arttor.nl [arttor.nl]

23 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 apr 2023
arttor.nl [arttor.nl] voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Super mooi! En heel goed verpakt dus veilig aangekomen. Hier maakte ik me wel wat zorgen over Het enige wat fijn zou zijn is als je gewoon met ideal kan betalen ipv paypal

Het is een mooi schilderij Alleen hebben we het schilderij geplaatst en nu hangt het niet goed tegen de muur aan 1 kant staat hij 1 cm open het hout aan de achterkant staat enigszins rond Hier ben ik niet blij mee

Beoordelingen voor arttor.nl [arttor.nl]

Snelle levering met goede instructies wanneer het wordt geleverd 👍🏼
De klok is goed aangekomen, was goed verpakt. Werkt zoals het hoort. De info over de levering was prima.
glasschilderij kwam gebroken aan maar na mailtje en fotos wordt er net een nieuwe opgestuurd! q

Marmer glasschilderij

Heel blij met mijn nieuwe glasschilderij, goede kwaliteit en prijs! Snelle levering
We zijn zeer tevreden over de decoratie en de service
very good
14 jan 2024
Goed geïnformeerd vanaf de bestelling tot aan de bezorging.
7 jan 2024
8 mei 2023
De snelle reactie op vragen en mooi produkt levering prima! Betaling doorgelinkt naar de rabobank app ging niet bij mij dus handmatig ingevuld en betaald.
21 jun 2023
Super tevreden over het geleverde schilderij op glas, jammer dat transport langer duurde dan aangekondigd. Daar had men wat duidelijker over mogen zijn
17 jun 2023
Heel blij met canvas schilderij. Past precies in m’n interieur. Goed prijs kwaliteitverhouding.
17 okt 2023
2e bestelling ook weer helemaal oke.
13 aug 2023

Top shop!

Schilderijen zijn goed aangekomen!
7 nov 2023
goeie service en lekker snel
20 mei 2023
Snelle bezorging