zusenzomer.nl- Logo - Beoordelingen

zusenzomer.nl

157 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.650 beoordelingen in totaal

25 jun 2024
Heel blij met mijn unieke en mooie badjas! Nadat ik hem besteld had is die keurig en snel geleverd. Houd er wel rekening mee dat de stof heel erg kwetsbaar is. Dus er komen snel haaltjes in. Daarvoor krijg je dan wel een waanzinnig lichte en prettig aanvoelende badjas.

11 aug 2023
Nadat bestelling is geplaatst krijg je vrij snel bericht dat de bestelling onderweg is, terwijl het dan meerdere dagen duurt voordat bestelling werkelijk bij de vervoerder is aangekomen en vervolgens afgeleverd kan worden. Bestelde producten zijn prima en super om.te gebruiken.

Beoordelingen voor zusenzomer.nl

9 aug 2023
Nadat ik een nieuwe hammamdoek had ontvangen, bleek dat er weeffout in zat. Na een mail gestuurd te hebben, kreeg ik per omgaande een nieuwe doek toegestuurd. Vriendelijke en nette service. De doeken zijn van goede kwaliteit. Heb sommige al 4 jaar.
Wat mij betreft niks.voor zover nu bekend is het een top product .even afwachten wat het in het gebruik doet en na een aantal keren wassen .mijn vriendin is er super blij mee.en mijn zus heeft er ook een en is ook super enthousiast. Ga zo door
8 aug 2023
Ik bestelde n doek ma t kopen van n badjas in de lingeriezaak. Deze bleek niet te zijn besteld omdat ze n x bedrag moeten hebben. Hoorde dat van n medewerker. Ik bestelde via i telnet en de volgende dag lag hij al op de mat! Supersnel!!
6 aug 2023
Jaren geleden zus en zomer doek gekocht en naar duizenden keren wassen en gebruiken nog steeds perfect fijne lichtgewicht sneldrogende handdoek die kleurecht is gebleven Geld meer dan waard
17 feb 2024
Prima service: een overzichtelijke site, de makkelijke manier van bestellen en de vlotte levering, waarvan ik op de hoogte ben gehouden.
Ik bleek niet de gewenste kleur doek te hebben besteld. Snel met jullie gebeld, en het kwam helemaal goed. Bedankt!
6 okt 2023

Sauna doek

Ik heb een sauna doek, bijpassend bij mijn badjas gekocht, beetje te groot. Maar mag de pret niet drukken.
23 dec 2023
Bestelling werd vlot bezorgd. Artikel nog niet uitgeprobeerd in de sauna, maar jas ziet er mooi uit.

Snelle levering / goede kwaliteit

Snelle levering en de handdoeken van Zus en Zomer zijn van goede kwaliteit en erg fijn in gebruik.
23 aug 2023

Snel en goed

's Avonds besteld, de volgende ochtend meteen geleverd! Product is van hieruit kwaliteit!
IT
irma t.
witmarsum
13 aug 2023
Snelle levering Prachtige badjas Mooi verjaardags cadeau voor mijn liefste vriendin
NV
Noor V.
Antwerpen
Kamerjas mooi van kwaliteit/ kleur en de fair trade gedachte vind ik nog mooier.
29 okt 2023

Very happy

Quick delivery. Beautiful bath robe. Good quality and lovely colours. Very happy
29 okt 2023
Snel en netjes verzonden en helemaal vd verzending op de hoogte gehouden
30 aug 2023
Goede produktvoorlichting, snelle bezorging, duurzaam. Beter kan niet!
Snel antwoord via mail!! Heel fijn!! 2 mooie sauna badjassen besteld.
28 jul 2023
Geweldige hammandoeken gekocht. Mooie kwaliteit en snel geleverd!
Prachtige hamamdoeken en mooie badjas ontvangen Ik ben blij
26 dec 2023

Mooi concept

Geleverd zoals voorzien en mooie kwaliteit. Mooi concept.
Gelijk contact en product was net zo mooi als op de foto