Solerpalaustore.nl- Logo - Beoordelingen

Solerpalaustore.nl

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 mei 2023
Solerpalaustore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Solerpalaustore.nl

Het juiste artikel voor een goede prijs en snel geleverd
17 apr 2024
16 apr 2024
13 apr 2024
24 feb 2024
Ik begrijp niet helemaal waarom een product 2 weken levertijd nodig heeft.
Antwoord van Solerpalaustore.nl
Beste heer Hoogstede, Bedankt voor uw feedback. Het product was bij ons en ook bij de leverancier niet op voorraad. Wanneer de voorraad beperkt is, kan het even duren voordat het product opnieuw wordt aangevuld en verzonden. We tonen altijd een verwachte levertijd voordat u uw bestelling plaatst. Gelukkig is uw bestelling binnen de verwachte levertijd verzonden. Met vriendelijke groet, Team Solerpalaustore.nl
JN
jaap n.
eindhoven
Doen wat ze hebben beloofd.
24 feb 2024
1 jan 2024
27 jan 2024
Product functioneert niet (doet het in zijn gehel niet). Daarna moet je de bezorgkosten voir de retournering zelf betalen.
Antwoord van Solerpalaustore.nl
Geachte heer Pothuizen, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een defect artikel heeft ontvangen. Als u een defect retour stuurt, dan krijgt u uiteraard de gemaakte verzendkosten van ons vergoed. Mochten wij u ergens bij kunnen helpen, vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Solerpalaustore.nl
De verpakking was echt wel niet goed. Je kon de doos van de ventilator gewoon openen. Ik hoop maar dat alles er nog in zit ...
Antwoord van Solerpalaustore.nl
Beste heer Braet, Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling niet goed verpakt is geweest. Onze excuses voor het ongemak. Dit gaan we uiteraard oppakken en bespreken met ons magazijn. Mocht het zo zijn dat uw bestelling defect is geraakt of incompleet is geleverd, wil ik u verzoeken om per mail contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Solerpalaustore.nl
4 sep 2023
Vlotte levering