Fitness-seller.nl- Logo - Beoordelingen

Fitness-seller.nl

348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.249 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2021
Fitness-seller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ten eerste wil ik opmerken dat de webshop een zeer mooi en uitgebreid kwalitatief aanbod heeft aan verscheidene producten. Ik heb helaas een aantal dumbbells moeten retourneren omdat ik er achteraf achterkwam dat het niet van de gewenste materiaalsoort is. De klantenservice gaf aan dat de dumbbells een gewichtstolerantie van 20 gram hebben! Dat is zeer netjes! Bij andere aanbieders van fitnessmateriaal kan je ze nooit zo precies krijgen voor deze kwaliteit en gewichtstolerantie! Helaas moest ik ze wel retourneren want ik zocht naar een specifieke product en producteigenschappen dat ik nodig achtte voor mijn situatie. De medewerkers waren wel vriendelijk en ik kreeg het bedrag redelijk snel terugbetaald en kreeg ook een cadeaubon aangeboden. Al met al, is het belangrijk om eerst na te vragen naar de producteigenschappen indien je een specifieke product zoekt. Ik hoop dat ik in de toekomst hier mijn fitnessspullen kan aanschaffen want het is gewoon een heel goede webshop. Nog veel succes en mijn excuses voor het ongemak!

8 jun 2023
Dit is mijn 2de bestelling en voor de 2de maal is de Transportdienst een ramp ze komen maar wanneer ze zin in hebben. er word niet duidelijk aangegeven opvoorhand wanneer de levering ga zijn en verwacht maar dat men thuis is,vervolgens is er een levering niet kunnen doorgaan omdat mijn zaak(terwijl ik die niet heb)vroeger gesloten was dan normaal.ik was heel de dag thuis aan het wachten op de levering en er is gewoon niemand langs geweest.spijtige is dat er redelijk wat items op de website niet in stock zijn.materiaal dat ik heb besteld en in stock was van atx is top super tevreden van.

Beoordelingen voor Fitness-seller.nl

Top bedrijf alleen soms lange wacht tijden voor producten

Producten zijn van zeer goede kwaliteit. De service van het bedrijf ook. Helaas kan het wel erg lang duren voor producten of voorraad zijn. Zo moest ik 4 maanden wachten op de spotter arms van ATX. Dit zal vooral aan de leverancier liggen maar alsnog een verbeter puntje.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat waarderen wij. Aan de voorraden en levertijden kunnen wij helaas weinig doen. Als het aan ons lag zouden we natuurlijk alles ruim op voorraad hebben en we bestellen zoveel als mogelijk is, maar we zijn gebonden aan de productiecapaciteit en levertijd van ATX. Jammer van het punt aftrek in je beoordeling daardoor, want we hebben daar helaas geen directe invloed op, maar we begrijpen (en delen) de frustratie van jou als klant volledig.
Ik had een onderdeel besteld dat bij ontvangst defect bleek. Fitness-seller heeft direct kosteloos een nieuwe opgestuurd en een retour ticket zodat het defecte onderdeel gratis retour kon. Alles heel snel en zonder gedoe opgelost
Antwoord van Fitness-seller.nl
Hartelijk dank voor de positieve review, ondanks dat er iets was misgegaan bij je bestellingen. Dat waarderen wij enorm. Fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost.

Top!

Betreft 2e bestelling. Net als bij de eerste keer is ook deze uitstekend verlopen. Bestelprocedure makkelijk. Bezorging goed gegaan. Goed contact met medewerker. Prima gasten! Top ervaring.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling en feedback, dat waarderen wij!
Top bedrijf met goede kwaliteit/prijsverhouding. Uitstekende service. Heb gewoon niks te klagen en ben zeer tevreden met alle atx equipment in mijn gym.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling en de positieve feedback. Dat waarderen wij!
Snelle levering en ondanks een fout bij de montage werd er snel gehandeld en kan ik aan de slag met mijn nieuwe gear
Antwoord van Fitness-seller.nl
Hartelijk dank voor de positieve review, ondanks dat er iets was misgegaan. Dat waarderen wij. Fijn om te horen dat alles snel en naar tevredenheid kon worden opgelost.
IB
I. B.
Almere

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Dit bedrijf heeft korte lijntjes klantenservice is top en producten zijn prijskwaliteit in goede verhouding.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback, dat wordt gewaardeerd!
Artikel was een beetje beschadigd en verzendkosten waren erg duur maar ik ben er wel erg blij mee

Perfect!

Supper ben er echt blij mee. Top kwaliteit Atx! Goede bezorging, goed geholpen bij het ophalen.
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat waarderen wij.
Kabel op maat besteld. Het klopt 100%. Prima service en snel geleverd. Top Bedrijf !!!!
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de beoordeling, dat waarderen wij!
De bestelling was er weken eerder dan verwacht, kwam perfect uit voor onze opening!
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de beoordeling, dat waarderen wij. Succes met jullie opening! 🎉
31 mrt 2024
Hoge kwaliteit producten. Snelle bezorging en goed verpakt. Top winkel!
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat waarderen wij.
Top service, denken met je mee, snelle levering; kwaliteit is top!
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de beoordeling, dat waarderen wij.

Dipbar

De inklapbare dipbar is zeer solide en stevig aan mijn powercage.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling! 💪
Goede curlbar, ligt lekker in de hand. Dus een echte aanrader.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de beoordeling, dat waarderen wij!

Niets op aan te merken

Uitstekend fitnessapparatuur voor een competitieve prijs.
20 mrt 2024
Goede communicatie, Vriendelijk, snelle levering!
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat stellen wij op prijs.
Prima service, prijs mag wat voordeliger.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ontevreden bent over onze prijzen, ondanks dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij zijn ervan overtuigd dat onze producten een zeer scherpe prijs-kwaliteitverhouding hebben. Ik denk niet dat je ergens een 30 mm barbell met deze specificaties kunt vinden tegen een scherpere prijs. Maar we waarderen je feedback in ieder geval.
Snelle levering en vriendelijk personeel
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling, dat waarderen wij!
Alles precies geleverd zoals ingemeten
Goede prijs kwaliteit snelle levering
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de beoordeling, dat waarderen wij.