asha.nl - Logo - Beoordelingen

Geen beoordelingen

Nog geen beoordelingen

Dit bedrijf heeft nog andere Trusted Shops-profielen.Laat alle profielen zien

Over asha.nl

Asha International is opgezet om zoveel mogelijk mensen te laten profiteren van bijzondere én kwaliteitsproducten. Asha International produceert en verhandelt een select gamma aan persoonlijke verzorgingsmiddelen, hygiënische artikelen en paramedische hulpmiddelen. Advies, kwaliteit, directe levering en service zijn al ruim 20 jaar bepalend in de relatie met onze afnemers. Enkele bekende producten van Asha International: Beppy Soft+Comfort Tampons, Beppy Comfort Gel, Beppy Condooms en Body in Balance Massageolie. Asha International is daarnaast distributeur van wereldmerken als DUREX (preferred supplier) en Reckitt Benckiser. Asha International handelt volgens de internationale normen voor kwaliteitsmanagementsystemen. Dat betekent dat ons bedrijf en onze producten aan uiterst strenge internationale eisen voldoen en u als klant er zeker van kan zijn een topproduct te kopen. Asha International voldoet aan de relevante ISO-, EDANA-normen en veganistische levensstijl. Alle condooms zijn CE-gecertificeerd.
Bezoek website

Contact