Lucardi Juwelier Eindhoven Rechtestraat

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden260 beoordelingen in totaal

Ten eerste doen jullie iets wat niet heel juwelieren doen. Jullie geven de mogelijkheid om je derde gaatje te laten schieten en een helix te laten schieten. Ik vind dat echt super want ik ben zelf echt veel te bang om hem te laten piercen, maar bij geen een andere juwelier waar ik het heb gevraagd wilden ze het schieten. Ik vind dat heel positief en ben er super blij mee! Jullie geven bij het schieten van gaatjes ook goede uitleg over het helingsproces etc. Erg fijn voor mensen die niet zo bekend zijn met piercings. Over het algemeen ben ik zeer positief over Lucardi. Ik vind wel dat jullie wat meer gouden sieraden mogen hebben in het assortiment omdat jullie vooral zilveren hebben.

Vroeger vond ik lucardi beter nu heb ik men twijfels ik kocht daar onlangs een poetsdoeken voor zilver nou het werkt niet ben er mee terug gegaan en ook bij hen werkt het niet dat is 10€ in deze dure tijden weggegooid die had ik voor iets anders kunnen gebruiken

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven Rechtestraat

14 jul 2023
17 jun 2023
25 mei 2023
16 mei 2023
Prima winkel, assortiment voor mannen had wat breder gemogen en ik moest terug door een kleine misstap in reparatie die keer ervoor. Maar prima winkel
8 aug 2023
Mooie overzichtelijke winkel. Ze laten de mensen rustig kijken, zonder te opdringerig te zijn.