brasom.nl- Logo - Beoordelingen

brasom.nl

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden247 beoordelingen in totaal

4 okt 2023
Alle belangrijke technische info is op de site makkelijk te vinden waardoor ik wist wat ik kocht. Het versturen heeft er twee dagen over gedaan, super snel wat mij betreft. Bij ontvangst kreeg ik een grote doos en vroeg mij af wat erin zou zitten. De geleiders worden namelijk door Brasom netjes en stootvast in een doos opgeborgen. Ik moet de geleiders nog monteren, maar na even gespeeld te hebben met units heb ik er alle vertrouwen in.

24 jun 2023
Slappe kwaliteit voorhet geld

Beoordelingen voor brasom.nl

Levering kon sneller

Levering van de betreffende producten zou sneller hebben gekund, maar ik besef me ook dat we verwend zijn met “next-day-deliveries”. Alles in prima staat ontvangen, geheel naar verwachting cf bestelling.
Ruim aanbod ladegeleiders aan concurrentiële prijzen. Ik zou het echter fijn vinden dat levering via een afhaalpunt aangeboden wordt. (mag zowel PostNL als DPD zijn)
Snelle reactie met bijkomende info en snelle levering. Ladegeleiders voldoen aan mijn eisen.
Goed beschermd verpakt en perfect op tijd geleverd
25 mei 2024

Prima winkel!

Snelle levering en goede kwaliteit
PK
Peter K.
Rijswijk
Top product, top levering
3 jun 2024
27 apr 2024
Ik heb de pakketten nog niet geopend dus ik geef geen beoordeling over de kwaliteit. Maar het was goed verpakt en werd vlot geleverd met steeds duidelijke updates. In tegenstelling tot veel andere leveranciers die hun bezorgers laten modderen heeft dit bedrijf duidelijke bezorginstructies op de verpakkingen geplakt. Ze zijn dus zorgvuldig.
20 mei 2024
Prima ervaring Mooie producten Duidelijke site Geeft ook goed aan wat er wel en niet bij Het artikel zit
26 apr 2024
snel reactie op vragen en tevens snel geleverd. artikel is daarnaast ook nog eens van goede kwaliteit
6 mei 2024
snelle levering, ladegeleider 2000 mm met vergrendeling super degelijk !
19 mei 2024
Stevig materiaal, snelle respons op mail.
20 mei 2024
1 mei 2024
23 apr 2024
9 apr 2024

Uitkijken bij montage! Service perfect!

Bij het opnieuw inbrengen van de lade kan het plaatje met de kogels verbuigen en de kogeltjes eruit komen. Lees de instructie goed. Na contact met Brasom hebben ze kosteloos een nieuwe opgestuurd. Top service.
18 apr 2024
Mooie duidelijke website. De ladegeleiders hebben we snel ontvangen en waren zeer goed verpakt! En een klein cadeautje erbij😄
15 apr 2024
Hoorde van mijn buurman dat er vast een pakje kaarten bij de bestelling in zat. 😬Dus niet. Goede kwaliteit geleiders. Top