bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

bunzlaucastle.nl

445 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.572 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2020
bunzlaucastle.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Alles snel, volgens afspraak en zorgvuldig verpakt geleverd. En wat verkopen jullie toch leuke produkten!

16 aug 2023
Begreep niet dat ik € 9.90 moest bij betalen om een gewaarborgd transport te hebben! Heb ik nooit eerder meegemaakt!???En dat dan blijkt dat die €9.90 dan niet eenmalig is, maar nota bene per jasr! Koppelverkoop waar ik niet van houd!! Omdat het een kadootje was, wat op tijd moest arriveren heb ik de extra betaling gedaan, maar ik kon deze opdringerige manier van “ koppelverkoop “ niet erg wasrderen!!!Moet op zijn mindt beter toegelicht worden!!

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

BD
7 jan 2024
6 jan 2024
6 jan 2024

Kwaliteit voor een pannenonderzetter te dun

De pannenonderzetters zijn nog dunner dan gemiddelde pannenlap. Hier durf ik geen pan mee op tafel te zetten.
23 nov 2023

Bunzlau Castle, servies waar je blij van wordt!

MV
11 nov 2023
Snel en netjes, alleen je moet voor een hoog bedrag bestellen om geen verzendkosten te hoeven betalen
Snelle levering, goed verpakt, goede service. Voor één atrribuut kunnen meerdere zoektermen gemaakt worden. Want ik zocht op 'lepel' en zodoende miste ik de mogelijkheid om porseleinen lepels in verschillende maten te kunnen bestellen. Ik ontving 2x 'Espresso lepel', welke ik niet had bedoeld. Na telefonisch contact kwam ik er achter dat ik 'theelepel' als zoekterm had moeten gebruiken. Heel jammer, want ik moest dus een nabestelling doen en bezorgkosten betalen. De service is verder prima. En de keuze uit producten is groot. Ik heb op de website geen overzicht gevonden van alle beschikbare dessins. Maar wellicht heb ik weer een verkeerde zoekterm gebruikt....
16 nov 2023
Bedankt voor uw reactie. We gaan kijken we of we de zoektermen kunnen aanpassen zodat alle lepels zichtbaar zijn. Al onze decors zijn te vinden op deze pagina https://www.bunzlaucastle.nl/collecties.html We wensen u veel plezier met uw aankoop.
MS
Michelle S.
Maastricht

Fantastisch servies

Het mooie servies. Ik verzamel en gebruik met name de kopjes al al enkele jaren. De kopjes blijven mooi (ook al gaan ze altijd in de vaatwasser) Ik geef de voorkeur aan een mix en match van de vele verschillende designs en het gaat gewoon nooit vervelen. Ook de nieuwe designs zijn gaaf. De webshop is meer dan prima. Veel voorraad. Snelle levering en de artikelen worden heel goed verpakt. Alles kwam heel aan, ondanks dat het breekbare items zijn. Daarom koop ik de kopjes meestal gewoon in de winkel. Maar na deze levering ben ik om en ga ik zeker vaker bestellen en raad de webshop aan.
29 mei 2023
alles even mooi , correcte levering. alles prima. Enkel de levering van POST NL was beneden alle peil. Er werd niet eens aangebeld en het pakje werd gewoon buiten neergelegd. Gelukkig heb ik de auto zien aankomen en ben onmiddellijk naar beneden gegaan want er stond als ik aankwam al iemand met het pakket in zijn handen en "dacht dat het voor hem was" . Maar dat is uiteraard niet jullie fout. Toch even melden aan POST NL?
1 jun 2023
Bedankt voor je reactie. Vervelend dat het afleveren niet helemaal zoals gewenst ging. We zullen het melden. We wensen je veel plezier met je aankoop!
25 nov 2023
Heel mooie en zeer kwalitatieve, degelijke producten! De bezorging/levering gebeurt altijd met heel veel zorg. Alles zit heel breukveilig verpakt en wordt ook heel snel geleverd. Het is telkens weer een uniek moment om de doos te openen en je bestelde producten te aanschouwen. Als je info vraagt via mail krijg je onmiddellijk een heel deskundig en correct antwoord op je vraag. Bedankt! I love Bunzlau!
29 okt 2023

Helemaal goed

Keuze was goed te maken op de website, levering snel en het servies was goed ingepakt. Blij met de pastaborden die we ook voor soep, dessert of wie weet waarvoor nog meer gaan gebruiken. Je wordt vanzelf creatief met dit servies.
IV
Inez v.
Apeldoorn
7 nov 2023

Tip / verzoek

Heel fijn, de snelheid waarmee ik het bestelde in huis had! de website vind ik lastig, graag de mogelijkheid om via een link terug te keren naar het hoofdmenu of terug naar de site nadat ik één item daarvan heb bekeken
CT
CJ T.
Andijk
29 jul 2023
Altijd super veilig verpakt. De borden zijn geweldig om als cadeau te geven aan iemand die jullie borden spaart.
30 sep 2023

De keuze is zeer voldoende….

De keuze is zeer voldoende maar helaas staat niet álles op de site. En het zou vriendelijker in gebruik zijn als de categorieën beter benoemd zijn. Als je op zoek bent naar bijv. een serveerschaal moet je goed zoeken eer je het op de pagina tegenkomt. Verder is de snelheid en de manier van bezorging van grote klasse….👌🏼
4 nov 2023

verkeerd afleveradres

Ik had een adres opgegeven waar het pakket zou worden opgehaald, alleen DHL heeft zich niet aan het verzoek gehouden. Het pakket werd in Leiden Noord afgegeven, terwijl ik centrum had opgegeven. Dit is niet leuk voor diegene die het pakket zou ophalen. Zeker omdat op die dag een storm door Nederland trok
LM
26 jul 2023

super leuke setjes van bord, beker en schaaltje

Twee super leuke setjes van bord, melkbeker en schaaltje besteld. Het kwam super snel en héél goed verpakt. Ben er erg blij mee. De verpakking was zooooo goed en veel er omheen gedaan, het had nooit kunnen stuk gaan tijdens het transport. Geweldige service. Ga beslist vaker wat bij Bunzlau bestellen!
26 nov 2023

Goede ervaring

Snelle verzending, goed formaat doos om in te versturen (niet te groot) en het servies was goed ingepakt. 1 opmerking: op de website staan niet altijd duidelijke foto’s die het servies laten zien. Bijvoorbeeld twee keer dezelfde foto van de zijkant van een kom.

Prachtig servies

Er kwamen een paar kommetjes gebroken aan. Dit werd prima opgepakt door bunzlau en er werden nieuwe kommetjes opgestuurd zonder er problemen. Wij zijn dus echt tevreden hierover en vinden ons servies nog mooier dan dat het er op de foto uitziet. Helemaal blij!
14 mei 2023
Snelle levering. Goederen waren zeer goed verpakt. Door gebruikt van "bubbelplastic" waren mijn bestelde voorraadpotten zeer goed beschermd. Communicatie via mail was uitstekend. En via track & trace was pakket uitstekend te volgen. Bijzonder tevreden.
15 mei 2023
Bedankt voor je reactie, fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Geniet van je mooie voorraadpotten!