fysiomaterialen.nl- Logo - Beoordelingen

fysiomaterialen.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 jun 2023
fysiomaterialen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 nov 2023
Goede prijzen, snelle levering en altijd top advies van Martijn, Marc en hun team. Kortom: een topbedrijf!

11 jul 2023
Emo's onduidelijk en te klein voormij man om te zien ( zijn zicht is goed)

Beoordelingen voor fysiomaterialen.nl

11 jul 2023
Emo's onduidelijk en te klein voormij man om te zien ( zijn zicht is goed)
BB
B.P. B.
Hoofddorp
Eerste Bestelling was zeer slecht verpakt in een soort plastic Waardoor alles was zeer beschadigd Transmission schade Verkoper aangesproken en hij stuurde een nieuwe bestelling We hopen dat hij de juiste verpakking gebruikt voortaan in degeljk doos ipv plastic goedkoop is duurkoop
Omdat het de eerste keer was dat ik dat product had besteld was ik in de veronderstelling dat het in een bus geleverd zou worden en niet in een zgn navul verpakking. Nu staat er een pak in de kast die onhandig is in gebruik. Op de website ben ik misleid. Jammer.
20 aug 2023

mijn geselecteerde…brase niet op voorraad.

stond niet bij dat mijn geselecteerde brase besteld moest worden. Ben er over ook niet gebeld of gemaild, dan had ik een andere genomen. verder correct afgehandeld. 5dgn later geleverd.
Ik heb de hele bestelling nog niet ontvangen. ik heb wel een mail gekregen dat er niet genoeg voorraad was en dat die weer op orde moest zijn en dat ze dan zouden leveren
19 okt 2023
snelle levering. de nalevering is niet duidelijk wanneer dit komt. Graag meer duidelijkheid hierin.
Dubbel verzendkosten betalen als je iets terug stuurt. Wordt zo een duur pakketje.
29 sep 2023
Ik heb mijn pakje nooit ontvangen
6 jan 2024
Ik heb geen factuur ontvangen
Antwoord van fysiomaterialen.nl
Beste Jacco, We hebben u zojuist een factuur toegestuurd. Onze excuses dat wij dit niet meteen gedaan hebben. Met vriendelijke groet, Team Fysiomaterialen.