mepal.com/nlBeoordelingen

mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen
mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl - Slimme producten voor thuis en onderweg

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling én eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in Nederland gemaakt. Mepal. Voor altijd.
Mepal BV
Aalsvoort 101
7241 MB Lochem
Rob De Bruijn

Beoordelingen voor mepal.com/nl

4.74/5.00

1.195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over mepal.com/nl

beoordeling reeds gegeven. Julie vraa komt nu voor de tweede maal
Ik had 2 blanco bekers van Mepal gekocht voor thee. Tijdens de vakantie is gebleken dat deze bekers niet tegen 100°C kunnen, ondanks ik het aan de klantenservice gevraagd had. Maar na het probleem gemeld te hebben, heb ik een code met korting t.w.v. die 2 bekers gekregen en gratis verzendkosten. Dus heb ik een ander product van Mepal besteld. Goede service!
Kwalitatief product. Goed verpakt, korte levertijd en goed geïnformeerd over wanneer verstuurd etc
Duidelijke site, goede prijzen. Snelle levering
Fijne producten en snelle levering!
Prima en vlotte levering. Uitstekend produkt.
Had 20 artikelen besteld waarvan 10 geleverd. 3 x mail moeten sturen die blijkbaar niet aankwam. Dan gebeld en achteraf per whatsapp moeten contacteren op hun vraag. Nu hebben ze daarop wel snel gereageerd om gemeld dat ze de missende artikelen gaan opsturen. Wel zeer vriendelijke mensen. gewoon een spijtig misverstand, maar ik blijf wel superfan van hun producten!
Snelle levering en prima kwaliteit
Top
Alles goed geregeld prima
Mepal stelt de klant centraal in alles wat ze doen; snelle levering, functionele producten en een klantvriendelijke service, chapeau!!
Prima ontvangen.
Snelle service na constatering van een productie fout, meteen een heel nieuw item ontvangen zonder het foutieve te hoeven terug sturen
heel goed geregeld
Perfect
Bij bestelling van 2 kaasdozen kreeg ik er één met verschillende krassen op het deksel. Ik heb het niet teruggestuurd maar mijn conclusies uit getrokken.
Een uitstekend product. De bestelling wordt echter niet per e-mail bevestigd door Mepal. Erg vreemd Trusted Shops bevestigt de bestelling wel. Van de 2 producten die ik had besteld, is er maar 1 geleverd. Na contact met de service-afdeling is deze alsnog geleverd.