Besselinklicht.nl

64 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.290 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 aug 2023
Besselinklicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2024
Duidelijke updates over het bestel- en leverproces. Heel vlotte levering. Note to self: niet alleen op de plaatjes afgaan, maar ook de beschrijving van het product goed lezen. Ik dacht vanwege de productfoto's lampenkappen met ondoorzichtige binnenkant te bestellen, maar de binnenkant blijkt juist van transparant plastic te zijn. Even wennen, maar ik doe het er maar mee.

Lampje besteld omdat er snel kon worden geleverd. Volgens track en trace van DHL is het bezorgd. Echter is niets ontvangen. Het ligt niet aan Besselink maar aan de gekozen vervoersdienst door Besselink...... Dus maar weer opnieuw besteld, zo is het toch nog een duur lampje geworden. Hoop dat het pakketje niet weer op mysterieuze wijze verdwijnt.

Beoordelingen voor Besselinklicht.nl

Goede service, kwaliteit lampenkap was minder
Antwoord van Besselinklicht.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij dat u tevreden was met onze service. Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van de lampenkap niet zo goed is als u had verwacht. We zullen uw suggestie serieus in overweging nemen en proberen de kwaliteit van onze producten te verbeteren. Als je andere vragen of behoeften hebt, laat het ons dan gerust weten, we zijn je graag van dienst!
De goede afhandeling en het vlugge bezorgen.
LV
leo v.
amsterdam
prima prijs mooi produckt en snel geleverd
Snelle levering en is zoals omschrijving
Precies zo geleverd als het is besteld…
Antwoord van Besselinklicht.nl
Fijn om te horen dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldeed. Bedankt voor uw positieve feedback!
3 feb 2024
De levering was zeer goed en vlug.
4 feb 2024
alles correct en slecht verlopen
Antwoord van Besselinklicht.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw waardevolle beoordeling. We zijn blij om te horen dat alles correct was met uw bestelling. Het spijt ons echter te horen dat u niet tevreden bent over het winkelproces. We besteden oprecht aandacht aan de feedback van elke klant om onze diensten voortdurend te verbeteren. Als u specifieke opmerkingen of suggesties hebt, zouden we dat zeer op prijs stellen voor een betere winkelervaring. Bedankt voor je begrip en steun.
21 jan 2024
Mooi artikel
13 jan 2024

Lampje besteld DHL geeft niet juiste track en trace informatie

Antwoord van Besselinklicht.nl
Bedankt voor je feedback en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de levering van je lampje. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn om een bestelling te plaatsen en deze niet te ontvangen. We hebben je opmerking over de gekozen vervoersdienst ter harte genomen en zullen intern bekijken of er alternatieve opties zijn die een betrouwbaardere service bieden. Het spijt ons dat je genoodzaakt was om opnieuw te bestellen, en we begrijpen dat dit de kosten voor het lampje heeft verhoogd. We willen je verzekeren dat we er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat je nieuwe bestelling zonder problemen wordt geleverd. Als er verdere vragen of zorgen zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We waarderen je begrip en bedanken je voor je geduld in deze situatie. We kijken ernaar uit om je vertrouwen terug te winnen en hopen dat je van je lampje zult genieten zodra het is aangekomen.
Geïmporteerde beoordeling

Precies de lampen die wij zochten.

We hadden nieuwe hanglampen gekocht waarbij de lichtbron direct in je ogen schijnt. Ik was dus op zoek naar een andere lichtbron met een grote glazen bol maar waar je niet door verblind raakt. Deze vond ik bij Besselink licht. De Move Me lamp heeft namelijk een verschuifbaar kapje in de lamp. Hierdoor kan je het licht richten. In eerste instantie was er iets niet helemaal goed maar dit is keurig opgepakt door de klantenservice. Wanneer je online bestelt pakt de klantenservice dit per mail op (niet naar de winkel bellen). Nu de lampen hangen ben ik zooo ontzettend blij. Precies wat we zochten! Dank Besselink licht voor de mooie lampen en service!
3 okt 2023

Ouderwetse service!

Ik deed ‘s avonds digitaal een bestelling bij Besselink en meende deze aan het einde van het bestelproces geannuleerd te hebben omdat ik nog iets wilde toevoegen. Helaas had ik de bestelling toch niet geannuleerd en had ik een dubbele bestelling geplaatst. Email gestuurd naar de klantenservice van Besselink. De volgende ochtend kwam een reactie hoe te handelen. Medewerkster Jolanda handelde ook het vervolgtraject zeer klantvriendelijk af. Zij verplaatste zich geheel in de situatie van mij, de klant. Dit maak je niet vaak meer mee. Alle lof daarvoor! Vincent

Fantastische service!

Ik had twee jaar geleden via Wehkamp een vloerlamp gekocht. Op een gegeven moment begon de bovenste lamp te knipperen, dus gebruikte ik alleen nog het leeslampje. Een knipperende lamp is niet alleen hinderlijk, maar kan bij hersenletselpatiënten als ik ook een epileptische aanval uitlokken, dus liet ik de bovenste lamp maar uit. Uiteindelijk vond ik de handleiding met een e-mailadres erop en heb ik om advies gevraagd. Besselink heeft mij een nieuw ledbuisje toegestuurd en hij brandt nu weer gewoon!

Betrouwbaar

Bestelling van 14 planfondlampen + 2 andere lampen. Bestelling werd snel geleverd. Uiteindelijk paste slechts 1 lamp in het interieur dus de rest retour gestuurd. Aan het retourneren zijn wel kosten verbonden. Retourafhandeling verloopt verder prima, versturen naar keuze inclusief verzekering met verzendlabel. De terugbetaling van de geretourneerde goederen na ca. 1 week. Kortom, snel leveren + eenvoudig retour sturen + redelijke terugbetalings termijn = 5 sterren.
16 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Betrouwbaar bedrijf met goede klantenservice

Prima ervaring gehad bij Besselink Licht. Goede prijs en een goed bereikbare klantenservice zowel via telefoon als mail. De producten waren goed verpakt en snel geleverd. Het contact met Besselink was nodig omdat een van de producten een afwijking gehad (fabrieksfout of tijdens transport ontstaan). Via mail gemeld en snel daarop al een reactie met meteen het aanbod om het product terug te sturen en te laten vervangen door een nieuw product.
11 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering en goede prijzen.

De site was erg overzichtelijk, goed aanbod en mooie korting. Na het plaatsen van de bestelling duidelijke communicatie over levertijd. De volgende dag was de lamp al binnen. Voor de fabrikant van de lamp zou de tip zijn: maak het plafond plaatje passend voor de gangbare plafonds. Verder heel erg tevreden met mijn aankoop!
7 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Marchandise conforme à ma commande, livraison en Belgique rapidement… Je recommande vivement ! Seul point stressant est DHL, qui ne met pas dans un point de relais de livraison, on doit absolument être chez soi. Ce qui est ennuyeux car on doit prendre congé pour la livraison… Mais Besselink Licht, tout est nickel !
31 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goede kwaliteit en prettige verkopers

Snel en vakkundig het probleem opgelost met de lampenkappen die ingedeukt door de bezorgdienst bij mij zijn bezorgd door nieuwe te sturen die wel goed waren. Goede service en kwaliteit lampen voor een schappelijke prijs.
15 aug 2023

Extra levering

Na levering bleek er maar een lamp bij te zitten ipv twee. Contact opgenomen met klantenservice en binnen twee dagen werd de ontbrekende lamp alsnog geleverd inclusief een extra. Dat noem ik nog eens service, chapeau!
30 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super service! Was in no time bij mij thuis. Dank jullie weer, ik ben blij met mijn bureau lamp. Ik heb drie keer een bestelling gedaan bij jullie en altijd hetzelfde top service!