Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.732 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.983 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

20 jun 2023
Bandje was niet compatibel vanwege slechte afwerking maar kostte wel 2€ om terug te sturen
9 aug 2023
Goedemiddag Ben, Bedankt voor de toelichting in de review. Wat jammer om te horen dat het bandje niet compatible is met jouw watch. Je kunt altijd contact met ons opnemen wanneer je vragen of een klacht hebt. Uiteraard hoef je dan niet te betalen voor een retour. Mijn collega van de klantenservice zal vandaag contact met je opnemen! Fijne dag!
LP
Leen P.
Dirksland
We zijn al een week bezig om het armbandje er aan te krijgen en het lukt nog steeds niet.
9 aug 2023
Goedemiddag Leen en Bea, Dat is vervelend om te horen. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Ik zal mijn collega vragen om vandaag contact met je op te nemen zodat wij je verder kunnen helpen! Ik wens je een fijne dag!
Iets gekocht. Kapot aangekomen en toen hebben ze een nieuwe gestuurd. En die ook kapot.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Ruben , Wat vervelend allemaal om te horen , Ik zag dat de klanten service met je in contact hierover is. En het graag voor je willen oplossen. We horen graag van u .
17 nov 2023

Slechte kwaliteit

Helaas bij de eerste keer dat ik het bandje droeg, gelijk gebroken bij de aansluiting.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Helena, Wat vervelend om te horen dat de aansluiting is gebroken. Mijn collega van de klantenservice heeft u zojuist een e-mail gestuurd. Graag zien wij uw reactie hier op tegemoet om je zo goed en snel mogelijk verder te helpen. Fijne dag!
20 jun 2023
The size of the armband is not adjuated to the watch and you have to pay for a return
3 dec 2023
Het bandje past niet op de xiaomi smartband8, terwijl dat wel op de verpakking staat.
26 jul 2023
Bestellen en bezorging ging goed. Het bandje past alleen niet goed. Liet te snel los.
24 jul 2023
De banden zijn veel te los voor een damespols. Horloge zit steeds op of onder je pols
Besteld op 11/6/2023 en tot de dag van vandaag 19/6/2023 nog steeds niets ontvangen 😞
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Wat vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen. De bestelling had al bezorgd moeten worden. Mijn collega van de klantenservice zal even contact met je opnemen via e-mail. Er zal een gepaste oplossing worden gevonden. Fijne dag!
31 okt 2023
Met name het metalen bandje zou ik niemand aanraden want deze gaat de hele tijd los.
HS
Henk S.
Papenburg
9 mei 2023
Band is slechte kwaliteit, de pinnen zijn veel te dun en te kort, niet te gebruiken
15 mei 2023
Goedemiddag, Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze smartwatchband. Wij staan elke werkdag klaar voor klachten, vragen en eventueel hulp. Via deze weg wil ik je laten weten dat mijn collega van de klantenservice even contact met je op wilt nemen. Ik wens je een fijne dag!
KZ
Ondanks goede bestelomschrijving,toch verkeerde Apple armband teogezonden gekregen!
28 sep 2023

bandje is opzig goed mega low kwal

bandje is opzig goed mega low kwalitieit verf laat zo los niet een robuust iets
13 sep 2023
2 keer bandje voor m8jn fitbit besteld, twee keer het verkeerde bandje gekregen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de uitleg in je review. Wij zien dat er is besteld voor de Fitbit Sense. Wij willen graag weten of er besteld is voor de juiste maat. Mijn collega van de klantenservice gaat contact met je opnemen. Ik wens je alvast een fijne dag!
2 jul 2023

7 dagen zonder nieuws

Mijn bestelling is al 7 dagen onderweg, en nog steeds niet aangekomen in België!
24 jun 2023

Snelle levering, slechte kwaliteit.

Snelle levering. Verschrikkelijke kwaliteit. Gemaakt om je horloge te verliezen.
9 aug 2023
Hey Rik, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Ik zal mijn collega van de klantenservice vragen om contact met je op te nemen zodat we het probleem voor je op kunnen lossen. Ik wens je een fijne dag!
30 jun 2023
Meer dan een week wachten wij op onze bestelling. Nog steeds niets ontvangen.
6 jul 2023
Goedemiddag, Ik heb mijn collega van de klantenservice gevraagd je een email te sturen. Graag zien wij daar je reactie op. Fijne dag!
6 jul 2023
Sorry. Die bandjes zijn te klein v mijn smartwatch. Ze zijn niet breed genoeg
24 jun 2023
Bandje laat de hele tijd los. Goedkoop is duurkoop. Heb de originele gekocht
Verkeerde product geleverd, maar wel goede customer service, dus 2 sterren.