zusenzomer.nl

147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.561 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
zusenzomer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jul 2023
Nadat ik mijn prachtige badjas bij een sauna had vergeten en deze na 2 weken naar een liefdadigheidsinstelling is gegaan (ja ja zelfs mijn mooie badjas beweert men) Heb ik een nieuwe besteld. Ik kon wel janken dat eerste weg is, maar ben weer enorm blij dat ik weer een prachtige nieuwe heb.

11 aug 2023
Nadat bestelling is geplaatst krijg je vrij snel bericht dat de bestelling onderweg is, terwijl het dan meerdere dagen duurt voordat bestelling werkelijk bij de vervoerder is aangekomen en vervolgens afgeleverd kan worden. Bestelde producten zijn prima en super om.te gebruiken.

Beoordelingen voor zusenzomer.nl

8 aug 2023
Ik bestelde n doek ma t kopen van n badjas in de lingeriezaak. Deze bleek niet te zijn besteld omdat ze n x bedrag moeten hebben. Hoorde dat van n medewerker. Ik bestelde via i telnet en de volgende dag lag hij al op de mat! Supersnel!!
27 mrt 2023
Prachtige hamamdoeken, ben al jaren blij met mijn eigen doek en heb er nu ook één voor mijn man gekocht. Mooie webshop met veel info en snel geleverd. Fairtrade en goede kwaliteit maken deze webshop echt een aanrader!
6 aug 2023
Jaren geleden zus en zomer doek gekocht en naar duizenden keren wassen en gebruiken nog steeds perfect fijne lichtgewicht sneldrogende handdoek die kleurecht is gebleven Geld meer dan waard
21 apr 2023
De bestelde ochtendjas werd een dag na de bestelling, goed ingepakt, geleverd. Het voldeed geheel aan de verwachtingen. De ochtendjas ziet er goed uit, ben er heel blij mee!
2 jul 2023
Prachtige hamamdoeken, snel geleverd. Felle kleuren zie je met weken in koud water een heel klein beetje dat het afgeeft, maar lijkt mij heel kleurvast. Mooie kwaliteit.
11 jul 2023
Prettige website, veel keus, schappelijk geprijsd en snelle levering! De gekochte zomer badjas is heerlijk zacht en door de duidelijke maatinformatie passend
14 jun 2023
De snelheid van bestellen en verzenden is prima. De kleur van de doek wijkt af. Ik bestelde knalroze. Wat ik kreeg is meer lichtrood. Beetje jammer
8 apr 2023
Snelle levering en was echt blij verrast toen ik alles uitpakte. De hamam badjas en bijbehorende hamam doek zijn nog mooier dan ik dacht 😃
6 jul 2023
Wat een fantastische badjas, was meteen verliefd! Daarna ook nog geweldige doeken besteld. Zo mooi, en zo’n heerlijk stof om te dragen❤️
7 jun 2023
Goede kwaliteit, mooi om te zien, stof voelt zacht en prettig aan. Mooi formaat en niet te zwaar. Veel veel dingen te gebruiken.
29 jun 2023

Zeer tevreden

Voor het hele gezin hamamdoeken besteld. Al regelmatig gebruikt, erg tevreden! Nemen weinig ruimte in beslag en drogen goed.
6 okt 2023

Sauna doek

Ik heb een sauna doek, bijpassend bij mijn badjas gekocht, beetje te groot. Maar mag de pret niet drukken.
8 jun 2023
Goede kwaliteit hamamdoeken en perfect om mee te nemen omdat ze niet zoveel ruimte in beslag nemen.
25 apr 2023

Goede kleding… goede klantenservice en…

Goede kleding… goede klantenservice en snelle levering. Ik heb dat al diverse keren mogen ervaren.
16 jul 2023

Mooie frisgekleurde hamamdoek

Gericht gezocht op Hamamdoeken kwam ik bij Zusenzomer terecht. Direct gevonden wat ik zocht.
23 aug 2023

Snel en goed

's Avonds besteld, de volgende ochtend meteen geleverd! Product is van hieruit kwaliteit!
8 jun 2023
Mooie kwaliteit, zit echt heerlijk. Ben er blij mee. Heb een 2e besteld om kado te geven.
IT
irma t.
witmarsum
13 aug 2023
Snelle levering Prachtige badjas Mooi verjaardags cadeau voor mijn liefste vriendin
13 jun 2023
Eerlijk en fraai product. Daarnaast ook goede service mocht er kleinigheidje zijn.
29 okt 2023

Very happy

Quick delivery. Beautiful bath robe. Good quality and lovely colours. Very happy