brasom.nl- Logo - Beoordelingen

brasom.nl

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden252 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor brasom.nl

13 jul 2024
Prachtig materiaal. Bij Brasom kennen ze hun vak 👌
11 jul 2024
9 jul 2024
20 jun 2024

Levering kon sneller

Levering van de betreffende producten zou sneller hebben gekund, maar ik besef me ook dat we verwend zijn met “next-day-deliveries”. Alles in prima staat ontvangen, geheel naar verwachting cf bestelling.
20 jun 2024
Ruim aanbod ladegeleiders aan concurrentiële prijzen. Ik zou het echter fijn vinden dat levering via een afhaalpunt aangeboden wordt. (mag zowel PostNL als DPD zijn)
21 jun 2024
Snelle reactie met bijkomende info en snelle levering. Ladegeleiders voldoen aan mijn eisen.
21 jun 2024
Goed beschermd verpakt en perfect op tijd geleverd
PK
16 jun 2024
10 jun 2024
3 jun 2024
27 apr 2024
Ik heb de pakketten nog niet geopend dus ik geef geen beoordeling over de kwaliteit. Maar het was goed verpakt en werd vlot geleverd met steeds duidelijke updates. In tegenstelling tot veel andere leveranciers die hun bezorgers laten modderen heeft dit bedrijf duidelijke bezorginstructies op de verpakkingen geplakt. Ze zijn dus zorgvuldig.
20 mei 2024
Prima ervaring Mooie producten Duidelijke site Geeft ook goed aan wat er wel en niet bij Het artikel zit
6 mei 2024
snelle levering, ladegeleider 2000 mm met vergrendeling super degelijk !
19 mei 2024
Stevig materiaal, snelle respons op mail.
25 mei 2024

Prima winkel!

Snelle levering en goede kwaliteit
20 mei 2024
1 mei 2024

Uitkijken bij montage! Service perfect!

Bij het opnieuw inbrengen van de lade kan het plaatje met de kogels verbuigen en de kogeltjes eruit komen. Lees de instructie goed. Na contact met Brasom hebben ze kosteloos een nieuwe opgestuurd. Top service.