morsinkdierenhobby.nlBeoordelingen

: 35Goed

morsinkdierenhobby.nl - Alles op het gebied van huis, dier en tuin

Van harte welkom op deze online groene vakwinkel. Alles op gebied van hobby, dier en tuin! 24 uur per dag tegen scherpe prijzen.
Morsink Dier & Hobby
Dorpstraat 65
7587 AB De Lutte

Beoordelingen voor morsinkdierenhobby.nl

4.43/5.00

17 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren

Wat andere klanten zeggen over morsinkdierenhobby.nl

NVT

3 weken geleden
Foute product word geleverd. Na contact word gezegd dat de verkeerde afbeelding bij de (beknopte) omschrijving staat. Retourneren? Ja dat kan, wel zelf de verzendkosten betalen! Waardeloos!

Antwoord van morsinkdierenhobby.nl
3 weken geleden
Goedemiddag, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten op onze webshop. Jammer om te lezen dat u het gesprek met onze klantenservice als waardeloos heeft ervaren. Zoals telefonisch besproken is het geleverde product uitermate geschikt voor u, omdat het exact dezelfde inhoud bevat als de door u gekozen afbeelding. Retourneren is natuurlijk altijd mogelijk.
Vriendelijke verkopers! Bestelde artikellen altijd op voorraad en binnen een dag in huis. Ik raad het zeker aan !

Vlotte levering, nette prijs

Vlotte levering

Ik laat het hondenvoer altijd bezorgen, dat gaat heel snel en makkelijk. Heb ik advies nodig, altijd vriendelijk aan de telefoon en wordt er meegedacht.

webside slecht ik weet niet wat jullie alle maal verkopen

Antwoord van morsinkdierenhobby.nl
Wat jammer om te lezen dat u de website slecht vindt, ondanks dat wij u meerdere malen hebben geholpen bij de zoektocht naar het meest geschikte product. Bovenaan de website ziet u een zoekbalk, via daar kunt u ontdekken of wij een artikel online aanbieden. Mocht u iets zoeken dat niet op de website staat, dan kunnen wij wederom met alle plezier navraag doen bij de leverancier voor u.
Blijkbaar stond er op de site een foutje vermeld. Daarvan werd ik meteen in kennis gesteld en mijn bestelling kon naar mijn genoegen aangepast worden. Dus hulde

Prima winkel met goed assortiment. Snelle levering.

geen goede overzicht van vogel producte

Oké dik tevree

Goede en zeer snelle levering

Geen toelichting nodig.....Alles perfect....

Perfect zo als het moet

Niets aan de sterren toe te voegen