Mr-Stiff.com

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden299 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Mr-Stiff.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Eerste aankoop was 1 flesje, eens om te testen.... zooo tevreden van dat de 2de bestelling het voordeelpakket was. Wat ga ik hiermee nog vele van die extra leuke momenten beleven!

Het beste is het in te nemen met weinig in de maag. Ik ben 61 en het werkt heel goed. Alleen ben ik een beetje bezorgd over de bijwerkingen. Op het moment dat het werkt wordt ook mijn zicht lichtgevoelig en alles is heel licht en scherp.

Beoordelingen voor Mr-Stiff.com

6 sep 2023
Snelheid
12 okt 2023
Dank je wel voor het benadrukken van de snelheid van onze service. We streven ernaar om bestellingen snel en efficiënt af te handelen. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Het werkt
2 okt 2023
We zijn blij om te horen dat ons product voor jou werkt! Als je verdere vragen hebt of meer informatie nodig hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff.
14 jul 2023
Accuraat
Antwoord van Mr-Stiff.com
Goedmorgen, Bedankt voor je feedback! We streven er altijd naar om 'accuraat' te zijn, vooral als het gaat om het stimuleren van je libido. Geweldig om te horen dat onze libido booster zijn werk doet en je tevreden bent met de resultaten. Als je ooit wat extra 'pit' nodig hebt, aarzel dan niet om ons opnieuw te benaderen. We zullen ervoor zorgen dat je 'prestaties' op peil blijven. 😉 Mvg, Mr. Stiff
8 aug 2023
Perfect
2 okt 2023
Het is geweldig om te horen dat je ons product als perfect beschouwt! Als je in de toekomst meer hulp of informatie nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
5 sep 2023
Nvt
12 okt 2023
Bedankt voor de 5-sterrenbeoordeling! Als je in de toekomst meer vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
27 jul 2023
Top
2 okt 2023
Dank je wel! We streven ernaar om altijd een topervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff.
27 jul 2023
👍👍
2 okt 2023
Dank je wel voor de duimen omhoog! We waarderen je steun. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff.
18 apr 2024
23 apr 2024
Beste, Bedankt voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn verheugd dat je tevreden bent met onze service en producten. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dank je wel voor je beoordeling en de 4 sterren! We waarderen je feedback en streven er voortdurend naar om onze producten te verbeteren. Als je specifieke suggesties hebt om je ervaring nog beter te maken, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Wat fantastisch om te horen dat je ons product met 5 sterren beoordeelt! We zijn oprecht blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en dat je tevreden bent met de resultaten. Als er in de toekomst iets is waarbij we je kunnen assisteren of als je meer van onze producten wilt ontdekken, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
30 dec 2023
Beste, Fantastisch om te horen dat je ons een 4-sterrenreview hebt gegeven! We waarderen je steun enorm. Als er iets is waar we je in de toekomst mee kunnen helpen, aarzel dan niet om het ons te laten weten. Bedankt voor het kiezen van onze service/product! 🌟 Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
23 dec 2023
Beste, Hartelijk dank voor de gewaardeerde 5-sterrenbeoordeling! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze producten of service. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We streven er voortdurend naar om aan je verwachtingen te voldoen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
23 dec 2023
Beste, Wat fantastisch om te horen dat je ons opnieuw een 5-sterrenbeoordeling hebt gegeven! We zijn enorm blij dat je zo tevreden bent met onze service en producten. Als er ooit iets is waar we je mee kunnen helpen of als je verdere feedback hebt, laat het ons dan alsjeblieft weten. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
23 dec 2023
Beste, Bedankt voor je 4-sterrenbeoordeling! We waarderen je eerlijke feedback. Als er specifieke punten zijn waarvan je denkt dat we kunnen verbeteren, horen we dat graag. We streven ernaar om voortdurend onze producten en diensten te verbeteren. Als je verdere vragen hebt of als we ergens bij kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
23 dec 2023
Beste, Geweldig om te horen dat je ons product een 5-sterrenbeoordeling hebt gegeven! We zijn zo blij dat je tevreden bent. Als je nog specifieke feedback hebt over wat je vooral bevalt aan het product, zouden we dat graag horen. Bedankt voor je positieve bijdrage en we hopen dat je blijft genieten van je aankoop! Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Dat is geweldig om te horen! We zijn zo blij dat je onze service/product leuk vindt. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Als er iets is waar we je nog meer mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We waarderen je feedback enorm. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je beoordeling van 4 sterren! We waarderen je feedback en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. Als er iets is waarover je niet helemaal tevreden bent of als je suggesties hebt om onze service te verbeteren, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd open voor feedback en streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
26 nov 2023
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste, Bedankt voor je beoordeling van 3 sterren. We waarderen je eerlijke feedback en streven ernaar om onze producten en service voortdurend te verbeteren. Als er specifieke aspecten zijn waarover je niet helemaal tevreden bent of als je suggesties hebt om onze service te verbeteren, laat het ons dan alsjeblieft weten. We willen graag zorgen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
23 nov 2023
25 nov 2023
Beste, Bedankt voor de schitterende 5-sterrenbeoordeling! We zijn verheugd te horen dat je zo tevreden bent met ons product. Jouw positieve feedback motiveert ons om ons streven naar uitmuntendheid voort te zetten. Als er ooit iets is waarvoor je onze hulp nodig hebt, laat het ons dan weten. We waarderen je vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff
Antwoord van Mr-Stiff.com
Beste klant, Wat geweldig om te horen dat je ons een 5-sterrenbeoordeling hebt gegeven! We waarderen je positieve feedback enorm. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Mr. Stiff