Mr-Stiff.com

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden299 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

25 jul 2023
snelle verzending, correcte afhandeling
2 okt 2023
We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle verzending en de correcte afhandeling van je bestelling. Bedankt voor je waardering! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff.
DH
David H.
Santpoort Zuid
de vloeibare variant werkt geweldig.
12 okt 2023
Beste, Het is geweldig om te horen dat de vloeibare variant van ons product geweldig voor je werkt. We waarderen je positieve feedback. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
26 aug 2023
Korekte afhandeling vlugge levering
12 okt 2023
Beste, We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de correcte afhandeling en de snelle levering van je bestelling. Klanttevredenheid is voor ons van groot belang. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
MR
Marc R.
Zoersel
25 nov 2023
alles is perfect ga zo door groeten
25 nov 2023
Beste, Dank je wel voor je positieve feedback! We waarderen het enorm dat je tevreden bent met ons product. We zullen zeker doorgaan met ons best te doen om aan je verwachtingen te blijven voldoen. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je veel plezier met je aankoop! Hartelijke groeten, Mr. Stiff
Geel levering op gestelde afspraak
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Wij waren even benieuwd waarom wij niet op de afgesproken levertijd hebben geleverd? u heeft op 1 december besteld en op de track and trace code staat dat er op 2 december is geleverd. Klopt dit? Zoniet, dan horen wij dat graag. Als u nog andere vragen of opmerkingen heeft dan horen wij dat ook graag. Mvg, Mr. Stiff
25 nov 2023
Snelle service en goed product
25 nov 2023
Beste, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle service als het product. Ons team streeft ernaar om een uitstekende ervaring te bieden, en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Als je in de toekomst verdere vragen hebt of assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
14 jul 2023
makkelijke site om te bestellen
Antwoord van Mr-Stiff.com
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je onze website gemakkelijk vindt om te bestellen. We hebben ons best gedaan om het bestelproces zo soepel mogelijk te maken, zodat je snel en eenvoudig kunt krijgen wat je nodig hebt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij je bestelling, staan we altijd klaar om je te assisteren. Bedankt dat je bij ons hebt besteld en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Mvg, Mr. Stiff
HD
4 aug 2023
prima produkt, snel geleverd!
2 okt 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons product en de snelle levering. Als je nog meer vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
GB
Geert B.
Dendermonde
6 sep 2023
Snel en discreet geleverd...
12 okt 2023
Bedankt voor het benadrukken van de snelle en discrete levering van onze producten. Klanttevredenheid staat bij ons voorop, en we waarderen je positieve feedback. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
4 sep 2023
Mn erectie mag harder zijn
12 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van je feedback. Het is begrijpelijk dat je bepaalde verwachtingen hebt over de sterkte van je erectie. Het is belangrijk om te onthouden dat de effecten van dergelijke producten kunnen variëren van persoon tot persoon. Als je in de toekomst andere vragen hebt of meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor je klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
31 aug 2023

Snelle en discrete levring

Snelle en discrete levering
12 okt 2023
Bedankt voor het benadrukken van onze snelle en discrete levering. Klanttevredenheid staat bij ons voorop, en we waarderen je positieve feedback. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Correcte info & levering.
23 dec 2023
Beste, Bedankt voor je positieve woorden! We zijn blij om te horen dat zowel de verstrekte informatie als de levering aan je verwachtingen voldoen. Als je in de toekomst meer producten nodig hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Snel en discreet geleverd
12 okt 2023
Bedankt voor het benadrukken van onze snelle en discrete levering. We streven ernaar om bestellingen efficiënt en op tijd af te handelen, met aandacht voor privacy. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Dit product werkt echt
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Dank je wel voor je korte, krachtige feedback! We zijn verheugd om te horen dat ons product echt voor je werkt. Klanttevredenheid is onze hoogste prioriteit, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen voldoen. Als je nog meer wilt delen over je ervaring of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We zijn hier om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
29 sep 2023
De zeer snelle levering
12 okt 2023
Bedankt voor het benadrukken van onze zeer snelle levering. We streven ernaar om bestellingen efficiënt en op tijd af te handelen. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Het werkt super snel
12 okt 2023
Beste, Het is geweldig om te horen dat ons product super snel voor je werkt. We waarderen je positieve feedback. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Werkt gewoon super
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor uw positieve review! Hier zijn wij zeer tevreden mee. Als u nog vragen of opmerkingen heeft dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
17 nov 2023
Vandaag ontvangen,
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste klant, Geweldig nieuws dat je jouw bestelling vandaag hebt ontvangen! We hopen dat het product aan je verwachtingen voldoet. Als je nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
9 aug 2023
Heel snelle service
2 okt 2023
We zijn verheugd om te horen dat je onze service als heel snel ervaart! Klanttevredenheid is onze prioriteit. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff.
8 jul 2023
Correct en op tijd.