact gezocht en zelfde dag al reactie. Prettig contact en al snel een nieuw bandje opgestuurd gekregen. Super goede service dus!

Mooie band

Leuke smartwatch band, helaas was het kleiner maken echt een drama dus heeft de juwelier het gedaan. Dit heeft toch weer extra kosten met zich mee gebracht. Ook heb ik helaas ook hier uitslag van ondanks het stanless steel is.
Ik heb een bestelling bij jullie gedaan,maar nog steeds niest ontvangen.Jullie hebben het product wel opgestuurd,maar de bezorging liet het afweten.Ik heb meerdere keren bij jullie wat besteld,altijd correct afgehandeld.

Siliconen bandje

Ik had een verkeerd bandje besteld. Terug gestuurd. Eerst niets meer gehoord. Na een "klacht: van mij email terug gehad dat het goede bandje opgestuurd was en dat het bedrag aan mij terug gestort werd. Super service

Geen volgende dag levering helaas, verder prima.

Belofte om de volgende dag te leveren wordt niet waargemaakt door PostNL, al zegt de track&trace dat het een dag eerder is bezorgd... dit heeft niets met de service van de shop te maken maar is toch teleurstellend.
Als je al weet dat je de volgende werkdag niet kan bezorgen (op tijd besteld) dan zou ik de verwachtingen bijstellen richting de klant. Iets langer wachten is geen probleem als de verwachting maar klopt.

tevreden

Snelle levering. Product voldoet, is iets afwijkend van origineel, waarbij het jammer is dat de sluiting enkel is en niet dubbel omdat het bandje daardoor makkelijker los komt. Bandje is wel soepeler.
3 mrt 2024
Bestelling netjes ontvangen. Bandje is mooi maar bijgeleverde pinnetjes houden het horloge niet goed vast. Dus niet bruikbaar. Gelukkig goed geholpen door de service en nieuw bandje ontvangen.

Zomaar een nieuw bandje

Het bandje dat ik besteld had en niet mooi van kleur vond is door Smartwatchbanden.nl op hun advies en voorstel vervangen. Ik stel dit bijzonder op prijs en geef daarom 5 verdiende sterren.
Had een horlogebandje besteld waar ik niet tevreden over was, waarna ik na vriendelijk, eerlijk en snel mailcontact aan een nieuw horlogebandje ben geholpen waar ik wel tevreden mee ben.
Ik had een bandje besteld. Alleen na een paar weken ging die kapot. Toen een contact opgenomen en de volgende dag een nieuwe. Hele fijne mensen zeker een aanrader om hier te bestellen

Goed advies gekregen

Ik had een mail gestuurd naar support voor wat advies. Het antwoord was duidelijk en ik ben dan ook doorgegaan naar een aankoop. Bedankt voor het advies. Mijn aankoop was ook in orde.
Correcte levering.... Bevestiging van de band was niet eenvoudig omdat hij precies iets te groot was, waardoor er stevig moest gewrongen worden om hem aan het horloge te krijgen.
Uitmuntende service wat mij vertrouwen geeft. Punt van aandacht is de verpakking icm bezorgen. Hierdoor kan een product kapot bezorgd worden. No worry, ze lossen het razendsnel op.