Troedoor- Logo - Beoordelingen

Troedoor

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2022
Troedoor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Troedoor

alweer een perfekte levering
Antwoord van Troedoor
Hartelijk dank voor je positieve feedback. Geweldig om te horen dat je opnieuw tevreden bent met onze levering! We streven ernaar om elke keer weer een perfecte service te bieden en het is fijn om te weten dat we hierin slagen. We zien uit naar je volgende bezoek! Met vriendelijke groet, Het Team van Troedoor
2 jun 2023

Bank!

Wij hebben echt de allermooiste en allerfijnste bank ooit bij Troedoor gekocht! Wat een top service, en heel gezellige monteurs!
2 jun 2023
Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe bank! En wat ziet hij er prachtig uit op de foto, bedankt voor het delen! Ons team heeft een brede glimlach op hun gezicht door je lieve complimenten. We doen ons best om een uitstekende service te leveren en het is altijd fijn om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. We zijn erg blij dat de bank zo goed in de smaak valt en we hopen dat je er vele comfortabele en gezellige momenten op zult beleven. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden! Met warme groeten, Team Troedoor
Gewoon prettig geholpen we waren bekende van Troedoor we hebben bijna alle meubelen van oud teak dan is het toch altijd weer heerlijk als je daar kunt slagen als je dan nog wat zoekt. Mooie winkel vriendelijk personeel gewoon super.hier ben je altijd welkom een de aflevering was weer super verzorgd👍🏻
Antwoord van Troedoor
Super om te horen dat jullie je weg naar ons blijven vinden voor die mooie oud teak stukken. We vinden het altijd top als trouwe klanten zoals jullie slagen bij ons. Bedankt voor de shout-out over onze winkel en het team! We staan klaar om jullie de volgende keer weer net zo goed te helpen. Tot snel! Groetjes, Het Troedoor Team
6 sep 2023
Geweldige winkel met fantastische mensen die ons ontzettend goed geholpen hebben. En dan hebben ze ook nog prachtige spullen. Door persoonlijke omstandigheden hadden we haast met een levering, ze hebben het zo geregeld dat we de volgende dag al onze aankoop in huis hadden ipv 12 weken levertijd!
7 sep 2023
Wauw, bedankt voor deze prachtige review! Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent. We doen altijd ons best om aan de wensen van onze klanten te voldoen, zeker in bijzondere situaties. Fijn dat we jullie snel konden helpen! Geniet van jullie aankoop en weet dat je altijd welkom bent bij ons. Warme groet, Troedoor.

Omruil bestelling

Door een foute inmeting door mij paste de bestelde tafel niet in de lift. Vraag om om te ruilen voor een iets kleinere maat was geen probleem. Fantastisch gereageerd door Troedoor!
9 aug 2023
Dat kan iedereen overkomen en is totaal geen probleem geweest. Bedankt voor het plaatsen van deze review en graag tot ziens bij Troedoor.
6 sep 2023
Prima service, erg gastvrij. Verkoper liet ons in het magazine alle verschillende tafelbladen en kasten zien. Hebben mooie stoelen, tafel en dressoir gekocht. Super mooi
7 sep 2023
Dankjewel voor de mooie woorden en de prachtige foto van jullie ovale teak eetkamertafel. Het was ons een genoegen om jullie te helpen de perfecte items voor jullie ruimte te vinden. We hopen dat je veel heerlijke maaltijden en momenten aan die tafel beleeft. Geniet ervan! Hartelijke groeten, Troedoor Heteren
4 jun 2023
Vriendelijke mensen nette prijs geweldige winkel een aanrader. Bestelling zetten ze netjes in huis neer nette monteurs ze houden rekening met je spullen.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw mooie woorden en de aanbeveling! We zijn ontzettend blij te horen dat u tevreden bent met onze service, zowel in de winkel als bij de bezorging. Onze monteurs doen altijd hun best om zorgvuldig om te gaan met de spullen van onze klanten. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Nogmaals bedankt!
1 nov 2023
Bijzonder professioneel geholpen. Inmiddels zowel onze eethoek als bankstel bij Troedoor aangeschaft. Erg tevreden over de kwaliteit.
1 nov 2023
Leuk om te lezen. Bedankt voor het plaatsen van deze waardering. Tot ziens bij Troedoor!
6 sep 2023
De verkoper heeft goed geluisterd naar mijn wensen en heeft deze laten maken. Je moet wel wat geduld hebben omdat het handwerk is.
7 sep 2023
Superleuk om te horen dat je blij bent met het maatwerk. Inderdaad, het handwerk kost wat tijd, maar dan heb je ook echt iets unieks en speciaals. Bedankt voor het geduld en het vertrouwen. We hopen dat je nog lang van je teakhouten tafel mag genieten! Warme groeten, Troedoor
Leuke tafel op maat besteld en afgenomen. Uiterst vriendelijk personeel Prachtige koffie ruimte
Antwoord van Troedoor
Hallo! Wat geweldig om te horen dat de op maat gemaakte tafel naar wens is en dat jullie onze service en koffieruimte kunnen waarderen. Wij vinden het altijd leuk om speciale verzoeken te vervullen en het is helemaal mooi als het resultaat in de smaak valt. Geniet van jullie nieuwe tafel en de volgende keer staat de koffie weer klaar! Warm regards, Het Team van Troedoor ☕😊
Super vriendelijk . En door dat jullie meedenken is nu mijn woonkamer helemaal zo als gewenst!!
4 jul 2023
Wat ziet het er mooi uit! Fijn dat je de moeite neemt om een review te plaatsen. Dank je wel en graag tot ziens!

Perfect geholpen

Goede hulp en begeleiding bij een aparte aankoop. Netjes geholpen en vlugge levering.
7 sep 2023
Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn. 😊 En wow, dat dressoir staat prachtig op de foto! Dankjewel voor het delen en voor de positieve woorden. We staan in de toekomst graag weer voor jullie klaar. Geniet van jullie aankoop! Groet Troedoor
GV
Geurt v.
Arnhem
8 aug 2023
Vriendelijk en hulp vaardig bij her uitzoeken. En correcte levering
9 aug 2023
Heel leuk om te horen. Graag gedaan en bedankt voor het plaatsen van deze review!

Perfecte club

Uitgebreide rondleiding, goede adviezen, perfecte levering
2 nov 2023
Goed om te horen! Bedankt.
Een heel fijn bedrijf met super vriendelijk personeel!!
Antwoord van Troedoor
Wat een compliment, dankjewel! We zijn super blij met zulke positieve feedback en vinden het geweldig om te horen dat ons team goed werk heeft geleverd. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen bij Troedoor! Vriendelijke groeten, Het Team van Troedoor
CH
Chris H.
Venray

Goede communicatie en deskundige levering

Goede communicatie, vriendelijke en deskundig levering.
24 okt 2023
Goed om te horen. Dank je wel, ook dat je de moeite hebt genomen voor het plaatsen van deze waardering!
1 nov 2023
fijne ervaring en service van het personeel.
Fijn om te horen! Bedankt en groet, team Troedoor
8 aug 2023
Persoonlijke aandacht. Niet opdringerig.
9 aug 2023
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Graag tot ziens bij Troedoor.