Mr-Stiff.com

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden288 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring met ons product en het geven van 5 sterren! We zijn enorm blij om te horen dat het zo goed voor je werkt. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, dus als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om te assisteren en streven ernaar om je de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn verheugd dat ons product zo goed voor je werkt. Als je nog meer feedback hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
22 apr 2024
23 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback en beoordeling van 4 sterren! Jouw mening is belangrijk voor ons. Als er iets is wat we kunnen doen om jouw ervaring met ons product of service te verbeteren, laat het ons dan alsjeblieft weten. We streven ernaar om continu te verbeteren en jou de best mogelijke ervaring te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog verdere vragen hebt. We zijn er om te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
22 apr 2024
23 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling van 4 sterren! Als er iets is waar je niet helemaal tevreden over bent of als je suggesties hebt om onze service te verbeteren, horen we dat graag. We streven ernaar om continu onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Als je verdere vragen hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
21 apr 2024
23 apr 2024
Beste, Bedankt voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We waarderen het echt dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
20 apr 2024
23 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling van 4 sterren! We streven er altijd naar om de best mogelijke ervaring te bieden, dus als er iets is waarover je niet helemaal tevreden bent of als je suggesties hebt, laat het ons dan gerust weten. We willen ervoor zorgen dat je volledig tevreden bent. Als je nog verdere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
18 apr 2024
23 apr 2024
Beste, Bedankt voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn verheugd dat je tevreden bent met onze service en producten. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
18 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn vereerd en blij dat ons product aan je verwachtingen voldoet. Als je nog meer vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We zijn hier om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
LV
L. v.
Wouw

Goed zaken doen.

Overzichtelijke website, duidelijke communicatie en snel bezorgd. We verheugen ons er op om de inhoud van ons pakketje te gaan testen.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat je onze overzichtelijke website, duidelijke communicatie en snelle bezorging waardeert. We hopen dat de inhoud van je pakketje aan je verwachtingen zal voldoen en dat je tevreden zult zijn met onze producten. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Top doet wat het moet doen ook volgende dag in de bus
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat ons product doet wat het moet doen en dat je tevreden bent met de snelle levering. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Pillen werken goed! 👍 korting werkte niet direct maar is toch nog goed gekomen.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Het is geweldig om te horen dat de pillen goed werken! 👍 Het spijt me te horen dat de korting aanvankelijk niet werkte, maar ik ben blij dat het uiteindelijk is opgelost. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen. Bedankt voor uw feedback en geniet van de voordelen van de pillen! 🌟 Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Snelle service, en producten die ook echt een verschil maken
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je positieve feedback over onze snelle service en effectieve producten! We zijn blij om te horen dat onze service snel en efficiënt was en dat onze producten echt een verschil hebben gemaakt voor jou. Als je nog meer vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Alles perfect geregeld en afgeleverd op het juiste adres
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Geweldig om te horen dat alles perfect is gegaan! We streven altijd naar een vlekkeloze ervaring voor onze klanten. Bedankt voor je positieve feedback. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
23 mrt 2024

Prima service goede producten in een…TOP

Prima service goede producten in een woord TOP
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze service en onze producten. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang en we streven er altijd naar om onze klanten een geweldige ervaring te bieden. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
ietjes minder duur ben pensionada
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat het als duur gezien kan worden. Neemt u de volgende keer eens contact op voordat u gaat bestellen, wellicht kunnen we dan wat regelen ;) . Mvg, Mr. Stiff
31 mrt 2024
Werkt en de snelle levering
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat ons product voor jou werkt en dat je tevreden bent met de snelle levering. Als je nog meer vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Zeer snel geleverd.
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering van ons product. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dank je wel voor je beoordeling van 4 sterren! We zijn blij dat je over het algemeen tevreden bent met onze service en producten. Als er iets is waarover je nog feedback hebt of als er manieren zijn waarop we kunnen verbeteren om je ervaring in de toekomst naar een 5-sterrenniveau te tillen, laat het ons dan alsjeblieft weten. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
19 mrt 2024
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn enorm verheugd dat je zo tevreden bent met onze service en dat je uitkijkt naar het testen van de producten uit je pakketje. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
10 mrt 2024
Wordt beoordeeld
betaald maar nog niet ontvangen, bijna 1 week geleden geen melding niets
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht en wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet is aangekomen. Neem aub contact op met onze klantenservice zodat wij dit zsm kunnen oplossen. Mvg, Mr. Stiff