Mr-Stiff.com

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden299 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

5 okt 2023
Ze helpen je goed
12 okt 2023
Bedankt voor het positieve commentaar. We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen. Als je in de toekomst meer hulp nodig hebt of andere vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
8 sep 2023
Snelle levering.
Bedankt voor uw goede review. Mvg, Mr. Stiff
28 mei 2023
Perfecte levering
1 jun 2023
Goedemorgen, Super! Bedankt voor uw review :). Mvg, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Fantastisch om te horen dat je de snelle levering hebt opgemerkt! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we je van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
29 aug 2023
12 okt 2023
Bedankt voor de opmerking over de snelle levering. We streven ernaar om bestellingen efficiënt en op tijd af te handelen. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
22 nov 2023
25 nov 2023
Beste, Dank je wel voor het delen van je ervaring met onze service. We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de snelle levering! Klanttevredenheid is voor ons van groot belang, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
27 aug 2023
Snel efficiënt
12 okt 2023
Bedankt voor je beknopte feedback! We streven ernaar om bestellingen snel en efficiënt af te handelen. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
JE
JP E.
Sint-Truiden
15 jul 2023
snelle levering
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Altijd leuk om goede berichten te krijgen van onze klanten! Mr. Stiff is blij! :)
31 aug 2023
Snelle service
12 okt 2023
Bedankt voor het benadrukken van onze snelle service. We streven ernaar om bestellingen efficiënt en op tijd af te handelen. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
DK
Dick K.
Wassenaar
19 jul 2023
snelle service
2 okt 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We streven ernaar om onze service altijd snel en efficiënt te houden. We waarderen je steun. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
7 jul 2023

Sorry maar het doet helemaal niets

Top Service 👍
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. ook met de wat mindere feedback kunnen wij veel. Wij hebben al contact gehad via de mail en volgens Mr. Stiff keurig afgerond. Hopelijk kunnen wij u ooit nog een terug verwelkomen bij ons in de winkel. Fijne dag! :) Mvg, Mr. Stiff
14 jul 2023
Werkt super
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je korte, maar krachtige review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. Geweldig om te horen dat het super werkt voor jou! We doen ons uiterste best om hoogwaardige producten te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Als je in de toekomst nog vragen hebt of meer van ons product wilt ervaren, staan we klaar om je te helpen. Bedankt voor je vertrouwen en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
19 aug 2023
Duidelijk
12 okt 2023
Beste, Bedankt voor je beknopte reactie. Als je in de toekomst meer vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Het doet ons enorm veel plezier om te vernemen dat je ons product met de hoogste score van 5 sterren beoordeelt! Het is fantastisch om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en dat je tevreden bent met de resultaten. Als er ooit nog iets is waarbij we je kunnen helpen of als je meer van onze producten wilt ontdekken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dank je wel voor je gewaardeerde feedback! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dankjewel voor de 5-sterrenreview! Als je in de toekomst iets nodig hebt, staan we voor je klaar! Mvg, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor de 4 sterren! We waarderen je eerlijke feedback. Als er iets is waarvan je denkt dat we het nog beter kunnen doen, laat het ons gerust weten. We staan altijd open voor suggesties. Dank je wel dat je voor ons product hebt gekozen. Als je vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. We hopen dat we je in de toekomst nog blijer kunnen maken! Mvg, Mr. Stiff
23 dec 2023
Beste, Dank je voor je 4-sterrenbeoordeling! We waarderen je feedback en zijn blij te horen dat je over het algemeen tevreden bent. Als er specifieke aspecten zijn waarvan je denkt dat we kunnen verbeteren, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om continu onze dienstverlening te optimaliseren. Als je verdere vragen hebt of als we iets kunnen doen om je ervaring te verbeteren, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
24 okt 2023
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste klant, Wat geweldig om te horen dat je ons een 5-sterrenbeoordeling hebt gegeven! We zijn enorm blij dat je tevreden bent met onze service. Als er iets is waar we je in de toekomst mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
NB
Nico B.
Tienen
5 okt 2023
12 okt 2023
Bedankt voor de 4-sterrenbeoordeling! Als je in de toekomst meer vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
8 sep 2023
12 okt 2023
Bedankt voor de 5-sterrenbeoordeling! Als je in de toekomst meer vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff