zusenzomer.nl

163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.588 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
zusenzomer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jul 2023
Nadat ik mijn prachtige badjas bij een sauna had vergeten en deze na 2 weken naar een liefdadigheidsinstelling is gegaan (ja ja zelfs mijn mooie badjas beweert men) Heb ik een nieuwe besteld. Ik kon wel janken dat eerste weg is, maar ben weer enorm blij dat ik weer een prachtige nieuwe heb.

11 aug 2023
Nadat bestelling is geplaatst krijg je vrij snel bericht dat de bestelling onderweg is, terwijl het dan meerdere dagen duurt voordat bestelling werkelijk bij de vervoerder is aangekomen en vervolgens afgeleverd kan worden. Bestelde producten zijn prima en super om.te gebruiken.

Beoordelingen voor zusenzomer.nl

Bestellen , betalen en ontvangen !
Mooi product en snelle levering
Snelle levering! Mooi product.
Prachtige hamamdoek!
16 jul 2023

Mooiste badjassen ooit

30 jun 2023

Mooi eerlijk product

Badjas besteld. Snel ontvangen. Mooi product, netjes afgewerkt. Komt precies overeen met de foto's op de site. Meest mooie is dat het een fair trade product is. Dat is niet de goedkoopste keuze maar wel een goede eerlijke keuze. Mooi initiatief van Zusenzomer
9 aug 2023
Nadat ik een nieuwe hammamdoek had ontvangen, bleek dat er weeffout in zat. Na een mail gestuurd te hebben, kreeg ik per omgaande een nieuwe doek toegestuurd. Vriendelijke en nette service. De doeken zijn van goede kwaliteit. Heb sommige al 4 jaar.
Wat mij betreft niks.voor zover nu bekend is het een top product .even afwachten wat het in het gebruik doet en na een aantal keren wassen .mijn vriendin is er super blij mee.en mijn zus heeft er ook een en is ook super enthousiast. Ga zo door
8 aug 2023
Ik bestelde n doek ma t kopen van n badjas in de lingeriezaak. Deze bleek niet te zijn besteld omdat ze n x bedrag moeten hebben. Hoorde dat van n medewerker. Ik bestelde via i telnet en de volgende dag lag hij al op de mat! Supersnel!!
6 aug 2023
Jaren geleden zus en zomer doek gekocht en naar duizenden keren wassen en gebruiken nog steeds perfect fijne lichtgewicht sneldrogende handdoek die kleurecht is gebleven Geld meer dan waard
2 jul 2023
Prachtige hamamdoeken, snel geleverd. Felle kleuren zie je met weken in koud water een heel klein beetje dat het afgeeft, maar lijkt mij heel kleurvast. Mooie kwaliteit.
11 jul 2023
Prettige website, veel keus, schappelijk geprijsd en snelle levering! De gekochte zomer badjas is heerlijk zacht en door de duidelijke maatinformatie passend
14 jun 2023
De snelheid van bestellen en verzenden is prima. De kleur van de doek wijkt af. Ik bestelde knalroze. Wat ik kreeg is meer lichtrood. Beetje jammer
6 jul 2023
Wat een fantastische badjas, was meteen verliefd! Daarna ook nog geweldige doeken besteld. Zo mooi, en zo’n heerlijk stof om te dragen❤️
7 jun 2023
Goede kwaliteit, mooi om te zien, stof voelt zacht en prettig aan. Mooi formaat en niet te zwaar. Veel veel dingen te gebruiken.
29 jun 2023

Zeer tevreden

Voor het hele gezin hamamdoeken besteld. Al regelmatig gebruikt, erg tevreden! Nemen weinig ruimte in beslag en drogen goed.
Ik bleek niet de gewenste kleur doek te hebben besteld. Snel met jullie gebeld, en het kwam helemaal goed. Bedankt!
6 okt 2023

Sauna doek

Ik heb een sauna doek, bijpassend bij mijn badjas gekocht, beetje te groot. Maar mag de pret niet drukken.
23 dec 2023
Bestelling werd vlot bezorgd. Artikel nog niet uitgeprobeerd in de sauna, maar jas ziet er mooi uit.