Hulpmiddelenspecialist.nl- Logo - Beoordelingen

Hulpmiddelenspecialist.nl

14 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 feb 2023
Hulpmiddelenspecialist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Nadat een product niet leverbaar was, heeft de hulpmiddelenspecialist geadviseerd en een goed alternatief geleverd. Bedankt voor de goede service!

Wij hadden voor de tweede keer bij jullie een plasschuitje besteld ,maar bij deze zat een hele scherpe rand aan de bovenkant waar ze heel veel last van had !wij hebben dit met speciaal nat schuurpapier er afgeschuurd zodat het weer netjes afgerond is!hopelijk kunnen jullie hier voortaan op letten dat dit niet meer voorkomt?

Beoordelingen voor Hulpmiddelenspecialist.nl

Het bestelde product nog niet ontvangen

Het bestelde product nog niet ontvangen, 22 april besteld en het zou met 1-2 dagen binnen moeten zijn. Na een mail van mijn kant, excuses gekregen. Product was niet op voorraad en wordt nu hopelijk van de week alsnog verzonden.
13 apr 2024

Slechte afwerking plasschuitje!

Goede service
15 jun 2023

Hulpmiddelenspecialist denkt met je mee!

27 jun 2023

Drempelhulp

Wij zijn heel blij met de drempelhulpen, zeer makkelijk met de rollator naar binnen of naar buiten.
1 jun 2023
Bij zonder handige en mooie stoeltafel en snel bezorgd en goed verpakt. Produkt is top
6 jul 2023
Altijd snelle levering en behulpzaam bij het zoeken naar oplossingen.
22 nov 2023
2 nov 2023
2 sep 2023
4 jul 2023
1 jul 2023
T duurde zolang voordat de beugels arriveerde