bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

bunzlaucastle.nl

451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.593 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2020
bunzlaucastle.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Alles snel, volgens afspraak en zorgvuldig verpakt geleverd. En wat verkopen jullie toch leuke produkten!

16 aug 2023
Begreep niet dat ik € 9.90 moest bij betalen om een gewaarborgd transport te hebben! Heb ik nooit eerder meegemaakt!???En dat dan blijkt dat die €9.90 dan niet eenmalig is, maar nota bene per jasr! Koppelverkoop waar ik niet van houd!! Omdat het een kadootje was, wat op tijd moest arriveren heb ik de extra betaling gedaan, maar ik kon deze opdringerige manier van “ koppelverkoop “ niet erg wasrderen!!!Moet op zijn mindt beter toegelicht worden!!

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

4 nov 2023

verkeerd afleveradres

Ik had een adres opgegeven waar het pakket zou worden opgehaald, alleen DHL heeft zich niet aan het verzoek gehouden. Het pakket werd in Leiden Noord afgegeven, terwijl ik centrum had opgegeven. Dit is niet leuk voor diegene die het pakket zou ophalen. Zeker omdat op die dag een storm door Nederland trok
LM
26 jul 2023

super leuke setjes van bord, beker en schaaltje

Twee super leuke setjes van bord, melkbeker en schaaltje besteld. Het kwam super snel en héél goed verpakt. Ben er erg blij mee. De verpakking was zooooo goed en veel er omheen gedaan, het had nooit kunnen stuk gaan tijdens het transport. Geweldige service. Ga beslist vaker wat bij Bunzlau bestellen!
26 nov 2023

Goede ervaring

Snelle verzending, goed formaat doos om in te versturen (niet te groot) en het servies was goed ingepakt. 1 opmerking: op de website staan niet altijd duidelijke foto’s die het servies laten zien. Bijvoorbeeld twee keer dezelfde foto van de zijkant van een kom.

Prachtig servies

Er kwamen een paar kommetjes gebroken aan. Dit werd prima opgepakt door bunzlau en er werden nieuwe kommetjes opgestuurd zonder er problemen. Wij zijn dus echt tevreden hierover en vinden ons servies nog mooier dan dat het er op de foto uitziet. Helemaal blij!
Very good quality and good sales support as well. I’m very satisfied with the product. My wife will love this 😊. Just double check next time that everything in the order is inside the shipping box 😊
KP
Kitty P.
Breezand
1 nov 2023
Fantastische producten, niet goedkoop. Wel heel mooi. Jammer dat de laatste keer de verzending niet conform wens verliep. ( ik had gevraagd bij aflevering en er werd thuisbezorgd)?)
23 dec 2023
mijn ervaring was niet leuk 2 verkeerde mokken ik heb ze gehouden maar had van de boeren mokken al zes met zelfde print .ik heb ze gehouden wilde iets anders ik niet goed gegaan

Super tevreden!!

Blij verrast met de snelle levering van mijn bestelde vierkante bakjes! Ze zien er precies zo uit als op de site! Wat zijn ze mooi!! Ook heel zorgvuldig ingepakt!! Echt super!!
16 dec 2023

Keurig op het juiste afgesproken moment…beorgd

Keurig op het juiste afgesproken moment bezorgd En zo goed ingep@kt dat je de #cha@l zou kunnen laten vallen en er niets fout zou ga@n. Heb ik trouwens niet gedaan hoor
PB
Petra B.
Berlicum
19 mei 2023
Jullie hebben fantastische producten. Ik had een theepot besteld die niet goed schonk en direct kreeg ik een melding dat ik hem kon retourneren. Heel netjes
22 mei 2023
Bedankt voor je reactie! Fijn dat je nu een nieuwe theepot hebt en wensen je er veel plezier mee.
6 jul 2023
Mooi keukentextiel. Goede kwaliteit. Misschien in een doos verzenden want de zak waarin het verstuurd is was open gescheurd.
28 jun 2023

Vakantie aankoop

Zo blij dat ik straks op de camping ook uit een bunzlau beker kan drinken. Van mijn verjaardagsgeld kocht ik melamine bekers
24 dec 2023

Mooie designs

Snelle levering, goede kwaliteit, mooie designs. Wel wat aan de dure kant, Maar het is goed om Europese producten te kopen.
JN
Josephine N.
Maastricht
24 sep 2023

Mooi en fijn servies

Mooi servies, snelle en goede bezorging. Het retour pakket heb ik goed ingepakt. Hoop dat dit ook goed aankomt bij jullie.
24 aug 2023
Ben heel blij met BC. Het bestellen ging goed en wij zijn heel blij met onze nieuwe handdoeken, zeeppompjes en bekertjes.
CL
Caroline L.
Schiedam
13 jan 2024
De verpakking was zeer goed i.v.m. breekbaarheid. Ik vond de website niet duidelijk voor bestek, zoals de theelepeltjes.
Antwoord van bunzlaucastle.nl
Bedankt voor je reactie. We gaan kijken wat we duidelijker kunnen maken aan de shop!
21 jun 2023
Keurig verpakt, helaas werkt post nl niet zo snel maar daar kan bunzlau niks aan doen. Weer blij met prachtige borden 🤩
30 dec 2023

De website is duidelijk en werkt prima. De levering is heel snel en de artikelen waren zorgvuldig en heel goed verpakt
23 mei 2023
Dienblad en keuken textiel met zeephouder besteld als kado. Viel erg bij haar in de smaak. Het ziet er erg mooi uit.
1 jun 2023
Bedankt voor je reactie. Fijn dat het cadeau goed bevallen is.
27 jun 2023
Website duidelijk, veel variatie. Zending kwam snel, goed verpakt en de borden zijn als afgebeeld. Erg blij mee.