brasom.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 19 jul. 2022
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
brasom.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij brasom.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 19 jul. 2022
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor brasom.nl

71 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 sep. 2022
het is correct afgehandeld en de kwaliteit is goed . en wat beter kan is erbij vermelden als je voor softclose kiest , dan is het niet geschikt voor alleen een uitschuif plankje , maar door de sterke veerkracht is het beter voor een lade met gewicht , dan gaat het open trekken minder zwaar . nu heb ik ze weer moeten verwijderen , en monteren zonder softclose.

9 nov. 2022
Ik raad aan hier niet te bestellen. 2 keer een bestelling geplaatst, beide keren verkeerd product geleverd. Hoop geregel, contact zoeken, omruil afspraak maken ect. Uiteindelijk ben je zo bijna een week verder. Je krijgt de spullen wel, maar de effort en vertraging maakt het de prijs niet waard.

Beoordelingen voor brasom.nl

11 nov. 2022
Uitstekende kwaliteit voor een degelijke prijs. Snel in huis en vervoerder gaf mooi weer wanneer de zending zou arriveren.
11 nov. 2022
Besteld vanuit België en dag nadien in huis. Prijs kwaliteit is echt super! Hier ga ik zeker opnieuw bestellen.
2 nov. 2022
zeer snel geleverd, goed verpakt en behulpzame informatie op de website
8 nov. 2022
Artikel voldoet aan de verwachtingen, en snelle levering
Zonder problemen verkeerd bestelde ladegeleiders omgewisseld,binnen twee dagen.Top sevice.
11 nov. 2022
Al meerdere keren besteld. Voldoet telkens geheel aan de verwachting.
7 nov. 2022
3 nov. 2022
9 nov. 2022
Antwoord van brasom.nl
10 nov. 2022
Beste klant, vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent over onze service. Er is inderdaad iets fout gegaan bij het fulfilment center, wat we naar onze mening snel en netjes hebben opgelost. Onze oprechte excuses dat het hierdoor iets langer heeft geduurd. Desondanks waarderen we je mening en hopen we nog een kans te krijgen om bij een volgende order een foutloze logistieke afhandeling te tonen. We leren van elke fout en werken, samen met onze vervoerders, naar een optimaal logistiek proces. Met vriendelijke groet, BRASOM Ladegeleiders
9 okt. 2022
Snelle levering van de kwaliteitsvolle ladegeleiders. Probleem met courier dienst werd vlot en snel opgelost.
4 okt. 2022
De kwaliteit is uitstekend, makkelijk bereikbare klantenservice voor extra vragen en op tijd geleverd.
30 sep. 2022
Correct en netjes afgeleverd. Het bestelde artikel voldoet geheel volgens de verwachting.
28 sep. 2022
Ze weten waar ze over praten en zijn goed bereikbaar
21 okt. 2022
Snel geleverd duidelijke pagina goeie kwaliteit
24 okt. 2022
5 okt. 2022
6 sep. 2022
30 aug. 2022
Snelle correcte levering, denk mee en valt me op dat je alleen maar tegen een computer zit te communiceren maar er wordt persoonlijk contact onderhouden en feedback gewaardeerd. Top Bram!!
19 sep. 2022
Doordat er een foutje in de mobiele versie van de website zat de verkeerde beugels besteld en binnengekregen. Dit is keurig opgelost door Brasom!