bunzlaucastle.nl- Logo - Beoordelingen

bunzlaucastle.nl

438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.551 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2020
bunzlaucastle.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Alles snel, volgens afspraak en zorgvuldig verpakt geleverd. En wat verkopen jullie toch leuke produkten!

16 aug 2023
Begreep niet dat ik € 9.90 moest bij betalen om een gewaarborgd transport te hebben! Heb ik nooit eerder meegemaakt!???En dat dan blijkt dat die €9.90 dan niet eenmalig is, maar nota bene per jasr! Koppelverkoop waar ik niet van houd!! Omdat het een kadootje was, wat op tijd moest arriveren heb ik de extra betaling gedaan, maar ik kon deze opdringerige manier van “ koppelverkoop “ niet erg wasrderen!!!Moet op zijn mindt beter toegelicht worden!!

Beoordelingen voor bunzlaucastle.nl

BD
7 jan 2024
6 jan 2024
6 jan 2024

Kwaliteit voor een pannenonderzetter te dun

De pannenonderzetters zijn nog dunner dan gemiddelde pannenlap. Hier durf ik geen pan mee op tafel te zetten.
23 nov 2023

Bunzlau Castle, servies waar je blij van wordt!

MV
11 nov 2023
Snel en netjes, alleen je moet voor een hoog bedrag bestellen om geen verzendkosten te hoeven betalen
Snelle levering, goed verpakt, goede service. Voor één atrribuut kunnen meerdere zoektermen gemaakt worden. Want ik zocht op 'lepel' en zodoende miste ik de mogelijkheid om porseleinen lepels in verschillende maten te kunnen bestellen. Ik ontving 2x 'Espresso lepel', welke ik niet had bedoeld. Na telefonisch contact kwam ik er achter dat ik 'theelepel' als zoekterm had moeten gebruiken. Heel jammer, want ik moest dus een nabestelling doen en bezorgkosten betalen. De service is verder prima. En de keuze uit producten is groot. Ik heb op de website geen overzicht gevonden van alle beschikbare dessins. Maar wellicht heb ik weer een verkeerde zoekterm gebruikt....
Antwoord van bunzlaucastle.nl
16 nov 2023
Bedankt voor uw reactie. We gaan kijken we of we de zoektermen kunnen aanpassen zodat alle lepels zichtbaar zijn. Al onze decors zijn te vinden op deze pagina https://www.bunzlaucastle.nl/collecties.html We wensen u veel plezier met uw aankoop.
MS
Michelle S.
Maastricht

Fantastisch servies

Het mooie servies. Ik verzamel en gebruik met name de kopjes al al enkele jaren. De kopjes blijven mooi (ook al gaan ze altijd in de vaatwasser) Ik geef de voorkeur aan een mix en match van de vele verschillende designs en het gaat gewoon nooit vervelen. Ook de nieuwe designs zijn gaaf. De webshop is meer dan prima. Veel voorraad. Snelle levering en de artikelen worden heel goed verpakt. Alles kwam heel aan, ondanks dat het breekbare items zijn. Daarom koop ik de kopjes meestal gewoon in de winkel. Maar na deze levering ben ik om en ga ik zeker vaker bestellen en raad de webshop aan.