zusenzomer.nl

147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.561 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
zusenzomer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jul 2023
Nadat ik mijn prachtige badjas bij een sauna had vergeten en deze na 2 weken naar een liefdadigheidsinstelling is gegaan (ja ja zelfs mijn mooie badjas beweert men) Heb ik een nieuwe besteld. Ik kon wel janken dat eerste weg is, maar ben weer enorm blij dat ik weer een prachtige nieuwe heb.

11 aug 2023
Nadat bestelling is geplaatst krijg je vrij snel bericht dat de bestelling onderweg is, terwijl het dan meerdere dagen duurt voordat bestelling werkelijk bij de vervoerder is aangekomen en vervolgens afgeleverd kan worden. Bestelde producten zijn prima en super om.te gebruiken.

Beoordelingen voor zusenzomer.nl

26 dec 2023

Mooi concept

Geleverd zoals voorzien en mooie kwaliteit. Mooi concept.
11 dec 2023
Gelijk contact en product was net zo mooi als op de foto
5 dec 2023

Mooie kwaliteit

Mooie, kwalitatief goede spullen!
25 dec 2023
Ruime keuze en goede kwaliteit.
15 dec 2023
17 dec 2023
12 dec 2023
4 dec 2023
24 dec 2023
Alles ging goed met bestellen en leveren. Bij uitpakken bleek het een andere kleur dan besteld te zijn. Vanwege kerst niet teruggestuurd, want daar was geen tijd meer voor.
6 nov 2023

Snelle levering / goede kwaliteit

Snelle levering en de handdoeken van Zus en Zomer zijn van goede kwaliteit en erg fijn in gebruik.
1 dec 2023
16 jul 2023

Mooiste badjassen ooit

30 jun 2023

Mooi eerlijk product

Badjas besteld. Snel ontvangen. Mooi product, netjes afgewerkt. Komt precies overeen met de foto's op de site. Meest mooie is dat het een fair trade product is. Dat is niet de goedkoopste keuze maar wel een goede eerlijke keuze. Mooi initiatief van Zusenzomer
9 aug 2023
Nadat ik een nieuwe hammamdoek had ontvangen, bleek dat er weeffout in zat. Na een mail gestuurd te hebben, kreeg ik per omgaande een nieuwe doek toegestuurd. Vriendelijke en nette service. De doeken zijn van goede kwaliteit. Heb sommige al 4 jaar.
7 aug 2023
Wat mij betreft niks.voor zover nu bekend is het een top product .even afwachten wat het in het gebruik doet en na een aantal keren wassen .mijn vriendin is er super blij mee.en mijn zus heeft er ook een en is ook super enthousiast. Ga zo door