Reviews Overzicht
De reviews voor stassar.nl zijn constant positief. Klanten zijn erg positief over de snelle levering en afhandeling van bestellingen. De service wordt als uitstekend ervaren en medewerkers zijn vriendelijk, oplossingsgericht en klantvriendelijk. Het contact verloopt prettig, snel en persoonlijk, met duidelijke communicatie. Problemen met bestellingen worden doorgaans snel en adequaat opgelost. Daarnaast worden de scherpe en concurrerende prijzen gewaardeerd, waardoor klanten zich eerlijk behandeld voelen.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Reviews voor stassar.nl
Sorteren
Product voldoet niet aan de verwachting
Ben hele week van huis vanwege werk .
Omdat ik niet thuis was heeft dhl bestelling retour gebracht stassar .
Dit horen ze van stassar zo te doen .
Ze hadden hey pakketje ook op een afhaalpunt kunnen bezorgen zodat ik het daar had kunnen ophalen maar dat wil stassar niet .
Nu maar hopen dat ze het volledige betaalde bedrag terug storten .
Ik zal iedereen afraden iets bij stassar te bestellen
Bestelling wederom niet geleverd
Antwoord van stassar.nl
Geachte mevrouw K.
Erg vervelend voor u dat DHL de bestelling tot tweemaal niet heeft geleverd. Zoals afgesproken hebben we vandaag nog afgewacht aangezien de zending weer mee was met de bezorger. En gelukkig was driemaal scheepsrecht. We waren blij om te horen dat u de bestelling in ontvangst heeft mogen nemen. We wensen u heel veel plezier met uw bestelling.
goede service
ventilator besteld
Ik bestelde een ventilator. De bezorger kwam twee keer langs terwijl ik niet thuis was. Toen is de ventilator terug gestuurd ipv naar een ophaalpunt.
Bij opnieuw bestellen, zoals geadviseerd aan de telefoon door een medewerker, bleek het product ineens vele euro’s duurder.
Habe das Produkt immer noch nicht !
Antwoord van stassar.nl
Geachte mevrouw W,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij hebben uw bestelling direct verwerkt en verzonden. Helaas heeft uw bestelling vertraging opgelopen binnen het leverproces van DHL. Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend voor u. Gelukkig heeft u uw bestelling inmiddels in ontvangst kunnen nemen. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Team Stassar
Beperkte tijd voor afhalen.