Mr-Stiff.com

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden288 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

10 mrt 2024
Wordt beoordeeld
betaald maar nog niet ontvangen, bijna 1 week geleden geen melding niets
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht en wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet is aangekomen. Neem aub contact op met onze klantenservice zodat wij dit zsm kunnen oplossen. Mvg, Mr. Stiff
Herinner je je bestelling bij Mr-Stiff.com nog?   Goededag, Op 30.01.2024 is je bestelling met de gratis Kopersbescherming Basic verzekerd.   Deze kopersbescherming is nog 7 dagen geldig. Mochten we in deze tijd geen feedback van je krijgen, gaan we ervan uit dat alles goed is gegaan met je bestelling. De kopersbescherming vervalt dan automatisch.   Is je bestelling niet geleverd of heb je geen terugbetaling van de webshop ontvangen nadat je jouw bestelling hebt herroepen? Laat het ons hier weten; wij lossen het graag voor je op.     Je bestelling Webwinkel: Mr-Stiff.com Datum bestelling: 30.01.2024 Bestelwaarde: 74,95 €   Jouw Kopersbescherming Basic Kopersbeschermingsnummer.: TS2C-1538079715 Beschermd tot: 01.03.2024 Beschermd bedrag: 74,95 €
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Ik zie dat u 3 sterren heeft gegeven. Wij zijn zeer benieuwd op welke vlakken wij nog kunnnen verbeteren in uw opzicht. Wij horen graag van u. info@mr-stiff.com Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
3 mrt 2024

Libido booster

Mijn 1e ervaring die ik heb opgedaan was met de kennismakingspakket. Vol verwachting klopt ons hart… Met de capsules had ik niet direct het gevoel dat het werkte maar met de booster(helaas maar 1 malig) had meer het gevoel dat dit werkte. Ik heb een 2e bestelling geplaatst met alleen de booster. Met mijn vriendin is het een feest die alle feesten overtrof!
Antwoord van Mr-Stiff.com
Wat geweldig om te horen dat je positieve ervaringen hebt gehad met het kennismakingspakket van het product! Het is goed om te horen dat de booster een verschil maakte. Het is fantastisch dat je ervaring met je vriendin een feest was dat alle verwachtingen overtrof! Als je nog meer vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Bedankt voor het delen van je ervaring en we wensen je nog veel meer plezierige momenten toe! 🎉🌟 Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
17 feb 2024

Het enige werkende middel voor mij.

Het enige waarvan ik na 3 jaar terug een erectie kreeg, na andere geneesmiddelen op doktersvoorschrift te hebben geprobeerd na een chemobehandeling.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Het doet ons ontzettend veel plezier om te horen dat ons product je heeft kunnen helpen, vooral na de uitdagingen die je hebt doorgemaakt na je chemobehandeling. We zijn vereerd dat we hebben kunnen bijdragen aan het herstel van je welzijn en dat je na drie jaar weer positieve resultaten hebt ervaren. Als je nog verdere ondersteuning nodig hebt of vragen hebt over ons product, staan we altijd voor je klaar. Jouw tevredenheid en welzijn staan bij ons voorop. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
10 feb 2024
goed resultaat met de vloeistof. Helemaal geen resultaat bij de pillen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor het delen van je ervaring! We zijn verheugd te horen dat onze vloeibare formule goede resultaten heeft opgeleverd. We streven ernaar om producten te leveren die effectief zijn en voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Als je nog meer vragen hebt of ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Goed product en goede communicatie met hun klantenservice voor vragen of opmerkingen. Snelle levering, meestal de volgende werkdag.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met zowel ons product als onze klantenservice! We streven er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren en tegelijkertijd een uitstekende klantenservice te bieden. Het doet ons goed om te weten dat onze communicatie met jouw vragen of opmerkingen naar tevredenheid verloopt en dat je de snelle levering waardeert. Bedankt voor je positieve feedback, dit motiveert ons om continu te blijven streven naar de best mogelijke ervaring voor onze klanten. Mocht je in de toekomst nog verdere vragen hebben of ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Zoals steeds zeer snelle levering, volgende werkdag. Pillen doen bij mij wat er gezegd word. Nice dus.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dank je wel voor je positieve feedback! We streven er altijd naar om een snelle levering te bieden, en het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service. Het is ook fantastisch om te weten dat de pillen doen wat ze beloven en aan je verwachtingen voldoen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
FB
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor het toekennen van 5 sterren! We zijn verheugd dat je zo tevreden bent met onze producten en diensten. Als je nog verdere vragen hebt of assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om te helpen. We hopen dat je blijft genieten van de voordelen van het product! 🌟🌟🌟🌟🌟 Mvg, Mr. Stiff
Makkelijk te bestellen en betalen. snel geleverd. in juiste verpakking.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het bestel- en betaalproces, evenals de snelle levering en de juiste verpakking! We streven ernaar om het bestelproces zo gemakkelijk mogelijk te maken en een snelle en zorgvuldige levering te garanderen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, jouw feedback motiveert ons om continu onze service te verbeteren. Mocht je in de toekomst nog meer van onze producten nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Goed produkt, doet wat het moet doen en dit voor lange tijd. Top
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je lovende woorden! We zijn verheugd om te horen dat ons product aan je verwachtingen voldoet en dat het doet wat het moet doen, en dit nog voor een lange tijd ook. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we blijven ons inzetten om hoogwaardige producten te leveren. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
10 feb 2024
Het product doet wat het doen moet en dat geeft mij vertrouwen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! We zijn verheugd te horen dat ons product doet wat het moet doen en je vertrouwen geeft. Het is ons doel om hoogwaardige producten te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Als je nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
ik ben er heel tevreden over. Het werkt snel en houd lang aan
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent! We zijn blij dat ons product aan je verwachtingen voldoet en dat het snel werkt en lang aanhoudt. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waar we je bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We stellen je steun enorm op prijs. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Het gaat goed met met het product van Dr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dat is fantastisch om te horen! Ik ben blij dat het product van Dr. Stiff ;) goed voor je werkt. Als je nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om het te vragen. Blijf genieten van de voordelen van het product en veel succes verder! Met vriendelijke groet, Dr. Stiff Aka Mr. Stiff

Heel goed product doet wat moet doen ook de volgende morgen is er nog actie vlotte levering

Heel goed product doet wat moer doen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Wat fijn om te horen dat ons product goed aan je verwachtingen voldoet en doet wat het moet doen! We zijn blij dat je ook tevreden bent over de vlotte levering. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen helpen of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Super snelle levering en discreet.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle en discrete leveringsservice. Het is belangrijk voor ons om een ​​betrouwbare en efficiënte service te bieden die voldoet aan de behoeften van onze klanten. Als je in de toekomst nog meer van onze producten nodig hebt of als er vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Niks aan het is gelukt en goed
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dat is geweldig om te horen! Het doet ons plezier dat alles goed is verlopen en dat je tevreden bent met het product. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Geniet van je dag en veel plezier met het product! Mvg, Mr. Stiff
Snelle en duidelijke service
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je positieve feedback over onze snelle en duidelijke service! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! 🚀🌟 Mvg, Mr. Stiff
3 mrt 2024
Geen last van bij werkingen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dat is geweldig om te horen! Het is altijd belangrijk om te weten dat een product effectief is en geen bijwerkingen veroorzaakt. Als je geen last hebt van bijwerkingen, is dat een positief teken dat het product goed bij je past. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 🌟 Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Werk zoals voorgesteld
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor het delen van je ervaring! We zijn verheugd om te horen dat ons product naar wens werkt en voldoet aan je verwachtingen. Het is ons doel om producten te leveren die doen wat ze beloven, en we zijn blij dat we dat hebben kunnen waarmaken. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
top product !!!
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je enthousiaste feedback! We zijn verheugd dat ons product aan je verwachtingen voldoet en dat je tevreden bent met de resultaten. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning en we streven er altijd naar om producten van topkwaliteit te leveren. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff