Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.912 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.396 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

22 sep 2023
De kwaliteit vind ik niet zo best gezien de prijs. Sterk vermoeden dat deze bandjes van Ali Expres komen.
3 sep 2023
We hebben niets ontvangen. Do/vr bij bol.com aangegeven maar helaas geen bericht ontvangen. We wachten af.
26 mei 2023
Product is niet geleverd. Geen reactie op mail met vraag wat te doen. Ook geen reactie naar Trusted Shops.
1 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de toelichting in de review. Wij vinden het vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet heb mogen ontvangen. Wij zullen vandaag contact met je opnemen zodat wij je verder kunnen helpen. We wensen je een fijne dag!
Verkeerde schroevendraaier (kopje) bij geleverd waardoor ik nu de originele bandjes niet kan verwijderen.
11 jul 2023
Leveringsdatum komt niet overeen met wat ze zeggen. Intussen al week aan het wachten op mijn bestelling.
13 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de uitleg van de review. Ik heb gevraagd of mijn collega het mailverkeerd overneemt om een gepaste oplossing aan te bieden. Check je mailbox en dan horen wij graag van je. Fijne dag!

Bestelling valt heel hard tegen.

1 van de bandjes past niet. Geraakt niet in het slotje. de kleur van de 'ijzertjes' gaat heel snel af.
18 jun 2023
Ik heb mijn artikel nog niet ontvangen. Wanneer ontvang ik deze of is bekend wanneer deze verstuurd is?
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht, ik zie dat mijn collega u een bericht heeft gestuurd. Ik zorg dat er vandaag nog even contact zal worden opgenomen. Fijne dag!

Agressief spambedrijf

Heb 1 bestelling gedaan maar en word nu doodgegooid met 10 spammails in 3 dagen tijd ofzo. Daarom 1*.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Bart , Bedankt voor je feedback , wat vervelend om te lezen betreft de mails. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb dit direct aangekaart bij de afdeling die hier over gaat. Nogmaals sorry voor het ongemak en ik wens je veel plezier met je smartwatch band.
24 okt 2023
Helaas is de magneet te zwak om het bandje op zijn plek te houden. Dus groot verlies-gevaar, helaas.
16 sep 2023
Verkeerde maat besteld. Terug gestuurd met retour bon maar heb nog steeds niets gehoord of gezien.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je uitleg in je review. Ik kan begrijpen dat het vervelend kan zijn dat je retour wat later wordt verwerkt. Wij hanteren tien werkdagen voor het ontvangen en verwerken van de retours. Ik ga vragen aan mijn collega of er contact met je kan worden opgenomen. Hou je mailbox goed in de gaten, ontvang je straks nog niets checken dan de ongewenste/spam emails. Ik wens je een fijne dag!
18 aug 2023
Krijg geen reactie bij ruilen of retour. Heb verkeerd geleverd gekregen.
14 sep 2023
Het pakket afleveren, heb het pakje nog steeds niet mogen ontvangen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Wij vinden het jammer om te horen dat de bestelling nog niet is aangekomen. Helaas kan ik je niet verder helpen omdat wij de adresgegevens even moeten verifiëren. Mijn collega zal per email even contact met u opnemen. Hou je mailbox in de gaten. Ik wens je nog een fijne dag!
Slechte kwaliteit. Je kan net zo goed op Aliexpress bestellen.
27 jul 2023
Slechte kwaliteit met andere woorden troep
12 aug 2023
Slechte kwaliteit al kapot na 2 uur
Domme reactie van medewerker…
31 dec 2023
De maat van het horlogebandje stond er niet duidelijk bij. Nu is het een M en moest het een L zijn.
18 jul 2023

Ik kan het niet omdoen … maat klopt…

Ik kan het niet omdoen … maat klopt niet :/ hoe moet ik het instellen?? Kan ik het nog veranderen?
De polar pacer bandjes worden verkocht als polar pacer pro bandjes en die zijn toch echt anders.
6 jan 2024
Niet meer een euro extra vragen voor de volgendedag bezorgen omdat de levering 5 dagen later was