Lucardi Juwelier Eindhoven Rechtestraat

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden260 beoordelingen in totaal

Ten eerste doen jullie iets wat niet heel juwelieren doen. Jullie geven de mogelijkheid om je derde gaatje te laten schieten en een helix te laten schieten. Ik vind dat echt super want ik ben zelf echt veel te bang om hem te laten piercen, maar bij geen een andere juwelier waar ik het heb gevraagd wilden ze het schieten. Ik vind dat heel positief en ben er super blij mee! Jullie geven bij het schieten van gaatjes ook goede uitleg over het helingsproces etc. Erg fijn voor mensen die niet zo bekend zijn met piercings. Over het algemeen ben ik zeer positief over Lucardi. Ik vind wel dat jullie wat meer gouden sieraden mogen hebben in het assortiment omdat jullie vooral zilveren hebben.

Vroeger vond ik lucardi beter nu heb ik men twijfels ik kocht daar onlangs een poetsdoeken voor zilver nou het werkt niet ben er mee terug gegaan en ook bij hen werkt het niet dat is 10€ in deze dure tijden weggegooid die had ik voor iets anders kunnen gebruiken

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven Rechtestraat

8 okt 2023
Fijn geholpen met het passen van sieraden. Werd meteen gezien welke ringmaat voor mij goed was.
6 jan 2024
De begeleiding was erg fijn! Hebben goed meegekeken en hebben mij aangewijst op het membership
10 aug 2023
Het jonge meisje wat ons geholpen heeft.( met de kittens) ze was erg aardig en netjes.
6 sep 2023
De ervaring was goed. Werd prima geholpen en er werd mee gedacht voor het probleem.
29 aug 2023
Mooie horloge gekocht. Niet duur, maar wel super mooi. Goed geholpen. 100% service.
18 mei 2023
I got very good attention from the worker lady today at the centre Eindhoven store
31 dec 2023

Kassiere

Het meisje bij de kassa was heel aardig en nam de tijd terwijl het heel druk was.
Vriendelijk personeel en mooie betaalbare sieraden perfect voor de kleine beurs 😊
13 jun 2023
Goed geadviseerd en geïnformeerd door de verkoopster. Heel vriendelijk ook! Top!
Zeer vriendelijk personeel!! Heel behulpzaam!! Gewoon top om te winkelen daar!!!
BV
Bea V.
Helmond
De verkoopster was erg behulpzaam en vriendelijk. Ik ben erg goed geholpen .
23 dec 2023

Wat me beviel is dat ze allemaal super zijn

Wat me beviel is dat ze allemaal klantvriendelijk zijn super en veel geduld
18 jul 2023
Mooie overzichtelijke winkel. Goede service en directe hulp wanneer nodig
Heel vriendelijk personeel...geduldig...en behulpzaam....echte aanrader.
2 okt 2023
Goed advies en geduldig geholpen. Middels allergieën niet altijd handig.
4 aug 2023
Prima verkoper. Goed en snel geholpen. Bij Lucardi Rechtestr. Eindhoven.
1 jun 2023
Met een glimlach ontvangen en uitstekend geholpen door de medewerkers
4 nov 2023
Het personeel hielp goed mee met denken en gaf me een warm gevoel.
18 jul 2023
Goede hulp, werd attent gemaakt op een aanbieding die ik had gemist
Heel erg vriendelijk personeel en ze dachten met mijn wensen mee !