vloerenhuys.nl- Logo - Beoordelingen

vloerenhuys.nl

4 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2024
vloerenhuys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor vloerenhuys.nl

Zeer tevreden!

Wij hebben een super goede ervaring met Vloerenhuys. Wat zijn dat vakmensen. Alles was goed geregeld en snel. Onze vloer lag er eerder dan gepland. Het contact was goed, we wisten waar we aan toe waren. Wij raden ze zeker aan!

Aanrader voor je visgraad pvc vloer!

Tijdens ons bezoek aan Vloerenhuys zijn we super fijn geholpen, verkoper nam alle tijd voor ons en heeft ons heel goed geholpen met uitzoeken van onze pvc visgraad vloer! De vloerenleggers hebben echt vakwerk geleverd. Het is super strak gelegd. Het is heel erg mooi geworden. Echt een aanrader om hier je vloer aan te schaffen en te laten leggen. VloerenHuys Heel erg bedankt voor het mooie resultaat! Fam G.

Top visgraatvloer, goede service

Eerst een staal besteld op de webshop om vervolgens een hele visgraatvloer van Belakos te hebben besteld. Prachtige vloer, snel geleverd. Ze houden zich aan de afspraak. Top!
Prettige service en mooie kwaliteit vloeren. Genoeg aanbod en goed geadviseerd in mijn keuze. Aanrader!