Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.846 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.236 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

17 sep 2023
Kwaliteit uitermate slecht, bandje past niet in de ultra. De twee klipjes hebben elke een andere kleur rood, de sliders zijn beschadigd. Het geld van het terugsturen niet waard. Jammer
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw uitleg, ik wil u graag helpen. Om je zo goed mogelijk te helpen zorg ik ervoor dat één van mijn collega's contact per e-mail met je opneemt. Hou je mailbox in de gaten :-) Fijne dag!
2 nov 2023
Per ongeluk de verkeerde maat besteld en meteen een email verstuurd. maar dat kon ik niet meer veranderd worden. Wel kan ik het retour sturen maar dat is weer gedoe en beetje jammer
13 aug 2023
Smartwatch bandje voor galaxy 6 classic was niet makkelijk te monteren en ben langs juwelier moeten gaan om het passend te krijgen. Oplader was geen originele Samsung blok met lader.
3 aug 2023

Kwaliteit garnin bandjes slecht

Ik heb twee keer een bandje voor mijn Garmin besteld en beiden zijn van waardeloze kwaliteit. Het bandje valt per dag zo'n drie keer uit het niets van je pols, vanaf dag één al...
Bestelling niet ontvangen Heb op 5/7 een mail gekregen dat de bestelling onderweg is, maar nog steeds niets ontvangen. Kan nagekeken worden wat er is misgelopen? mvg Martine Sels
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag Martine, Bedankt voor de feedback. Helaas merken wij dat er veel vertragingen zijn geweest bij de post. Heb je de bestelling ondertussen al mogen ontvangen? Mijn collega van de klantenservice zal vandaag contact met je opnemen. Fijne dag!
30 dec 2023

Na halve dag al stuk

Het bandje dat ik kocht ik na een halve dag dragen al kapot. De twee oogjes die het bandje op z'n plek moeten houden zijn allebei na een halve dag al kapot. Niet te dragen zo
30 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Een week geleden heb ik de bestelling doorgegeven en betaald.op mijn mail heb ik nog geen antwoord gekregen. Groetjes De Smedt Ilse
9 aug 2023
Hi Ilse! Bedankt voor de toelichting in de review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling vertraging heeft. Helaas kan het soms iets langer duren voordat de bestelling bij onze klanten wordt geleverd door BPost. Wij vinden dit heel vervelend, helaas ligt dit buiten onze macht en kunnen wij hier niets aan doen. Mijn collega van de klantenservice zal vandaag contact opnemen met je! Ik wens je een fijne dag!
JD
Jörgen d.
Voorhout
30 dec 2023

Inferieure kwaliteit

Bandje van titanium is na 3x losschieten inmiddels weer vervangen door de originele band. Veel geld voor een slecht product. Op reclamatie nog geen reactie mogen ontvangen.

magnetische horlogeband slecht

Betreffende horlogeband laat gemakkelijk los. Horloge is al 4x op de grond gevallen nu maar weer het oude bandje er op gezet. Had gehoopt op grotere magnetische kleefkracht
3 dec 2023

Ik kan niet waarderen.

Ik kan helaas niet tot waarderen overgaan! Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 28 november 2023! (Ik heb zelfs een euro extra betaald voor een snelle levering!)
7 nov 2023
er zou een vochtigdoekje en een droog doekje bij zitten om het scherm te ontvetten, het vochtige doekje was krukdroog. Nu ook allemaal luchtbellen onder het plaatje..
25 jul 2023
product voldoet helemaal niet, veel te klein, maar omdat er geen andere maat bestaat kan ik het niet ruilen, dus moet ik 2 euro betalen om het terug te kunnen sturen

Geen levering - track and trace werkt niet - extra betaald voor snelle levering.

Bandje besteld met extra kosten voor levering volgende dag. Meegeleverde Track and trace code werkt niet en product 1 week later nog altijd niet geleverd.
29 sep 2023
Onduidelijke retour procedure. Hierdoor onnodig extra kosten gemaakt. Na contact met de klantenservice geen tegoemoetkoming oid. Bestel hier NOOIT weer!
23 sep 2023
No instruction manual provided about how to put the screen guard. Also the size of the screen guard was definitely smaller than 45mm. I am dissatisfied.
23 dec 2023

Levering

Er staat dat het dezelfde of de volgende dag wordt bezorgd. Ondertussen is het al een week en ik heb nog geen idee over de status van mijn bestelling.
5 sep 2023
De fotos laten niet een bandje zien maar een smartwatch met bandje. En dat was ook de zoekterm die ik had ingevuld. Maar het bleek alleen een bandje.
5 jun 2023
Het horloge bandje is niet wat ik dacht dat het zou zijn. De bandjes kun je los klikken van de sluiting. Dat is een risico om horloge te verliezen.
28 sep 2023
Ik had twee bandjes besteld en van een was de sluiting stuk. Van het ander was het bandje te groot en heb geen gereedschap om het kleiner te maken
Heel jammer dat de magneetstrip niet ok is. Niet te gebruiken vanwege hoog risico van loslaten watch v pols. Too bad Grtz Marjolijn Westerink-Mak
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Marjolijn, Bedankt voor de toelichting in je review, in sommige gevallen zit er nog een blauw stickertje op de magneet. Als je deze verwijdert dan zou de magneet goed moeten aansluiten. Ik ga vragen of een collega van de klantenservice je een e-mail stuurt. Wij zien jouw reactie daar graag op :-) Groet, Team smartwatchbanden.nl